טוען

משרה מספר 403223

מנהל/ת חווית לקוח בהרצליה

הרצליה
|
היקף משרה
  • מלאה
|
11/09/2024

תיאור המשרה

-ליווי צמוד של הלקוחות לאורך כל תהליך הרכישה והשירות ופתרון בעיות בתחום הבנייה, כספים ושאלות כלליות.-התנהלות מול קבלנים, ספקים ורוכשים, עם מיקוד בהבטחת חווית לקוח חיובית ושביעות רצון .-מתן תמיכה וליווי אישי ללקוחות בתהליך הרכישה, הבנייה והגימור של נכסים, באיזה שלב נמצא הפרויקט, טקסי הריסה, פינוי ובינוי.-ניהול תקשורת עם קבלנים וספקים, כולל פתרון בעיות ותיאום פעולות .-שמירה על רמת שירות גבוהה ותגובה מהירה לפניות הלקוחות .-פיתוח ויישום שיטות לשיפור חווית הלקוח ולמיקסום שביעות רצון .-בקרה על תהליכי הבנייה וההתקדמות לפרויקטים .-ביצוע מעקב תקופתי והבטחת עמידה בלוחות זמנים ובדרישות הלקוחות .עבודה עם צוותים פנימיים והשתתפות בישיבות צוות ועדכון על סטטוס לקוחות ופרויקטים .

דרישות התפקיד

- תואר ראשון בניהול, כלכלה, הנדסה אזרחית, אדריכלות וכו' - יתרון .-אנגלית ברמה גבוהה – יתרון-ניסיון קודם בתפקיד דומה בתחום הנדל"ן או שירות לקוחות – יתרון .-ידע בתחום הנדל"ן, כולל הבנת תהליכי בנייה – יתרון משמעותי.-יכולת לנהל מספר משימות בו זמנית ולטפל בבעיות בצורה מקצועית ויעילה .-כישורים מצוינים בתקשורת בין-אישית ויכולת להתמודד עם לקוחות במצבים שונים .-יכולת לעבוד בצורה עצמאית ובצוות, עם תודעת שירות גבוהה וראש גדול .-מחויבות גבוהה, גמישות ויכולת עבודה תחת לחץ .-שליטה בתוכנות מחשב נדרשות תוכנות ניהול פרויקטים, CRM , אקסל