פקיד/ה לחברה בתל אביב
- מלאה
תיאור המשרה
מנהל/ת תיקי לקוחות אדמיניסטרטיבית מיקום והיקף המשרה: תל-אביב, משרה מלאה, היברידית (חלק מהימים עבודה במשרד וחלק בבית, למעט בתקופת ההכשרה בה העבודה תבוצע במשרד בלבד)תיאור המשרה: עבודה מול קשת רחבה של גורמים בארץ ובעולם, ניהול עצמאי אדמיניסטרטיבי של תיקי לקוחות בתחום הפטנטים, ביצוע משימות מקצועיות, הפקת דיווחים וחשבונות, ביצוע ביקורות ומעקבים שוטפים במערכות מידע ייעודיות.קליטה ישירה לחברה.
דרישות התפקיד
עדיפות לבעל/ת ניסיון בתפקידי ניהול תיקי לקוחות/תפקידים אדמיניסטרטיביים מורכבים, אנגלית ברמה גבוהה מאוד, שירותיות ויחסי אנוש מצוינים, יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ, יכולת עבודה רוחבית על מספר משימות, תשומת לב לפרטים והקפדה על סדר ודיוק.
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי