איחרת את הרכבת!
המשרה שחיפשת כבר אינה רלוונטית, מזל שיש לנו עוד משרות דומות להציע לך.
כדאי לחפש גם במאגר המשרות, או ליצור סוכן חכם שיעשה את העבודה בשבילך.
הצעות עבודה בפיננסים וכספים
תפעול תהליכי שכר ארגוניים; מתן שירות פנים ארגוני וריכוז הטיפול בתחום התנאים הסוציאליים• ריכוז הטיפול בתהליכי השכר השונים לאורך מחזור חיי העובד (קליטה, שינויים בחוזים, סיומי העסקה וכו')• חישוב משכורות לעובדים מדי חודש• איסוף ועדכון נתונים בנושאים: שינויי שכר, תוספות שכר, הפסקת העסקה, עדכוני חלקיות משרה וכיוב'. • ריכוז הטיפול במילוי טפסי 101 על ידי כל העובדים: קשר שוטף עם עובדים לקבלת כל טופסי 101,השלמתם ותיקונם במידת הצורך• עדכון המערכות הממוחשבות על שינויים כלל מערכתיים• סיוע בטיפול בתיאומי מס הכנסה וביטוח לאומי• טיפול בסיומי העסקה ובכלל זה:הכנת טפסי 161 וליווי מסיימי העבודה• ריכוז הטיפול בתחום התנאים הסוציאליים: עבודה עם מנהל ההסדר,גופים מוסדיים והכוונת העובדים בקשר עימם• טיפול בתחום הלוואות וטיפול בתהליכי גבייה של הלוואות מול העובדים• מענה לעובדים,מדריכים ואחראי כוח אדם באגפים בנושא שכרריכוז נתונים והפקת דו"חות• הפקת דו"חות-תגמולי מילואים,סטטוס מול רשויות חל"ת ועוד• תביעות ב"ל, דו"חות 102
דרישות התפקיד:
• תעודת חשבות שכר מטעם לשכת רו"ח ובתוקף• בקיאות וידע מוכחים בתקנות השכר,החוקים הנלווים ושינויים בחוק כפי שמתקיימים מעת לעת• ניסיון מוכח בעבודה בתפקיד רלוונטי – - ניסיון של שנה לפחות בעבודה בתחום השכר- בקיאות מוכחת בתפעול מערכות שכר מורכבות- ניסיון משמעותי בעבודה באקסל• שליטה בשפה העברית ויכולת מתן מענה מקצועי באנגלית• היכרות עם מערכת שכר מלם –יתרון• יכולת ארגון ודייקנות• יחסי אנוש מעולים; יכולת עבודה בצוות; שירותיות• דיסקרטיות; יושרה• ניסיון בעבודה בסביבה מרובת משימות• יכולת למידה עצמאית• תפיסה מערכתית
- הכנת תלושי שכר- בקרות שכר- טיפול בנוכחות העובדים- דוחות רגולטוריים (חריגה מדיני עבודה, רצף וצבירות חופש וכו')- העברת תשלומים ודיווחים למוסדות בגין עובדים (מס הכנסה ניכויים, ביטוח לאומי, קופות גמל וקרנות השתלמות)- הכנת והפקת דוחות שבועיים, חודשיים ולפי בקשה- קליטת עובדים חדשים בשכר- טיפול בסיומי העסקה ומילוי טפסי 161- טיפול בפתיחות ושינויים בפוליסות של עובדים- תביעות עובדים לביטוח לאומי (מילואים, דמי לידה, אבטלה, תאונות עבודה)- מענה על שאלות עובדים ומנהלים על השכר- תיוק מסמכים בתיקי העובדים בחילן
דרישות התפקיד:
- חשב/ת שכר בעל/ת ניסיון של שנתיים לפחות- יתרון משמעותי- תעודת חשב שכר בכיר מלשכת רואי חשבון- חובה- ניסיון בעבודה עם חילן כולל דוחות אופק – יתרון- אקסל ברמה גבוהה (Vlookup, Pivot)- חובה- ידע בדיני עבודה
לחברה קמעונאית מובילה בעמק חפר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים - משרה התחלתית.- קליטת חשבוניות ספקים כנגד הזמנות רכש, תשלומים לספקים כולל ספקי יבוא, התאמות ספקים.- רישום החזרי הוצאות- קופה קטנה - התנהלות מול הבנקים לעניין תשלומים לספקים בחו"ל. - גמישות לתחומי אחריות נוספים בתוך המחלקה
דרישות התפקיד:
- ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי- חובה- אנגלית- נדרשת יכולת קריאה וכתיבה - תעודת הנהלת חשבונות 1+2- נסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - חובה
דרוש/ה חשב/ת ואחראי/ת דיווח ובקרה לחברה מובילה באזור חיפהתיאור התפקיד:* אחריות על כלל היבטי הדיווח והניתוחים הכלכליים בחברות קשורות* דיווח ודוחות חודשיים, ניהול תהליך סגירת הספרים, הפרשות התאמות בין חברתיות, הון חוזר וכו'* הכנה ואישור של הדוחות הסטטוטוריים ודוחות המס, כולל הכנת החומר והמצגות לדירקטוריון* אחריות על דיווחים ומעקב מול רשויות שונות, דוח מים, ארנונה וכו'* ניהול מחלקת התיעוד, ארכוב ומעקב גביה* מעקב תקציבי כולל השקעות והוצאות תפעול* אחריות על העבודה מול רואי החשבון החיצוניים* אחראיות על ספירת מלאי שנתית* ניהול צוות של שלושה עובדים
דרישות התפקיד:
דרישות:* תואר בכלכלה וראיית חשבון* ניסיון של לפחות 3 שנים בעריכה והכנה של דוחות כספיים מאוחדים ודוחות מס * ניסיון בעבודה בקונצרן גדול , מרובה ממשקים ותכלול עבודה מול גופי מטה * ניסיון בחברות תעשייתיות יצרניות - יתרון* שליטה במערכת ERP, ותוכנות אופיס-בדגש על אקסל ופאור פוינט.* יכולת בין אישית גבוהה* ראייה רחבה ויכולת לתכלל ולהוביל תהליכים חוצי ארגון* יכולת להניע מנהלים וגורמי מטה ולהוביל תהליכי שיפור והתייעלות
הכנה ותיאום של דוחות כספיים: הכנת דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים לפי דרישהניהול ספרי חשבונות: תחזוקה וניהול של ספרי חשבונות, ביצוע רישומים של הוצאות והכנסותחשבונאות תזרימית: טיפול בניהול התקבולים והתשלומים, כולל דיווח והפקת חשבוניות, תשלומים לספקים ולקוחות, ביצוע התאמות בנקבקרה על מע”מ ומס הכנסה: הכנה והגשה של דוחות למע”מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי והוצאות נוספות לפי דרישהתיאום חשבונות: ביצוע פעולות של תיאום בין נתוני המערכת החשבונאית לבין החשבונות השונים, בדיקות התאמות ספקים ולקוחות
דרישות התפקיד:
משרה מלאה (40 שעות שבועיות)בגרות מלאה או מבחני חוץ מלאיםתעודה בהנה"ח, סוג 3תעודת יועץ מס או ניסיון מוכח במיסים3 שנות ניסיוןידע ב Sap - יתרוןהיכרות עם תוכנות Office - בפרט Excel
לחברה יציבה דרוש/ה חשב/ת שכר דרוש/ה – חשב/ת שכר . התפקיד כולל: חשבות שכר לכ- 300 עובדים , הכנת תלושי שכר חודשיים וטיפול בנושא השכר על כל מרכיביו , קליטת נתונים במערכות, מענה מקצועי לעובדי החברה טלפונית ופרונטאלית, ביצוע גמר חשבון ומתן פיצויים וכספים התנהלות מול חברות הביטוח, ביקורות על טפסי 101, 106, 161 ולרבות טיפול מול ביטוח לאומי במקרי תאונות עבודה ,מילואים ועוד. עבודה במשרה מלאה בימים א'-ד' – 8:00-17:00 יום ה' עד 16:00 (עם נכונות לשעות נוספות במידה ויהיה צורך בימים לפני השכר) העבודה באווירה נעימה במשרדי החברה בפארק ראם .
דרישות התפקיד:
תעודת חשב/ת שכר- חובה תעודת חשב/ת מטעם לשכת רו"ח – יתרון לפחות 3 שנים ניסיון כחשב/ת שכר בחברה ידע וניסיון בעבודה עם תוכנת "הר-גל" שליטה באקסל הבנה בחוקת השכר ובדיני עבודה מוסר עבודה גבוה, שירותיות, יסודיות, סדר וארגון
דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות לחברה מובילה בחיפהתיאור התפקיד:גבייה מלקוחות והתאמות בנקים לקוחות וספקים,הפקת זיכויים וחיובים במערכות,קליטת חשבוניות ספקים וביצוע תשלומים.מעבר על דוחות בSAP ו-BI לוודא שלמות החומר, זיהוי וטיפול בחריגותהתפקיד כולל ממשק עם כלל יחידות הספנות במטה החברה וסוכנויות ברחבי העולםשעות עבודה 08:00 עד 16:30
דרישות התפקיד:
דרישות:תעודת הנהלת חשבונות 1+2- חובהאנגלית ברמה גבוהה- חובה!ידע בתוכנת SAP - יתרון משמעותי!***עובד/ת חברה מהיום הראשון+ תנאים מעולים למתאימים/ות***
במסגרת התפקיד:- התנהלות שוטפת מול ספקים, לקוחות, בנקים, כרטיסי אשראי.- הכנת דוחות חודשיים ורבעוניים.- דיווחים למוסדות.- הכנת חומר למאזן ולרו"ח.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:-תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3- חובה.- ניסיון וידע במערכת פריוריטי - חובה.- ניסיון בתפקיד דומה – חובה.- מנהלת חשבונות עד מאזן, דיווח לרשויות - חובה- נסיון בדוחות חודשיים ורבעוניים - חובה- שליטה מלאה בתוכנת אקסל – חובה.
למפעל מוביל באזור הדרום דרוש/ה מנהל/ת חשבונות במסגרת התפקיד: •ספקים- פתיחת ספק, רישום חשבוניות, הכנת תשלומים, התאמות, העברות בנקאיות.•טיפול בבנקים- פקודות יומן, התאמות, רישומי בנקים•לקוחות- רישום תקבולי לקוח, התאמות, הוצאת חשבוניות, דו"ח גיול חובות לקוחות בארץ ובחו"ל•רישום והתאמות בנקים, דיווחים למע"מ, מרכז השקעות•רישום חשבונות ותשלום מוסדות, מאזן שנתי, תזרים מזומנים•הכנת דו"ח ניכוי מס במקור מספקים.
דרישות התפקיד:
• תעודת מנהלת חשבונות סוג 3- חובה• ניסיון ממפעל תעשייתי בלבד של 3 שנים- חובה• שליטה מלאה ביישומי אופיס ואאוטלוק- חובה• שליטה בתוכנת ERP- יתרון משמעותי• יכולת למידה מהירה • יכולת עבודה עצמאית
לארגון ברפואי מוביל דרוש/ה רפרנט/ית מידע ופרוייקטיםבמסגרת התפקיד:שותפות בתכנון והנעת תהליכי עבודה, לקידום ולהשגת יעדי המרפאהסיוע בפעילויות תומכות ניהול: כתיבת תכניות עבודה, הכנת לוחות גאנט, בניית מצגות, הכנת ישיבות צוות, כתיבת פרוטוקולים, ועוד.ריכוז מידע: הפקת נתונים ממערכות, ניתוחם ועיבודם, הכנת דוחות ניהוליים, איסוף מידע ממקורות חיצוניים ועודביצוע מעקב ובקרה על יישום תכניות העבודה המרפאתיות ועבודה משותפת מול הנהלת המחוז והמינהלתייעוץ מקצועי לצוות המרפאה ושיפור תהליכי עבודהתכלול ותיאום בין גורמים מקצועיים שונים בתוך המרפאה
דרישות התפקיד:
תואר ראשון במדעי החברה, ניהול או כלכלה- חובה יכולת ניתוח נתונים ודו"חות, והסקת מסקנות- חובה יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת, שליטה מלאה בתוכנות Office- חובהשליטה בשפה העברית, כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ
במסגרת התפקיד:- אחריות על מעגל השכר של העובדים מיום קליטת העובד ועד למועד סיום העסקה- עדכונים שוטפים- עבודת אדמינ' שוטפת- מתן מענה מקצועי וסיוע טלפוני לעובדים- בכפיפות למנכ"ל החברה
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:- תעודת חשב/ת שכר – חובה- ניסיון קודם בתפקיד דומה לפחות 3 שנים - חובה- אקסל ברמה גבוהה - חובה- נכונות לשעות נוספות וימי שישי במידת הצורך - חובה- ניסיון במערכת מל"ם – חובה.
לחברה מובילה באזור חיפה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות• רישום חשבוניות, פקודות יומן, התאמות ספקים, בנקים, אשראי • ביצוע פעולות פיננסיות יומיומיות, דיווחים לרשויות• רישום פקודות יומן, ניהול קופה קטנהמשרה מלאה: 8:00-16:00
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד: תעודת הנהלת חשבונות סוג 2- חובה 3 שנות ניסיון לפחות בהנהלת חשבונות- חובה
לחב' השקעות מובילה בהרצליה דרוש/ה מנ"ח חוזים, גבייה וארנונה.התפקיד כולל:• קליטת הסכמי שכירות, הזנתם למערכת והפקת דוחות תפעוליים וניהוליים• תמיכה בהפקת חשבוניות, קבלות וביצוע התאמות• תמיכה בגבייה מול שוכרים• ביצוע ומעקב אחר הפרשות וסגירות תקופתיות• מעקב אחר חשבונות/תשלומים והזנה במערכת כולל התאמות• טיפול בחשבונות ארנונה, חשמל ומים • ביצוע בקרה תקציבית של הכנסות משוכרים
דרישות התפקיד:
• 4 שנות ניסיון כמנהל/ת חשבונות– חובה, בחברת נדל"ן מניב - יתרון.• שליטה מלאה בתוכנת פריורטי – יתרון • תעודת הנה"ח סוג 2 – חובה, סוג 3 - יתרון• גבייה מלקוחות, מעקב והפקת דוחות • הפקה ורישום של קבלות וחשבוניות עד לביצוע התאמה מלאה • יכולת עבודה עצמאית.• ראש גדול וקליטה מהירה.
במסגרת התפקיד:- מעקב ובקרה של הסדרים חוזרים מול חברות הביטוח.- התנהלות שוטפת עם חברות ביטוח ועובדים.- עבודה מרובה עם מערכת אקסל, דו"חות ועוד.- סליקות פנסיה מול חברות הביטוח, טיפול במקרים מורכבים ומעקב על טיפולים קיימים.- עבודה מול ממשקים רבים בארגון ומחוצה לו.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:- ניסיון תעסוקתי בחברת ביטוח- חובה.- אקסל ברמה גבוהה - חובה (יבוצע מבחן שליטה).- ניסיון במערכת תהל- יתרון.- זמינות למשרה מלאה + ש"נ - חובה.- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה כחלק מצוות, מסירות ואחריות.
• אחריות על הכנת שכר לעובדים בהתאם לחוקי עבודה ודיני מס• טיפול בדו"חות נוכחות, קליטת עובדים וסיום העסקה• עבודה מול גופי ביטוח, פנסיה וקופות גמל• דיווחים למס וביצוע התאמות שכר• עבודה בצוות הנהלת חשבונות• ידע בהנהלת חשבונות סוג 2
דרישות התפקיד:
• תעודת חשב/ת שכר מוסמכ/ת – חובה• ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד חשבת שכר באירגונים של למעלה מ 200 עובדים• ניסיון בסיסי בהנהלת חשבונות • שליטה מלאה בתוכנת שקלולית• שליטה מלאה באופיס ביחוד באקסל• ידע בדיני עבודה
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי
סוכן חכם
קבלו משרות למייל מיד עם פרסומן!
בהרשמה אתם מאשרים את תקנון האתר.
בלי ספאם, מבטיחים!
עכשיו כשיש לך סוכן שמעדכן ודואג לך
– כדאי שיהיה לך גם פרופיל מדוגם.
חצי דקה ויש לך פרופיל שיאפשר לך
להגיש מועמדות למשרות ולעשות עוד הרבה
דברים שרק הרשומים יכולים. ההרשמה חינם!
רוצה להירשם אולי בפעם אחרתפעולת ההסרה מרשימת התפוצה בוצעה בהצלחה! נשמח לראות אותך שוב ולעמוד לשירותך