לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה עובד/ת תמיכה אפליקטיבית
- מלאה
תיאור המשרה
לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה עובד/ת תמיכה אפליקטיביתבמסגרת התפקיד: - תמיכה והדרכה לעובדי החברה במערכות התפעוליות ובתהליכי העבודה. - ניהול תקלות מול בתי תוכנה פנימיים וחיצוניים.- תחזוקה וניהול של בסיסי הנתונים ושל המערכות התפעוליות. - אפיון צרכים ויישום פיתוחים. - כתיבת מדריכי שימוש ונהלי עבודה במערכות השונות.- יעול של עבודת המשתמשים על ידי שיפור תהליכים.
דרישות התפקיד
דרישות התפקיד:- אנגלית ברמה גבוהה- חשיבה אנליטית ולוגית.- נסיון בתמיכה במשתמשים- חובה- טיפול בתקלות ותיעודן במערכת ניהול קריאות השירות.- מעקב ויישום פיתוחים.- אחריות על המערכות התפעוליות ומערכות הדיווח.- שליטה ביישומי Office365 בכלל, בדגש על Excel.
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי