הצעות עבודה באדמיניסטרציה
מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית, ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

לחברה גלובלית מובילה בניהול אנרגיה דרוש/ה פקיד/ת קבלה ואחראי/ת על מרכז הדרכה לתפקיד מגוון ומעניין!תיאור התפקיד: • קבלת אורחים ומענה לשיחות • אחריות על מרכז הדרכה של החברה: ייזום ימי הדרכה מול הגורמים השונים,• תפעול ימי עיון (זימון משתתפים ולקוחות, אישורי הגעה , כיבוד , חומרי הדרכה)• תמיכה במחלקות השונות כגון כספים, מכירות במשימות אדמינסטרטיביות.
דרישות התפקיד:
• ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה- חובה• אנגלית ברמה גבוהה- חובה• עבודה עם מערכות ממחשבות בכלל ותוכנות OFFICE בפרט- חובה• סדר וארגון- חובה• נסיון קודם ב SAP -יתרון משמעותי
לקופ"ח מובילה בירושלים, דרושים/ות פקידים/ות רפואיים/ות!במסגרת התפקיד:מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיבייםקביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות בהתאם לסל השירותיםטיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאהמתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים במרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספיםשכר גבוה!
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותיתעודת בגרות מלאה - חובה.תודעת שירות גבוהה.יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובתנאי לחץ ועומס.
למרכז רפואי ארצי- דרוש\ה מזכיר\ה רפואית, משרה בב"ש נתיבות אופקיםמתן שירות ללקוחות הקופה בקביעת תורים, מידע רפואי וסיוע בתחומים הנדרשים.מענה לכל פניה של לקוחות הקופהמכוון לעתודה ניהולית תנאים טובים למתאימים/ות !
דרישות התפקיד:
*תעודת בגרות מלאה-חובה!!*תואר ראשון-יתרון (מכוון לעתודה ניהולית)*נכונות לפיצולים פעמיים בשבוע ושישי לסירוגין - חובה*וורבליות וכושר ביטוי מעולה-יתרון*ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון משמעותי
דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד :מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת לקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות טיפול בקליטת לקוחות חדשים מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאהשותפות בהשגה ומימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Office
-מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות הקופה-מתן ייעוץ מקצועי-זימון תורים-מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים , אחיות, רוקחים ,ובעלי מקצוע נוספים• קבלת הקהל המוזמן לרופא, ניווטו לפני ואחרי הבדיקה ומתן מידע לגבי המשך הטיפול• זימון תורים טלפוני או פרונטלי • מתן שירות בראיה כוללת לכלל צרכי המבוטח (במסגרת תפקידה) על מנת לייעל את הטפול האדמיניסטרטיבי בו• ייזום, מתן מידע ו"מכירה" למבוטחים של נושאים שונים כגון: שירותי ' ON-LINE, ביטוחים משלימים ,קידום בריאות, צמיחה ועוד.• אחריות כוללת על תפקוד המרפאה, טיפול בתקלות, הזמנת ספקים, פיקוח על הנקיון וכדו'.
דרישות התפקיד:
-תודעת שרות גבוהה, סבלנות רבה, אמפטיה יחד עם גבולות -זיהוי ויכולת התמודדות במצבי שירות מורכבים-עמידה בלחצים-שליטה מלאה באופיס
דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד :מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת לקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות טיפול בקליטת לקוחות חדשים מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאהשותפות בהשגה ומימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Office
רוצה לעבוד בסביבת עבודה חדשנית, מודרנית ובמכון השד המוביל ברפואה בפרטית בישראל?אוהב/ת לתת שירות ועבודת מזכירות קוסמת לך?אם ענית שכן – מקומך איתנו!מתן מענה פרונטאלי וטלפוני למטופלות המכון.קבלת קהל.תיאום תורים וביצוע גבייה.ביצוע משימות BACK OFFICE.
דרישות התפקיד:
ניסיון בשירות לקוחות – חובה.תעודת מזכירות רפואית – יתרון משמעותי.יכולת עבודה טובה בסביבה ממוחשבת.אמפתיה, שירותיות, עצמאות, אדיבות, סובלנות, יחסי אנוש טובים, ייצוגיות, הגדלת ראש, שמירה על דיסקרטיות, דייקנות, יסודיות ויכולת עבודה בתנאי לחץ.
למוסד רפואי מוביל בשרון דרוש/ה פקיד/ה למיון- משמרות 24/7קבלה ושחרור מטופלים דחופים הפונים למיוןטיפול בנושאים כספיים, גבייה והחזריםתיעוד ודיווח על פעולות שבוצעו במערכות הממוחשבות
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהנסיון בקבלת קהל או שירות בתחום הבריאות - יתרון משמעותישליטה במחשב ובתוכנות אופיס - חובהשליטה מלאה בשפה העברית - חובהידיעת שפה אחרת - יתרוןעבודה במשמרות 24/7 כולל סופ"ש וחגים
• ביצוע בקרה ושליטה על שכר העובדים • ניהול יומן סמנכ"ל ותיאום פגישות• טיפול ברכש והזנת חשבוניות• אדמיניסטרציה שוטפת• עבודה ישירה מול בעלי תפקידים בארגון וחוצי ארגון• מעקב על תוכניות עבודה • ריכוז מכרזים
דרישות התפקיד:
• ניסיון בתפקידי שירות / אדמינסטרציה – חובה (ניתן גם ניסיון מהשירות הצבאי)• שליטה במערכות ממוחשבות וביישומי אופיס- חובה• ניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון• ניסיון בעבודה עם מערכת פריורטי- יתרון
דרוש/ה מזכיר/ה לחברת איכותית באשדוד.משרה מלאה, שעות עבודה 08:00-16:30 וימי ראשון 08:00-16:00 לא כולל ימי שישי.קליטה ישירה לחברה!תיאור התפקיד:מענה טלפוני, מענה למייליםארגון ישיבות ותיאום לוחות זמנים.הזמנת ציוד למשרדעבודה מול ספקים הנותנים שירותים למשרד.ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.
דרישות התפקיד:
יכולת ארגון וניהול משימות בצורה עצמאית.יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות.שליטה ביישומי מחשב.אנגלית ברמה טובה.
במסגרת התפקיד:-מענה טלפוני-קבלת קהל-קביעת תורים -אדמיניסטרציה-ניהול יומן מחלקה
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:-תעודת בגרות מלאה (חובה)-שליטה מלאה באופיס -תעודת מזכיר/ה רפואית (יתרון משמעותי)
מזכיר/ה רפואית למוקד רפואי באזור מודיעין! תיאור התפקיד:* קבלת קהל* סגירת תכניות טיפול * גביית תשלומים * טיפול ביומנים של רופאים
דרישות התפקיד:
* אוריינטציה למחשבים * תודעת שירות בזמני לחץ * פריוריטי - יתרון
למרכז רפואי גדול בדרום דרוש/ה מזכיר/ה *מתן שירות פרונטאלי וטלפוני למטופלים *הכנת תיקי המטופלים המוזמנים, ריכוז מסמכים רפואיים וטפסים רלוונטיים*תיעוד ודיווח על הפעולות שבוצעו במערכות הממוחשבות*תיוק, סריקת חומר רפואי ומנהלי לתיק המטופל, וביצוע משימות משרדיות נוספות בהתאם לצורך ולהנחיות
דרישות התפקיד:
*תעודת בגרות מלאה-חובה*תעודת מזכירות רפואית -יתרון *שליטה במחשב ובתוכנות Office.*תודעת שירות גבוהה, תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות*יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב
- טיפול ויכולת ניהול של בקשות אישורים- הוצאת דוחות וייעוץ בנוגע לתנאים ודרישות של מערך האישורים- סדר וארגון, תשומת לב לפרטים- יכולת עבודה עם מערכת ממוחשבת ולקוחות- עבודה מול גורמים נוספים במערכת הציבורית- שותפות מלאה ועזרה לכלל הצוות
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותיתודעת שירות גבוהה.יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
אחריות על ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, תמיכה במנהלים ומתן שירות לעובדים. התפקיד כולל ניהול יומנים, תיאום פגישות, מעקב אחר משימות ובקרה על מגוון משימות אופרטיביות.ניהול יומן ותיאום פגישות לסמנכ"ל שיווק וסמנכ"ל פיתוח עסקי/לדרגים בכיריםמענה לטלפונים ותקשורת מול גורמים פנים וחוץ ארגונייםתמיכה בהכנת חומרים לפגישות הנהלה וישיבות, כולל בנית מצגותתמיכה בארגון ישיבות, כולל הכנת חומרים ורישום פרוטוקוליםביצוע דוחות ניהול ומעקב אחר משימות ופרויקטים באגףעבודה שוטפת מול מחלקות הארגון השונות , לרבות כספים, משאבי אנוש ורכש
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בתפקיד דומה, ניהול אדמיניסטרציה לבכירים– חובהנכונות למשרה מלאה בשעות 9:00-18:00 שליטה מלאה ביישומי OFFICEעברית ואנגלית ברמה גבוהה, בכתב ובעל פה
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי