מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למרפאה בשרון
- מלאה
תיאור המשרה
טיפול בפניות של לקוחות המרפאה, ניהול זימונים, מענה לבקשות, בירורים, טענות, תלונות, בכל הקשור לשירותי המרפאה והארגון ולזכויות המבוטחיםטיפול בקליטת לקוחות חדשים ושמירת הקיימים (במרפאות ראשוניות ומשולבות בלבד).ניהול הצוות המינהלי של המרפאה - קליטה, סידורי עבודה, וויסות, הכשרה ופיתוח, הערכה ומשוב וסיוע בבעיות אישיותהשתתפות בניהול המרפאה כחלק מהצוות המוביל - גיבוש תוכניות, קבלה ויישום החלטות, הנעה והטמעת תהליכים וכלים, ארגון משימות ומשאבים ועודניהול ותיאום קשרים בין היחידות והסקטורים השונים במרפאה וקיום קשרי העבודה של המרפאה עם גורמים חיצוניים (בארגון ומחוץ לו)אחריות לריכוז, תיעוד ועיבוד מידע ונתונים (ממוחשבים ואחרים) והפצתם במרפאה ומחוץ לה - רישומים, תכתובת, מחשוב, מאגרי מידע, דיווחים וכד'אחריות לנושאי משק ותחזוקה, במרפאה - תחזוקת מבנה וציוד, מלאי ורכש (הזמנות), ניקיון, ביטחון ובטיחות ועודניהול הקופות ודברי הערך של המרפאה - גביית כספים, תשלומי החזרים והוצאות, הפקדות, רישום ודיווח.השתתפות בהובלת המרפאה להשגה ומימוש יעדים ותוכניות שיווקיים - הגדלת מספר לקוחות, מכירת שירותים נוספים, שיפור תדמית המרפאה, הפצת מידע על שירותי המרפאה והארגון וכד'השתתפות במפגשים וישיבות, הן במרפאה והן כנציגות בפני גורמים במינהלת, במחוז או מחוץ לארגוןביצוע פעילות מינהלתית ושירות ישיר ללקוחות המרפאה
דרישות התפקיד
השכלה אקדמית (תואר ראשון) בניהול מערכות בריאות, במדעי החברה, הרוח או ההתנהגות, מינהל ציבורי, או מינהל עסקים - חובהניסיון קודם של שנה לפחות בעבודה מינהלית או שירותית -חובהשליטה ביישומי אופיס - חובה נסיון בעבודה במרפאה - יתרון
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי