רכז/ת שירות לקוחות לארגון ממשלתי
- מלאה
תיאור המשרה
לארגון ממשלתי דרוש/ה רכז/ת שירות לקוחות ! במסגרת התפקיד: *קבלה ומענה לפניות הלקוחות.*טיפול בחשבוניות לקוחות.*תאום משלוחים מול הלקוח והמפעל*קשר רציף עם לקוחות ואיתור לקוחות נעלמים, פניות יזומות ללקוחות חדשים.* סיוע במילוי טפסים ללקוחות החברה, כתיבת חוזרים שיווקים.
דרישות התפקיד
תעודת בגרות /הנדסאי– חובה ניסיון בעבודה במערכות ERP/CRM-יתרוןשליטה טובה בתוכנות Office, במיוחד Exell, Word ו- Outlook -יתרון תודעת שירות גבוהה במיוחד, חריצות ונאמנות למקום העבודה, שיקול דעת בקבלת החלטות, חלוקת קשב, יחסי אנוש מצוינים-חובהיכולת עבודה תחת לחץ, מול לקוחות מסוגים שונים ומול ממשקים רבים- חובהניסיון בשירות לקוחות - יתרון.
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי