הצעות עבודה בפיננסים וכספים
במסגרת התפקיד:- התנהלות שוטפת מול ספקים, לקוחות, בנקים, כרטיסי אשראי.- הכנת דוחות חודשיים ורבעוניים.- דיווחים למוסדות.- הכנת חומר למאזן ולרו"ח.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:-תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3- חובה.- ניסיון וידע במערכת פריוריטי - חובה.- ניסיון בתפקיד דומה – חובה.- מנהלת חשבונות עד מאזן, דיווח לרשויות - חובה- נסיון בדוחות חודשיים ורבעוניים - חובה- שליטה מלאה בתוכנת אקסל – חובה.
למפעל מוביל באזור הדרום דרוש/ה מנהל/ת חשבונות במסגרת התפקיד: •ספקים- פתיחת ספק, רישום חשבוניות, הכנת תשלומים, התאמות, העברות בנקאיות.•טיפול בבנקים- פקודות יומן, התאמות, רישומי בנקים•לקוחות- רישום תקבולי לקוח, התאמות, הוצאת חשבוניות, דו"ח גיול חובות לקוחות בארץ ובחו"ל•רישום והתאמות בנקים, דיווחים למע"מ, מרכז השקעות•רישום חשבונות ותשלום מוסדות, מאזן שנתי, תזרים מזומנים•הכנת דו"ח ניכוי מס במקור מספקים.
דרישות התפקיד:
• תעודת מנהלת חשבונות סוג 3- חובה• ניסיון ממפעל תעשייתי בלבד של 3 שנים- חובה• שליטה מלאה ביישומי אופיס ואאוטלוק- חובה• שליטה בתוכנת ERP- יתרון משמעותי• יכולת למידה מהירה • יכולת עבודה עצמאית
לארגון ברפואי מוביל דרוש/ה רפרנט/ית מידע ופרוייקטיםבמסגרת התפקיד:שותפות בתכנון והנעת תהליכי עבודה, לקידום ולהשגת יעדי המרפאהסיוע בפעילויות תומכות ניהול: כתיבת תכניות עבודה, הכנת לוחות גאנט, בניית מצגות, הכנת ישיבות צוות, כתיבת פרוטוקולים, ועוד.ריכוז מידע: הפקת נתונים ממערכות, ניתוחם ועיבודם, הכנת דוחות ניהוליים, איסוף מידע ממקורות חיצוניים ועודביצוע מעקב ובקרה על יישום תכניות העבודה המרפאתיות ועבודה משותפת מול הנהלת המחוז והמינהלתייעוץ מקצועי לצוות המרפאה ושיפור תהליכי עבודהתכלול ותיאום בין גורמים מקצועיים שונים בתוך המרפאה
דרישות התפקיד:
תואר ראשון במדעי החברה, ניהול או כלכלה- חובה יכולת ניתוח נתונים ודו"חות, והסקת מסקנות- חובה יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה מלאה בתוכנות Office- חובהשליטה בשפה העברית, כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ
הכנה ותיאום של דוחות כספיים: הכנת דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים לפי דרישהניהול ספרי חשבונות: תחזוקה וניהול של ספרי חשבונות, ביצוע רישומים של הוצאות והכנסותחשבונאות תזרימית: טיפול בניהול התקבולים והתשלומים, כולל דיווח והפקת חשבוניות, תשלומים לספקים ולקוחות, ביצוע התאמות בנקבקרה על מע”מ ומס הכנסה: הכנה והגשה של דוחות למע”מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי והוצאות נוספות לפי דרישהתיאום חשבונות: ביצוע פעולות של תיאום בין נתוני המערכת החשבונאית לבין החשבונות השונים, בדיקות התאמות ספקים ולקוחות
דרישות התפקיד:
משרה מלאה (40 שעות שבועיות)בגרות מלאה או מבחני חוץ מלאיםתעודה בהנה"ח, סוג 3תעודת יועץ מס או ניסיון מוכח במיסים3 שנות ניסיוןידע ב Sap - יתרוןהיכרות עם תוכנות Office - בפרט Excel
במסגרת התפקיד:- אחריות על מעגל השכר של העובדים מיום קליטת העובד ועד למועד סיום העסקה- עדכונים שוטפים- עבודת אדמינ' שוטפת- מתן מענה מקצועי וסיוע טלפוני לעובדים- בכפיפות למנכ"ל החברה
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:- תעודת חשב/ת שכר – חובה- ניסיון קודם בתפקיד דומה לפחות 3 שנים - חובה- אקסל ברמה גבוהה - חובה- נכונות לשעות נוספות וימי שישי במידת הצורך - חובה- ניסיון במערכת מל"ם – חובה.
לחברה מובילה באזור חיפה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות• רישום חשבוניות, פקודות יומן, התאמות ספקים, בנקים, אשראי • ביצוע פעולות פיננסיות יומיומיות, דיווחים לרשויות• רישום פקודות יומן, ניהול קופה קטנהמשרה מלאה: 8:00-16:00
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד: תעודת הנהלת חשבונות סוג 2- חובה 3 שנות ניסיון לפחות בהנהלת חשבונות- חובה
לחב' השקעות מובילה בהרצליה דרוש/ה מנ"ח חוזים, גבייה וארנונה.התפקיד כולל:• קליטת הסכמי שכירות, הזנתם למערכת והפקת דוחות תפעוליים וניהוליים• תמיכה בהפקת חשבוניות, קבלות וביצוע התאמות• תמיכה בגבייה מול שוכרים• ביצוע ומעקב אחר הפרשות וסגירות תקופתיות• מעקב אחר חשבונות/תשלומים והזנה במערכת כולל התאמות• טיפול בחשבונות ארנונה, חשמל ומים • ביצוע בקרה תקציבית של הכנסות משוכרים
דרישות התפקיד:
• 4 שנות ניסיון כמנהל/ת חשבונות– חובה, בחברת נדל"ן מניב - יתרון.• שליטה מלאה בתוכנת פריורטי – יתרון • תעודת הנה"ח סוג 2 – חובה, סוג 3 - יתרון• גבייה מלקוחות, מעקב והפקת דוחות • הפקה ורישום של קבלות וחשבוניות עד לביצוע התאמה מלאה • יכולת עבודה עצמאית.• ראש גדול וקליטה מהירה.
במסגרת התפקיד:- מעקב ובקרה של הסדרים חוזרים מול חברות הביטוח.- התנהלות שוטפת עם חברות ביטוח ועובדים.- עבודה מרובה עם מערכת אקסל, דו"חות ועוד.- סליקות פנסיה מול חברות הביטוח, טיפול במקרים מורכבים ומעקב על טיפולים קיימים.- עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:- ניסיון תעסוקתי בחברת ביטוח- חובה.- אקסל ברמה גבוהה - חובה (יבוצע מבחן שליטה).- ניסיון במערכת תהל- יתרון.- זמינות למשרה מלאה + ש"נ - חובה.- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה כחלק מצוות, מסירות ואחריות.
• אחריות על הכנת שכר לעובדים בהתאם לחוקי עבודה ודיני מס• טיפול בדו"חות נוכחות, קליטת עובדים וסיום העסקה• עבודה מול גופי ביטוח, פנסיה וקופות גמל• דיווחים למס וביצוע התאמות שכר• עבודה בצוות הנהלת חשבונות• ידע בהנהלת חשבונות סוג 2
דרישות התפקיד:
• תעודת חשב/ת שכר מוסמכ/ת – חובה• ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד חשבת שכר באירגונים של למעלה מ 200 עובדים• ניסיון בסיסי בהנהלת חשבונות • שליטה מלאה בתוכנת שקלולית• שליטה מלאה באופיס ביחוד באקסל• ידע בדיני עבודה
לחברה יציבה בקרית גת דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות קליטה ישירה לחברה.• גביה שוטפת מלקוחות החברה • הפקת חשבוניות מס • התאמות ספקים ולקוחות• קליטת חשבוניות ספקים • טיפול בספקים וביצוע תשלום• בקרת ביצוע רישומים חשבונאיים (לקוחות, ספקים, בנקים, השקעות, רכוש).• התאמות בנקים וכרטיסי אשראי • דיווחים למוסדות שעות עבודה- 08:00-17:00 יש גמישות עד שעה 16:00נכונות לשעות נוספות בסוף שנה.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד: • תעודת הנה"ח סוג 2 +1 או 3 – חובה • שליטה מלאה בפריוריטי- חובה • שליטה מלאה באופיס- בפרט באקסל • ניידות למקום העבודה • נכונות לעבודה בצוות מחלקת כספים בעלת רכב להגעה
דרוש/ה רפרנט/ית להפקת חשבונות ולניהול לקוחות לצוות הבילינג וגבייה שלנו. תחומי אחריות • ניהול תיקי לקוחות וביצוע גבייה. • הפקת דוחות וחשבוניות. • מתן מענה מקצועי ללקוחות בנושאי גבייה. • עבודה שוטפת מול שותפי המחלקות השונות במשרד.
דרישות התפקיד:
דרישות • יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם משימות רבות במקביל. • ניסיון קודם בתחום- יתרון. • תודעת שירות גבוהה. • נכונות לשעות נוספות. • ידע באקסל וראייה מערכתית. • שפות- עברית שפת אם, אנגלית- טובה.
• אחריות מלאה על טיפול בספקים מקומיים ובחו"ל• קליטת חשבוניות ספקים ובדיקתן בהתאם להזמנות רכש והסכמים• רישום פקודות יומן והתאמות בין חשבוניות להזמנות ותשלומים• הכנת תשלומים שוטפים לספקים, לרבות ביצוע העברות בנקאיות ובדיקת תנאי תשלום• ביצוע התאמות ספקים והתאמות בין מערכת הנה"ח למערכת הרכש• מעקב שוטף אחר יתרות ספקים וטיפול בחריגות• ניהול בקרות פנימיות בתחום הספקים וייעול תהליכים• עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים (רכש, תפעול, רפרנטים בחטיבות)• סיוע בהכנת דו"חות ונתונים לביקורות ולדיווחים שונים
דרישות התפקיד:
• תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 – חובה• ניסיון של לפחות 10 שנים בהנהלת חשבונות עם התמחות בתחום הספקים – חובה• ניסיון מוכח בעבודה עם מערכת Oracle ועוד – יתרון משמעותי• שליטה מלאה ביישומי Office ובפרט Excel • דיוק, אחריות, יסודיות ויכולת עבודה עצמאית ובצוות• תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
לחברה באזור יקנעם דרוש/ה חשב/ת שכר- החלפה לחל"ד (עם אופציה)תיאור תפקיד:- תחילת עבודה סוף אפריל, משך עבודה 9 חודשים (עם אופציה)- טיפול שוטף והפקת שכר לכל עובדי החברה (כ- 200 עובדים)- טיפול בקרנות וקופות גמל ופנסיה- קליטת עובדים חדשים ותהליך סיום עבודה (הסכם אישי /קיבוצי/ צווי ההרחבה)- עבודה שוטפת מול הנה"ח של החברה- טיפול שוטף במערכת הנוכחות ומול רשויות: ביטוח לאומי, מס הכנסה וכו'- טיפול בחיובים/זיכויים בשכר, הלוואות, מקדמות, נוכחות, שכר - הפקת דו"חות נוכחות ושכר חודשיים לאתר ולחברת אם בחו"ל- תפעול שוטף במערכת נתוני עובדים בחברת האם (באנגלית).- משרה מלאה, אופציה לגמישות מינימום 80%.- ***תנאים טובים למתאימים/ות***
דרישות התפקיד:
דרישות תפקיד:- ניסיון בתחום- חובה!- לימודי חשבות שכר- חובה!- שליטה בדיני עבודה, חוקי השכר, תוכנות שכר (הרגל) ונוכחות- אנגלית וEXCELL ברמה גבוה
לחברת ביטוח בראשון לציון דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסההתפקיד כולל:אחריות על מגוון פעולות בתחום הכספים לרבות :ביצוע הזמנות רכש ,בקרת תקציב וביצוע תשלומים.הכנת דוחות עד לביקורת מאזן ודוחותכפיפות למנהל הכספים
דרישות התפקיד:
ניסיון בתחום הביטוח ו/או בחברות גדולות ניסיון במודול רכש Excel ובפרט תוכנת OFFICE - ידע וניסיון בתוכנות התעודה ו ניסיון מקצועי כמנהל/ת חשבונות לפחות 5 שנים – לרבות עם מערכתפריוריטייכולת לנהל משימות מול מספר ממשקים בחברה בצורה עצמאית ולהוביל פעילויותתוך שמירה על סדר וארגון .יכולת עבודה עצמאית והתמודדות עם משימות מגוונות.יכולת התמודדות בעבודה תחת לחץ.
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה סטודנט/ית למחלקת אירגון ושיטות רכז/ת ניתוחים ואנליזות- משרת סטודנט/יתתיאור תפקיד:• ביצוע ניתוחים ואנליזות • ניתוח וכתיבת תהליכי ונהלי עבודה• תמיכה במנהל האו"ש ביישום שינויים ושיפורים בתהליכים• עבודה עם מערכות מידע וממשקים• התנהלות מול ממשקים פנים ארגוניים וספקים• חשיבה עצמאית• יכולת למידה מהירה ויכולת ביצוע של מספר משימות במקביל
דרישות התפקיד:
סטודנט/ית, מהתחומים: הנדסת תעשיה וניהול, כלכלה, כלכלה ולוגיסטיקה, מנהל עסקים וכל תחום אנליטי אחר- חובהזמינות למשרה של 3 ימים- חובהשליטה טובה מאד ב Excel- חובהאנגלית ברמה טובה
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי