איחרת את הרכבת!
המשרה שחיפשת כבר אינה רלוונטית, מזל שיש לנו עוד משרות דומות להציע לך.
כדאי לחפש גם במאגר המשרות, או ליצור סוכן חכם שיעשה את העבודה בשבילך.
הצעות עבודה באדמיניסטרציה
מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית, ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת משרד בתל אביבתיאור תפקיד:• ניהול יומן ולו"ז ליו"ר הדירקטוריון, תיאום פגישות• התנהלות מול חברי הדירקטוריון• הזמנת ציוד משרדי, אדמיניסטרציה שוטפת• התנהלות מול גורמים מחו"ל
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי -חובה• אנגלית ברמה גבוהה-חובה• יכולת עבודה בתנאי לחץ וביצוע כמה מטלות בו זמנית.• דייקנות, יסודיות, כושר למידה מהיר.
לחברה בתחום חברת שיווק והפצה בתחום החשמל באזור השרון דרוש/ה פקיד/ת משרד- מתן מענה טלפוני ופרונטלי - תפעול אדמיניסטרטיבי שוטף- הכנת תשלומים לספקים- ניהול יומן
דרישות התפקיד:
- שליטה ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL ו-OUTLOOK PRIORITY- חובה- אנגלית ברמה טובה- חובה-יחסי אנוש טובים- יכולות עבודה באופן עצמאי
לקופ"ח מובילה בירושלים, דרושים/ות פקידים/ות רפואיים/ות!במסגרת התפקיד:מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיבייםקביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות בהתאם לסל השירותיםטיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאהמתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים במרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספיםשכר גבוה!
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותיתעודת בגרות מלאה - חובה.תודעת שירות גבוהה.יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובתנאי לחץ ועומס.
למרכז רפואי ארצי- דרוש\ה מזכיר\ה רפואית, משרה בב"ש נתיבות אופקיםמתן שירות ללקוחות הקופה בקביעת תורים, מידע רפואי וסיוע בתחומים הנדרשים.מענה לכל פניה של לקוחות הקופהמכוון לעתודה ניהולית תנאים טובים למתאימים/ות !
דרישות התפקיד:
*תעודת בגרות מלאה-חובה!!*תואר ראשון-יתרון (מכוון לעתודה ניהולית)*נכונות לפיצולים פעמיים בשבוע ושישי לסירוגין - חובה*וורבליות וכושר ביטוי מעולה-יתרון*ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון משמעותי
דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד :מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת לקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות טיפול בקליטת לקוחות חדשים מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאהשותפות בהשגה ומימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Office
-מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות הקופה-מתן ייעוץ מקצועי-זימון תורים-מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים , אחיות, רוקחים ,ובעלי מקצוע נוספים• קבלת הקהל המוזמן לרופא, ניווטו לפני ואחרי הבדיקה ומתן מידע לגבי המשך הטיפול• זימון תורים טלפוני או פרונטלי • מתן שירות בראיה כוללת לכלל צרכי המבוטח (במסגרת תפקידה) על מנת לייעל את הטפול האדמיניסטרטיבי בו• ייזום, מתן מידע ו"מכירה" למבוטחים של נושאים שונים כגון: שירותי ' ON-LINE, ביטוחים משלימים ,קידום בריאות, צמיחה ועוד.• אחריות כוללת על תפקוד המרפאה, טיפול בתקלות, הזמנת ספקים, פיקוח על הנקיון וכדו'.
דרישות התפקיד:
-תודעת שרות גבוהה, סבלנות רבה, אמפטיה יחד עם גבולות -זיהוי ויכולת התמודדות במצבי שירות מורכבים-עמידה בלחצים-שליטה מלאה באופיס
דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד :מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת לקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות טיפול בקליטת לקוחות חדשים מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאהשותפות בהשגה ומימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Office
*ניהול ישיר של עובדי המרפאה השייכים למגזר המנהלי* המשאב האנושי: גיוס, מיון וחניכה של עובדים בסקטור המנהלי ומעורבות בגיוס צוות רפואי, ניהול אדמיניסטרטיבי של תיקי עובד, נוכחות וקדם שכר, קידום עובדים,הדרכה ורווחת העובד.* שירות: ניהול נושא השירות במרפאה, מתן ואחריות על מענה ללקוחות המרפאה, טיפול בפניות ובתלונות ציבור.* ניהול עסקי: ניהול הכספים ובקרה תקציבית, ניהול תקציב ויעדים.*תפעול: אחריות על תפעול המרפאה, הטמעת הנחיות ונהלים בקרב העובדים, אחריות על חברת הניקיון וחברת השמירה, אחריות על נושא הרכש.
דרישות התפקיד:
ניסיון בניהול עובדים בתחום שירות ,תפעול ו/או מכירה. יכולת ניהולית ויכולת הובלת צוות.* נסיון בניהול מערכת עסקית וצוות רב מקצועי* השכלה אקדמאית- חובה.* נכונות לעבודה בניהול דואלי.* יכולת ארגונית.* גישה שירותית.* אוריינטציה מכירתית.* היכרות עם סביבה ממוחשבת.* מוסר עבודה גבוה ואחריות.
למשרה זמנית עם אופציה להיקלט לחברה גלובלית בשרון דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת למחלקת לוגיסטיקה!מתן מענה ללקוחות החברה.התנהלות שוטפת בתחום הטכני.התנהלות שוטפת מול מנהלי/ות הרכבה ועובדי/ות השטח.עבודת ממשקים מרובה.סיוע אדמיניסטרטיבי בהתאם לצרכי המחלקה.
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה- חובהאנגלית ברמה טובה- חובהשליטה טובה בתוכנות OFFICE, Excel, SAP- חובה
לחברת הייטק בחיפה דרוש/ה פקיד/ה לתפעול מוקד ערב *מתאים גם לסטודנטים/יות*מהות התפקיד:תפעול מוקד, מענה טלפוני וניתוב שיחות, ניהול יומנים. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת
דרישות התפקיד:
דרישות:תואר ראשון *או* סטודנט/ית לתואר ראשון עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות - חובהניסיון אדמיניסטרטיבי מוכח – חובה! אנגלית ברמה טובה- חובה!!!! (ניהול שיחה בסיסית, קריאה)זמינות למינימום 2-3 משמרות בשבוע – חובה! שליטה ביישומי מחשב - חובהנכונות לעבודה פעמיים בשבוע בשעות 16:00-19:00*****תנאים טובים למתאימים/ות*****
לחברה יצרנית באזור עמק חפר דרוש/ה מתאם/ת מכירותבמסגרת התפקיד:מענה טלפוני ללקוחותתפעול הזמנות במערכתעיבוד נתוני מכירה
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:שליטה במערכת priority - חובהשליטה ביישומי office - חובההיכרות עם תחום הבניה/ עיצוב - יתרון
מחפשים תפקיד שירות ואדמיניסטרציה עם שליחות וערך מוסף? יש לנו משרה להציע לך!חברת "דנאל סיעוד" מגייסת רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה למשרה מלאה בסניף נתניה.תנאים סוציאליים מעולים והכשרה מלאה על חשבוננו!התפקיד כולל:- התנהלות שוטפת מול המטופלים הקשישים והמטופלות עובדות הסניף.- שיבוץ בין מטפלת למטופל והתאמה ביניהם.- אדמיניסטרציה שוטפת, טיפול ביומני שעות של המטפלות.- התנהלות מול ממשקים רבים (רשויות מקומיות, ביטוח לאומי וכדומה).- מענה טלפוני וקבלת קהל.משרה מלאה, א’ עד ה’, בין השעות 8:00-16:30.תנאים סוציאליים מעולים ביניהם- ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, נופש חברה שנתי ועוד."דנאל סיעוד" הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / שימור לקוחות / מזכירות רפואית וכדומה - חובה!- ניסיון בעבודה ממוחשבת - חובה.- דובר/ת עברית ורוסית - יתרון.- יחסי אנוש מעולים.- נכונות לימי שישי בבוקר, אחת לחודש.
תיאור התפקיד:-מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים-קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים-מתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים -טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה-טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה-מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים-שותפות בהשגה ובמימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:תעודת בגרות מלאה - חובהניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרוןתודעת שירות גבוהה
דרוש\ה מזכיר\ה לחברה מובילה בתחום אלקטרוניקה בראש העין במסגרת התפקיד:-קבלת נכנסים ומענה לטלפון-ניהול יומן – ניהול יומן לפגישות פנימיות וחיצוניות-ניהול פגישות זום לכל המשרד – ניהול קשר מולם-טיפול ברכב-הזמנות אוכל-אחריות חדר ישיבות – אירוח אורחים-הזמנות של ציוד משרדי-הזמנות טונרים וציוד מתכלה למדפסות-התנהלות מול חברת ניקיון-התנהלות מול הבניין – לביצוע עבודות במשרדים/חניו-עבודה מול הנהלת חשבונות – לתשלום מיסים/דוחות/רישיונות רכב – באתרים-שליחת רכבים לטיפולים-יד 2 – פרסום רכבים-חגים – הרמת כוסית-ימי כיף/גיבוש-הכנת דוח מעקב הזמנות – התנהלות מול ספקים בארץ-התנהלות מול UPS, DHL – איסופים-הפקדת שטרי מטען ליצוא-קליטת הזמנות, הדפסות תיוקים וסריקות -סגירת חשבוניות של ספקים בארץ-תשלום בכרטיסי אשראי לספקים שונים
דרישות התפקיד:
ידע בתוכנת אופיס- חובהידע בתוכנת הפריוריטי- יתרוןניסיון של שתיים לפחות בתפקידי אדמינסטרציה - חובה בעל/ת יחסי אנוש טובים
מזכיר/ה עם אנגלית לחברה ברמת החייל בתל אביב משרה מלאה, היברידית (חלק מהימים עבודה במשרד וחלק בבית, למעט בתקופת ההכשרה בה העבודה תבוצע במשרד בלבד)תיאור המשרה: עבודה מול קשת רחבה של גורמים בארץ ובעולם, ניהול עצמאי אדמיניסטרטיבי של תיקי לקוחות בתחום הפטנטים, ביצוע משימות מקצועיות, הפקת דיווחים וחשבונות, ביצוע ביקורות ומעקבים שוטפים במערכות מידע ייעודיות.קליטה ישירה לחברה.
דרישות התפקיד:
עדיפות לבעל/ת ניסיון בתפקידי ניהול תיקי לקוחות/תפקידים אדמיניסטרטיביים מורכבים, אנגלית ברמה גבוהה מאוד, שירותיות ויחסי אנוש מצוינים, יכולת התנסחות גבוהה בכתב ובע"פ, יכולת עבודה רוחבית על מספר משימות, תשומת לב לפרטים והקפדה על סדר ודיוק.
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי
סוכן חכם
קבלו משרות למייל מיד עם פרסומן!
בהרשמה אתם מאשרים את תקנון האתר.
בלי ספאם, מבטיחים!
עכשיו כשיש לך סוכן שמעדכן ודואג לך
– כדאי שיהיה לך גם פרופיל מדוגם.
חצי דקה ויש לך פרופיל שיאפשר לך
להגיש מועמדות למשרות ולעשות עוד הרבה
דברים שרק הרשומים יכולים. ההרשמה חינם!
רוצה להירשם אולי בפעם אחרתפעולת ההסרה מרשימת התפוצה בוצעה בהצלחה! נשמח לראות אותך שוב ולעמוד לשירותך