איחרת את הרכבת!
המשרה שחיפשת כבר אינה רלוונטית, מזל שיש לנו עוד משרות דומות להציע לך.
כדאי לחפש גם במאגר המשרות, או ליצור סוכן חכם שיעשה את העבודה בשבילך.
הצעות עבודה במכירות שיווק ויח"צ
מחפשים עבודה בתחום השיווק והמכירות? תוכלו למצוא מגוון משרות: נציגי מכירה, סוכני שטח, מנהלי תיקי לקוחות, מנהלי סניפים ויחידות עסקיות, מנהלי מרחב/אזור, מרקום, אנשי שיווק ויח"צ, מנהלי שיווק, מנהלי מכירות ועד רמת סמנכ"לי שיווק.

לחברת אנרגיה גדולה דרוש/ה סוכנ/ת מכירות שטח!במסגרת התפקיד:שימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים לחברה על ידי הפצת חומר פרסומי בשטחפגישות עם דיירים וועדי בנייניםניהול מו"מ על מחירים רכישת מכשירים צורכי גז המוצעים למכירה על ידי החברהסגירת מעגל טיפול מול הלקוח ניהול דוחות ובקרה
דרישות התפקיד:
רישיון נהיגה בתוקף -חובהניסיון במכירות שטח - חובהשליטה מלאה ביישומי office - יתרון
לחברת hylabs דרוש/ה איש/אשת מכירות. אנחנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת נסיון בתחום המכירות,ובעל/ת ידע וניסיון בפיתוח, הקמה והטמעה של כלי מכירות אוטומטיים. התפקיד כולל:הובלת תהליכי מכירה ללקוחות החברה בארץ. פיתוח, הטמעה והפעלה של כלי מכירות אוטומטיים לצורך ייעול תהליכי המכירה. בניית תהליכי follow-up חכמים והובלת קשר שוטף עם לקוחות פוטנציאליים.
דרישות התפקיד:
דרישות:תואר ראשון רלוונטיניסיון של 3+ שנים בתפקידי מכירות תוך שימוש בכלים דיגיטלייםשליטה גבוהה במערכות CRM, מערכות דיוור, כלים לאוטומציה של תהליכי מכירהניסיון מוכח בפיתוח והטמעה של כלים מבוססי בינה מלאכותית לצרכי מכירהקריאה וכתיבה ברמה טובה באנגליתרקע בעולמות הביולוגיה - יתרוןהעבודה ממשרדי החברה ברחובות | משרה מלאה
לגישה שונה, חברה המתמחה באבחון מועמדים ומנהלים על ידי פסיכולוגים מומחים – דרוש/ה מנהל/ת קשרי לקוחות עם ראש יזמי ותשוקה אמיתית לעולמות האבחון, הייעוץ ו-HR.אם את/ה רואה את עצמך כגשר בין לקוחות לבין פתרונות אבחון מקצועיים וחדשניים ומחפש/ת תפקיד שמשלב חשיבה אסטרטגית עם עשייה עסקית – זה בדיוק המקום בשבילך. במסגרת התפקיד:- איתור הזדמנויות עסקיות ואחריות על גיוס לקוחות חדשים- הובלת תהליכי מכירה וניהול לקוחות מול חברות מובילות במשק- בנייה ושימור של קשרים ארוכי טווח עם לקוחות קיימים- עבודה בשיתוף פעולה עם ממשקים מגוונים בתוך החברה – שיווק, פסיכולוגים, רכזות גיוס ועוד
דרישות התפקיד:
- ניסיון בעולמות האבחון, הייעוץ או ה-HR – יתרון- ניסיון קודם במכירות או פיתוח עסקי מול לקוחות B2B – יתרון משמעותי- אוריינטציה שיווקית, כישורי מכירה גבוהים ויכולת הקשבה והבנה לצורכי הלקוח- ניסיון בעבודה עם מערכות CRM - יתרון- יוזמה, עצמאות, תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת להניע תהליכים בסביבה מרובת ממשקים
לחברה באזור עפולה-בית שאן דרוש/ה מתאמ/ת למשרד הזמנות- החלפה לחל"ד- ניהול חשבוניות וממשקים מול ספקים- מענה למחלקת שיווק ומחלקת רכש- סיוע אדמיניסטרטיבי בהכנת תעודות משלוח- ריכוז הזמנות, גבייה וטיפול בהזמנות- משרה מלאה, תקן זמני – החלפה לחופשת לידה
דרישות התפקיד:
דרישות תפקיד:- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרציה/שירות לקוחות- חובה!- ניידות- חובה!
לחברה יבואנית מובילה דרוש/ה מנהל/ת תחום שיווקשותפות אסטרטגיית היחידה מול ספקים בחו"לבניית יעדי מכירות ומעקב אחר השגתםהתנהלות שוטפת מול הספק בנושאים אסטרטגיים וידוא הטמעת התוכנית השיווקית של הספק והחטיבהעבודה מול מערך המכירות והסחריציאה לשטח לפעילות אחריות על פעילות שיווקית ועבודה מול ספקים מקומיים
דרישות התפקיד:
נסיון בניהול אנשים/צוות - חובהנסיון בעולם מוצרי הצריכה - חובהשליטה מלאה בשפה האנגלית כולל יכולת ניסוח - חובהשליטה מלאה בתוכנות אופיס בדגש על העברת מצגות ויכולת רפרזנטטיבית גבוהה - חובהיכולת ניהול ותפעוליכולת הנעת עובדיםיכולת ניתוח וחשיבה כמותית טובהאוריינטציה עסקית והבנה מסחרית
**משרה התחלתית!!**בוגר/ת תואר ראשון בשיווק? הזדמנות חד פעמית להיכנס לתחום!חברה מובילה בתחומה באיזור קיסריה מגייסת מתאמ/ת שיווק!התפקיד כולל:פתיחת פריטים, עדכון מקטים, עזרה בארגון שליחויות, הקמת דרישות רכש ואחריות על אישורן, הזמנות קד"מ, קבלת קד"ממעקב ותיוק של דרישות רכש, הזמנות, חומרי שיווק, מענה לשטח בנושאים תפעוליים, הכנת כלים לשטח והפקת דוחות מכר שבועיים ותקופתיים
דרישות התפקיד:
בוגר תואר ראשון בתחומי השיווק– חובה ניסיון כתקציבאי/ת או ניהול תיקי לקוחות ממשרד פרסום - יתרון הכרות וניסיון בעבודה על אקסל וPPT– חובההיכרות עם SAP וBW- יתרוןאנגלית ברמה גבוהה- חובהיכולת עבודה/ למידה עצמאית יכולות אנליטיות, משימתיות, יכולת תעדוף, מולטיטסקינג
דרוש/ה פקיד/ת רב-קו לחברת תחבורה גדולה בפריסה ארצית - לסניפי ירושליםמהות העבודה הינה שירות לקוחות פרונטאלי הכולל הנפקת כרטיסי רב-קו, מתן מידע בנוגע לכרטיסי הרב-קו, טיפול באבדות גניבות, כולל עבודה משרדית ואחריות על קופה קטנה.עבודה במשמרות בימי א'-ה'משמרת בוקר 7:00-13:00 + ש.נ משמרת ערב 13:00-19:00ימי ו' (קצר) לסירוגיןמענקי התמדה!
דרישות התפקיד:
ניסיון בתחום שירות לקוחות - יתרון משמעותינכונות לעבודה במשמרות - חובה (יש לשלב בין משמרות בוקר וערב) אנגלית ברמה טובה - חובהשליטה ביישומי מחשב - חובה
לארגון רפואי גדול דרוש/ה רכז/ת סושיאל. התפקיד כולל:ניהול הנוכחות הדיגיטלית של בית החולים:- עדכון וניהול דפים ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טוויטר וטיקטוק.- יצירת תוכן מגוון: פוסטים, סטוריז, סרטונים ותמונות שמטרתם להגדיל מעורבות ולחזק את תדמית בית החולים.- ניהול קמפיינים ממומנים: יצירה, הפעלה וניהול של קמפיינים ממומנים על פי צרכי בית החולים (גיוס, קידום שירותים, אירועים וכו').- תכנון אסטרטגי וניתוח נתונים: בניית תוכנית שנתית לניהול רשתות חברתיות בהתאם לאסטרטגיית הדוברות.- עבודה תחת מחלקת הדוברות ובצמוד למחלקות אחרות בבית החולים להפקת תכנים אותנטיים ורלוונטיים- ניהול משברים תקשורתיים ברשתות החברתיות ומעקב שוטף אחר השיח הציבורי ברשתות והתמודדות עם משברים בשיתוף הדוברת.- מעקב ומענה לפניות שמתקבלות בתיבות האינבוקס ובתגובות לפוסטים ברשתות השונות והפנייתם לטיפול הגורמים הרלוונטיים בבית החולים במקרה הצורך
דרישות התפקיד:
- ניסיון של 2-3 שנים לפחות בניהול רשתות חברתיות עבור ארגונים או מותגים גדולים.- יכולת כתיבה ויצירת תוכן ברמה גבוהה, כולל הכרה של טרנדים בעולם הדיגיטלי.- הבנה מעמיקה בניהול קמפיינים ממומנים וניתוח נתונים.- ניסיון בעבודה עם כלים כמו Canva, Adobe Photoshop או עריכת וידאו - יתרון.- יכולת כתיבה ברמה גבוהה בשפה האנגלית - חובה. אנגלית שפת אם - יתרון.- תואר ראשון בתקשורת, שיווק, ניהול מדיה דיגיטלית או תחום רלוונטי - יתרון.- היכרות עם המגזר הציבורי - יתרון.
לחברה בטחונית מובילה בתחום ספקי כוח ומערכות תקשורת, העוסקת בפיתוח וייצור ספקים סטנדרטיים וספקים המותאמים ללקוח עבור יישומים צבאיים, תעופה אזרחית וחלל, דרוש/ה Proposal Managerתיאור התפקיד:• אחריות על תהליך הכנת הצעות מחיר ללקוחות, אל מול מחלקת המכירות והיחידה העסקית בפיתוח.• איסוף וריכוז חומרי ידע ממחלקות שונות להכנת הצעות המחיר, תכלול מסמכי הרקע, הכנת הצעות המחיר והגשה למכרזים. • קבלת דרישות לקוח ממחלקת המכירות, ביצוע בדיקות היתכנות מול מחלקת הפיתוח ומול מסמכים טכניים של איכות ורגולציות, מענה על SOW.• עבודה מול מגוון ממשקים בארגון כולל חברת הבת בארה"ב ורגולציות משפטיות בארץ ובגלובל. • הכנת מצגות והשתתפות בדיונים רב משתתפים מול הלקוחות.• קריאת חוזים ובדיקתם, קריאת מפרטים ומסמכים טכניים. • ניהול משימות באופן עצמאי. • תמיכה ביחידה העסקית במשימות השונות.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:• השכלה אקדמאית (מנהל עסקים/הנדסה תעשייה וניהול) - חובה.• 3-5 שנים ניסיון בתפקידים מסחריים - חובה.• יכולת קריאת מסמכים וחוזים, הבנה טכנית בסיסית – חובה. • אנגלית ברמה מאוד גבוהה – חובה. • ניסיון באופיס, כולל P.P ואקסל – חובה.• פריוריטי, Salesforce– יתרון. • ניסיון מארגון יצרני/בטחוני – יתרון.• רקע טכני, ניסיון בתחום האלקטרוניקה – יתרון. • סדר וארגון, יסודיות, דיוק.• ראיה רחבה, יכולת להשתלב בסביבת עבודה מאתגרת, ינטנסיבית ומקצועית.• יכולת להתמצא בפרטים רבים ולבצע אינטגרציה בין מקורות מידע שונים.• ייצוגיות, עבודה שוטפת מול לקוחות הארגון.• יחסי אנוש ברמה גבוהה.
מחפש/ת עבודה משרדית הכוללת שירות ומשמעות חברתית בתפקידך הבא? יש לנו משרה עבורך!לחברת "דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, דרוש/ה רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה לסניף בית שמש.התפקיד כולל:- התנהלות שוטפת מול המטופלים הקשישים והמטופלות עובדות הסניף.- שיבוץ בין מטפלת למטופל והתאמה ביניהם.- אדמיניסטרציה שוטפת, טיפול ביומני שעות של המטפלות.- התנהלות מול ממשקים רבים (רשויות מקומיות, ביטוח לאומי וכדומה).- מענה טלפוני וקבלת קהל.משרה מלאה, א’ עד ה’, בין השעות 8:00-16:30.תנאים סוציאליים מעולים ביניהם- ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, מענק התמדה מפנק, נופש חברה שנתי ועוד."דנאל סיעוד" הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / שימור לקוחות / מזכירות רפואית וכדומה – חובה.- ניסיון בעבודה ממוחשבת- חובה.- יחסי אנוש מעולים.- נכונות לימי שישי בבוקר אחת לחודש ולשעות נוספות במידת הצורך בימי שכר.
דרוש/ה מוכרן/ית לחנות קונספט מובילה בתל אביב!התפקיד כולל:מכירת מוצרי החנותהכנת מארזיםמתן שירות ללקוחות קבועים וחדשיםאחריות על נראות החנות.
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם במכירות פרונטליות- חובה!שירותיותאחריותיצירתיותנכונות למשמרות
במסגרת התפקיד:- ניהול הלידים במערכת הsalesforce - קיום פגישות מכירה - ניהול וליווי הלקוחות החל משלב קבלת הליד ועד לחתימת הסכם מכר. - ניתוח והכרת הסביבה התחרותית. - עמידה ביעדי מכירות
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:- ניסיון מוכח של 3 שנים ומעלה כמנהל/ת מכירות נדל"ן.- יכולת מכירה וניהול מו"מ מקצועי.- יכולת עבודה עצמאית ובצוות. - יכולת ביטוי ברמה גבוהה בכתב ובע"פ.- מוטיבציה גבוהה להצלחה.
למלון מוביל באזור הערבה דרוש/ה מנהל/ת מלון, תחומי האחריות המרכזיים של התפקיד• ניהול שוטף של צוות עובדי המלון תוך עבודה צמודה איתם כדי להבטיח עמידה בסטנדרטים גבוהים של שירות ואירוח.• כפיפות למנהל אזור ועבודה במודל מטריציוני עם הנהלת הרשת.• גיוס, קליטה והכשרה של עובדי המלון, וכן ניהול סיומי העסקה במקרים הצורך.• אחריות על התנהלות תקינה בכל הנוגע לגיוס עובדים, קליטה והכשרה, רווחה וסיומי העסקה.• תכנון סידורי עבודה שבועיים בהתאם לתקינה ולחוקי העבודה.• שמירה על אחזקת המלון ברמה גבוהה, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים והגדולים.• בקרת איכות השירות וחוויית האורח.• ניהול רכש ומלאי בצורה יעילה.• אחריות על הניהול הכלכלי של המלון.• תפעול כל המערכות הממוחשבות של המלון בצורה מקצועית ויעילה.
דרישות התפקיד:
• ניסיון ניהולי- חובה.• שליטה במערכות ממוחשבות- חובה.• עברית ברמה גבוהה- חובה• ניסיון עבודה מתחום התיירות/ מלונאות/ אירוח/ הסעדה- יתרון.• כישורי תכנון ובקרה- ניסיון בהכנת תוכניות עבודה ומעקב אחר ביצוען.• יכולת תפעולית גבוהה וירידה לפרטים - הקפדה על אחזקה שוטפת ורמת שירות גבוהה עבור חוויית האורחים.• יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בסביבה שירותית, משפחתית ומקדמת.• יכולת הובלה ויוזמה• יכולת לפתור בעיות ולחשוב מחוץ לקופסה
לחברה בוטיקית באזור נתניה דרוש/ה נציג/ה שיווק וטלמיטינגבמסגרת התפקיד: - עבודה מול לידים חמים וקרים- תיאום פגישות ללקוחות- מתן הסברים עם פעילות החברה וסוגי השירותים הניתנים- שליחת הצעות מחיר- טיפול באדמיניסטרציה שוטפת- עבודה מול ספקים
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם שנה לפחות- חובה- היכרות עם מערכת CRM- חובה
לחברה קימונעאית גדולה דרוש/ה מנהל/ת תחום HORECA לאזור המרכז!במסגרת התפקיד:• בנייה והובלת תכניות עבודה לעמידה ביעדים העסקיים• ניתוח, זיהוי מגמות שוק ואיתור הזדמנויות למיקסום הפוטנציאל העסקי• תכנון וניהול הפעילות המסחרית וקידום המכירות ברצפת המכירה ובאון ליין. • ניהול תהליכי סחר ומו"מ עם לקוחות וקבוצות.• ניהול תקציבים ומדדי הצלחה.• פיתוח והנעת מנהלי צוותי מכירות ברמה ארצית.• ניהול שותפויות עם גורמי פנים
דרישות התפקיד:
דרישות:*היכרות מעמיקה עם תחום ה-HORECA והאלכוהול - חובה*ניסיון בניהול מנהלי צוותים בארגון בינוני/גדול (3 שנים לפחות)*תואר ראשון חובה
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי
סוכן חכם
קבלו משרות למייל מיד עם פרסומן!
בהרשמה אתם מאשרים את תקנון האתר.
בלי ספאם, מבטיחים!
עכשיו כשיש לך סוכן שמעדכן ודואג לך
– כדאי שיהיה לך גם פרופיל מדוגם.
חצי דקה ויש לך פרופיל שיאפשר לך
להגיש מועמדות למשרות ולעשות עוד הרבה
דברים שרק הרשומים יכולים. ההרשמה חינם!
רוצה להירשם אולי בפעם אחרתפעולת ההסרה מרשימת התפוצה בוצעה בהצלחה! נשמח לראות אותך שוב ולעמוד לשירותך