DANEL
MAGAZINE

כתבות

איך להצליח לראיון לתפקיד מנהלי משאבי אנוש

איך להצליח בראיון לתפקיד מנהלי משאבי אנוש

ראיון לתפקיד מנהלי משאבי אנוש הוא לא עוד ראיון. זה רגע שמודד אותנו גם כבני אדם וגם כמנהלים – האם אנחנו יודעים להוביל אנשים, לדבר בשפה עסקית, ולחבר בין צרכים של עובדים לבין יעדים של הנהלה.

בואו נדבר על זה בגובה העיניים: מה באמת רוצים לשמוע מאיתנו, איך עונים לשאלות קשות, ואיך נצא מהחדר עם תחושה שנתנו הופעה של אלופים.

vertical slice
HRBP
טכניקות Agile ו-Sprint

ככה זה מרגיש לעבוד איתנו

"בדנאל אני מרגישה צומחת - מקצועית ואישית. כל יום הוא הזדמנות ללמוד משהו חדש ולהיות חלק מצוות שמעריך עשייה. המקצועיות והאווירה המשפחתית עושה את כל ההבדל!"
– שלי, רכזת גיוס והשמה
"דנאל הצעד הראשון לקריירה מפוארת בתחום המשאבי אנוש."
– איתן מרום, רכז גיוס
"דנאל הצעד הראשון לקריירה מפוארת בתחום המשאבי אנוש"
– מיכל לוי, רכזת גיוס והשמה
"דנאל עבורי מהווה בית חם, שנתן לי את ההזדמנות לחבר בין הידע האקדמי לבין היישום המעשי בעולם העבודה, תוך למידה מתמדת, התפתחות אישית וצמיחה מקצועית."
– ירין, רכזת גיוס
"כשמבינים שאנשים הם הלב הפועם של הארגון ולא רק משאב, מגיעים לגיוס אמיתי, איכותי ומוצלח."
– דניז בויקנסקי, רכזת גיוס בכירים
"דנאל הצעד הראשון לקריירה מפוארת בתחום המשאבי אנוש"
– מנאר חלבי, רכזת שילוב עובדים עם מוגבלויות
"הקליטה שלי בדנאל הייתה קלה ונעימה - הרגשתי שמקבלים אותי בזרועות פתוחות כבר מהיום הראשון."
– רחל כרמי, רכזת גיוס והשמה
"הקליטה שלי בדנאל הייתה קלה ונעימה - הרגשתי שמקבלים אותי בזרועות פתוחות כבר מהיום הראשון."
– טלי אלמליח, רכזת גיוס
"אוזן קשבת ותמיכה מקצועית לאורך כל הדרך, ולפני הכל מקום של אנשים."
– פז קנדרו, רכז גיוס
"לזהות את נקודות הכוח והמוטיבציה - ולייצר הזדמנות תעסוקתית שמקדמת צמיחה ושיקום."
– שני כושר, רכזת גיוס ושילוב אנשים עם מוגבלויות
"הגישה האישית והמקצועיות עשו את כל ההבדל."
– עדן לאון פדאל, רכזת גיוס
"בתפקידי אני מלווה בעלי מוגבלויות ונכי צה"ל בדרכם להשתלבות בתעסוקה - זו שליחות אמיתית שממלאת אותי סיפוק וגאווה בכל יום מחדש."
– עדן אמסלם, רכזת גיוס ושילוב אנשים עם מוגבלויות

טיפים וכתבות

HRBP

ההבדלים בין HRBP למנהל משאבי אנוש – מי באמת מוביל את הארגון?

בכל ארגון צומח מגיע הרגע שבו מחלקת ה־HR כבר לא יכולה להסתפק בתפעול בלבד. עולה השאלה: מי באמת מחזיק את ההגה – מנהל משאבי אנוש הקלאסי או ה־HRBP (Human Resources Business Partner) שמביא איתו שפה חדשה?

כדי להבין את התמונה, נפרק את שני התפקידים, נבחן את ההבדלים והדמיון, ונשאל את השאלה הגדולה – מי מהם באמת משפיע יותר על הארגון.

לסיפור המלא
מנציג לאחמש

איך הופכים מנציג/ה לאחמ"ש/ית: מסלול הצמיחה בעולם שירות הלקוחות

עבודה בשירות לקוחות נחשבת לנקודת התחלה נפוצה בעולם העבודה – תחום שמהווה קרש קפיצה לקריירות רבות במגוון תחומים. אך מעבר להיותה התחלה זמינה, מדובר בזירה מקצועית אמיתית, שמאפשרת לעובדים לפתח כישורים בין-אישיים, יכולות ניהול, פתרון בעיות בזמן אמת – ובעיקר ללמוד להכיר את הלקוח כמו שצריך. רבים מהעובדים בתחום שואפים להתקדם לתפקיד אחמ"ש/ית (אחראי/ת משמרת), תפקיד שדורש הרבה יותר מאשר מענה לטלפונים או מתן שירות – אלא אחריות, ניהול ותיאום מערכתי של צוות שלם. במאמר הזה נפרט איך עושים את המעבר ממוקדנות לניהול, שלב אחר שלב.

לסיפור המלא
רישיון נהיגה

הוצאת רשיון נהיגה: המדריך המלא והמקיף ביותר

הוצאת רישיון נהיגה היא כרטיס הכניסה שלכם לעצמאות, ניידות וחופש אישי. בישראל, רבים מחכים לרגע שבו יוכלו לבצע הוצאת רישיון נהיגה ולהתחיל את דרכם כנהגים אחראיים. מלבד הנוחות והעצמאות, הוצאת רישיון נהיגה פותחת בפניכם שלל אפשרויות תעסוקה בתחום התחבורה וההובלה. בישראל קיימת דרישה גבוהה לנהגים במגוון חברות וארגונים, כולל חברות הסעות, שליחויות, תחבורה ציבורית, חברות הייטק וארגונים ממשלתיים. בנוסף, רישיון נהיגה מאפשר לכם לטייל ברחבי הארץ, להגיע לעבודה או ללימודים בנוחות ובמהירות, וליהנות מאורח חיים עצמאי. אבל איך מתחילים? במדריך הבא נלווה אתכם שלב אחר שלב בדרך להוצאת רישיון נהיגה, עם פירוט והסברים ברורים.

לסיפור המלא
כמה מרוויחים נהגים

כמה מרוויחים נהגים? סקירה מורחבת של משכורות בתחום הנהיגה וטיפים אפקטיביים לשיפור ההכנסה

תחום התחבורה והנהיגה נמצא בפריחה מתמדת, וניתן לראות בבירור כי דרושים נהגים רבים למשרות מגוונות במגזר הפרטי והציבורי. ביקוש זה פותח הזדמנויות רבות להשתלבות בתחום, עם אפשרויות שכר מגוונות בהתאם לסוג הרכב, ניסיון, ואזור העבודה. השינויים בשוק התעסוקה והצמיחה בתחומים כמו מסחר מקוון והובלות מחזקים עוד יותר את הביקוש לנהגים.

לסיפור המלא
מנהל קשרי לקוחות

מנהל/ת קשרי לקוחות – כישורים, הכשרות וטווחי שכר

עבודה בשירות לקוחות כבר מזמן לא נחשבת לתחנה זמנית בדרך לתפקיד הבא. בעשור האחרון, עם עלייה משמעותית בדרישות הצרכנים, ריבוי ערוצי השירות ודגש גובר על חוויית הלקוח, תפקידי שירות הפכו למרכזיים וקריטיים להצלחת הארגון. אחת המשרות החשובות והמשפיעות ביותר בתחום היא זו של מנהל/ת קשרי לקוחות – תפקיד שמשלב גישה שירותית גבוהה, יכולות ניהוליות, הבנה עסקית ורגישות אנושית. במאמר הזה נצלול לעומק המקצוע, נבין אילו כישורים דרושים, אילו הכשרות זמינות, מה כולל התפקיד ביומיום, וכמובן – מה טווחי השכר המעודכנים בישראל.

לסיפור המלא
סורסינג בלינקדאין

סורסינג בלינקדאין – 30 טריקים מתקדמים שכל רכז\ת גיוס חייב\ת לדעת

מה תגלו במאמר?
תכירו כלים כמו HeroHunt, PhantomBuster ו-Talent Insights לשיפור מהירות הגיוס

תלמדו לנצל AI match, פילטרים סמויים וטריקים מתקדמים ב-InMail

תגלו איך להגיע למועמדים פסיביים שלא מגיבים למודעות

תדעו להשתמש בטכניקות Boolean, חיתוכים חכמים ו-Saved Searches

תעבדו חכם יותר – לא קשה יותר

לסיפור המלא