מנהל/ת מחלקת שירות ותפעול OT
- מלאה
תיאור המשרה
• ניהול של מרכז שירות ייעודי שמנטר ומזהה תקלות ובעיות ברכיבים הטכנולוגיים באוטובוסים, ונותן להם מענה, • יצירת דוחות ותהליכי בקרה ואוטומציה חדשים• אחריות על תקינות ושיפור מתמיד של המערכות הקיימות. • עבודה מול גורמים רבים ומגוונים: מנהלים בכירים, מנהלי סניפים ומוסכים, משתמשים, ספקים, צוותי פיתוח ואינטגרציה פנימיים ועוד.
דרישות התפקיד
- 5 שנות ניסיון לפחות בתחום מערכות מידע, כחלק מגוף מערכות מידע - חובה- 3 שנות ניסיון לפחות בניהול ישיר של צוות עובדים - חובה- ניסיון מוכח בעבודה מול ספקים חיצוניים- יחסי אנוש מעולים ויכולת תקשורת בין-אישית גבוהה- היכרות טובה וניסיון בעבודה עם ממשקי API, דוחות BI, תשתיות ותקשורת - ניסיון בניהול מוקד שירות – יתרון משמעותי- היכרות עם תחום התחבורה הציבורית - יתרון
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי