טוען

משרה מספר 402065

מנהל/ת חוויית לקוח ושירות לקוחות במרכז ספורט בת"א

תל אביב - יפו
|
היקף משרה
  • מלאה
|
21/08/2024

תיאור המשרה

• מתן מענה מקצועי ושירותי ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות. אחריות על איכות השירות.• ריכוז וטיפול בתלונות, פניות, הצעות - מתן מענה ללקוחות בעקבות פניות כלליות הנוגעות לאחזקה, חניה, גניבות, אבידות, עומס, חוגים, חד"כ, כספים ועוד.• מיון שוטף של פניות והעברתם למנהלי המחלקות ווידוא טיפול.• טיפול בהקפאות מנוי.• טיפול בבקשות לביטול מנוי ושימור לקוחות המבקשים לבטל.• מעקב אחר פידבק ומדדי לקוחות-מדדים של שביעות רצון, סקר שירות, מדידת חווית השירות, עבודה מול ממשקים מרובים בארגון.• טיפול במענה ללקוחות לפני ואחרי האטרקציה.• ניהול מטריציוני צוותי שירות פרונטליים – נציגי דלפק חוגים ושוערים בכניסה.• אחריות על גיוס עובדי שירות בשיתוף פעולה עם מחלקת משאבי אנוש.

דרישות התפקיד

-תואר ראשון ממוסד אקדמאי מוכר - יתרון.-ניסיון ניהולי קודם -ניסיון קודם בעולמות השירות - חובה