איחרת את הרכבת!
המשרה שחיפשת כבר אינה רלוונטית, מזל שיש לנו עוד משרות דומות להציע לך.
כדאי לחפש גם במאגר המשרות, או ליצור סוכן חכם שיעשה את העבודה בשבילך.
הצעות עבודה באדמיניסטרציה
מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית, ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

תיאור התפקיד- • ניהול יומן של מנהל המערך• ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות ומשימות רוחביות בהתאם לצרכים • ייצוג חיובי ומכבד למנהלים ולגוף אותו מייצגים ומענה שירותי ומכובד לפניות• מתן מענה שוטף לעובדי היחידה בנושאים שונים • ארגון פעילויות ומפגשים מחלקתיים לעובדי היחידה • זרוע של משאבי אנוש ביישום מדיניות והנחיות שונות • הזמנת ציוד משרדי ולכלל המחלקה • ביצוע תשלומים לספקים דרך מערכת ה- sap
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד-• ניסיון של שנתיים לפחות כמזכיר/ה של מנהלים בכירים- חובה• שליטה טובה ביישומי OFFICE - חובה • ניסיון בארגון גדול-יתרון משמעותי • הכרות עם מערכת ERP - יתרון • יכולת גבוהה ליצירת קשר בין אישי וצוותי• תודעת שירות גבוהה, עבודת צוות, יוזמה ואחריות• יכולות גבוהות בביטוי בכתב ובעל פהחידודי משרה-• עובד חברה מהיום הראשון!• משרה מלאה 08:00-16:00 (קיים גמישות)• בת"א- מקום מרכזי ונגיש • סיבוס יומי• קרן השתלמות + קרן פנסיה מהיום הראשון• תנאים סוציאליים שלא מציעים בכל חברה!
דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד :מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת לקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות טיפול בקליטת לקוחות חדשים מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאהשותפות בהשגה ומימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Office
מרפאה במערב ראשון לציון מגייסת מזכיר/ה רפואי/ת במסגרת התפקיד:מענה טלפוני שירות למבוטחים הזמנת תורים א'-ה'08:00-14:00פעם בשבוע 14:00-18:00העסקה דרך כח אדם עם אפשרות קליטה לקופה.
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות- חובהניסיון בתפקיד דומה- יתרון
לקופת חולים בראשון לציון דרוש/ה דייל/ת שירותהתפקיד כולל סדרנות של רחבת המעבדה, לקבל ולהסביר לבאים למעבדהאת ההתנהלות והסדר, הכוונה בקומה לכלל השירותים. 50% משרהעבודה בימים א'-ה' ללא סופי שבועשעות המשרה:08:00-12:30
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות- חובה
דרוש\ה מזכיר\ה רפואית לקופת חולים באזור הדרום.- מתן שירות ללקוחות הקופהקביעת תורים, מידע רפואי וסיוע בתחומים הנדרשים.מענה לכל פניה של לקוחות הקופהתנאים טובים למתאימים/ות !
דרישות התפקיד:
*תעודת בגרות מלאה- חובה.*נכונות לפיצולים פעמיים בשבוע ושישי לסירוגין - חובה.*תואר ראשון-יתרון (מכוון לעתודה ניהולית).*וורבליות וכושר ביטוי מעולה-יתרון.*ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון משמעותי.
תיאור התפקיד:מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופליםטיפול כולל בנושא התורים למרפאההכנת תיקי המטופלים המוזמנים למרפאה, ריכוז מסמכים רפואיים וטפסים רלוונטייםקבלה אדמיניסטרטיבית של המטופלים המגיעים למרפאה והפנייתם לגורמי הטיפול השוניםסיוע למטופל בהשגת המסמכים הנחוצים, בהתאם לצורךתיעוד ודיווח על פעולות שבוצעו במרפאה במערכות ממוחשבותתקשורת שוטפת עם מטופלים ועם יחידות בתוך בית החוליםתיוק, סריקת חומר רפואי ומנהלי לתיק המטופל וביצוע משימות משרדיות נוספות בהתאם לצורך ולהנחיות
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Officeתודעת שירות גבוההתקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוותיכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתביכולת עבודה בצוותמוסר עבודה גבוהתקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוותיכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב
דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למרפאת דימות בגבעתייםשעות המשרה:א'-ה'3 בקרים 08:00-14:30שני ערבים 12:00-18:0037 ש"ח לשעההעסקה דרך כח אדם עם אופציה קליטה לקופה
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות-חובהניסיון בתפקיד דומה- יתרון
מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיבייםקביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות בהתאם לסל השירותיםטיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאהמתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים במרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספיםשכר גבוה!
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותיתודעת שירות גבוהה.יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובתנאי לחץ ועומס.
דרוש/ה מתאמ/ת שירות רפואי למשרה חלקית באזורי הדרום:-מתן שירות ללקוחות הקופה- תיאום השירות בין יחידות הקופה ומחוצה לה. - עבודה ע"פ נהלים מוגדרים ומורכבים אשר משתנים לעיתים קרובות. -התפקיד כרוך בחשיפה למידע רפואי אישי וחסוי. - תנאים טובים למתאימים/ות !
דרישות התפקיד:
- 12 שנות לימוד- חובה - נכונות לפיצולים ושישי לסירוגין - חובה- ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון משמעותי.- יכולת עבודה בעומס ובלחץ- יתרון.
• מתן שירות, קבלת קהל ומענה לחברי הקופה במגוון ערוצים: פרונטלי, טלפונית ו- Back office.• שליטה בעולם התוכן הרפואי והמנהלי, בהתאם לסטנדרטים, תוך התמקצעות והתעדכנות מתמדת לצורך שמירה על כשירות מקצועית.• התפקיד כרוך בחשיפה למידע רפואי ואישי של מטופלים ולכן חשובה שמירה על דיסקרטיות.• עבודה בצוות תוך מתן עזרה וגיבוי הדדי.• הכשרה ייעודית לתפקיד במסגרת מכבי.• היקף משרה - 50%-70%.
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה – חובהניסיון קודם בעבודה עם קהל, בקבלת קהל, אדמיניסטרציה, הקלדות או פקידותרגישות, הקשבה ואמפתיהניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת – חובהתעודת מזכירה רפואית – יתרון משמעותי
- המשרה כוללת ניתוח נתונים פיננסיים ורפואיים.- הצגת הנתונים למנהלים במרפאות השונות.- ייעוץ מקצועי לצוותים, כתיבת תכניות עבודה, הכנת לוחות גאנט, בניית מצגות, הכנת ישיבות צוות, כתיבת פרוטוקולים, ועוד.- ריכוז המידע במרפאה: הפקת נתונים ממערכות המידע, ניתוחם ועיבודם, הכנת דוחות ניהוליים, איסוף מידע ממקורות חיצוניים ועוד.-משרה מלאה מרפאות ברחבי ירושלים
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון במדעי החברה/ניהול או כלכלה/הנדסת תעשייה וניהול- חובה- שליטה טובה בשפה העברית (כתיבה, קריאה ודיבור)- חובה- יכולת ניתוח נתונים ודו"חות, והסקת מסקנות.- שליטה מלאה באופיס- לרבות EXCEL- חובה- נדרשת ניידות מלאה - רכב פרטי
במסגרת התפקיד:• ניהול ישיר של עובדי המרפאה השייכים למגזר המנהלי (נציגות שירות וסייעות).• המשאב האנושי: גיוס, מיון וחניכה של עובדים בסקטור המנהלי ומעורבות בגיוס צוות רפואי, ניהול אדמיניסטרטיבי של תיקי עובד, נוכחות וקדם שכר, קידום עובדים, הדרכה ורווחת העובד.• שירות: ניהול נושא השירות במרפאה, מתן ואחריות על מענה ללקוחות המרפאה, טיפול בפניות ובתלונות ציבור. • ניהול עסקי: ניהול הכספים ובקרה תקציבית, ניהול תקציב ויעדים.• תפעול: אחריות על תפעול המרפאה, הטמעת הנחיות ונהלים בקרב העובדים, אחריות על חברת הניקיון וחברת השמירה, אחריות על נושא הרכש.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:• ניסיון בניהול עובדים בתחום שירות ,תפעול ו/או מכירה- חובה• יכולת ניהולית ויכולת הובלת צוות- חובה• נסיון בניהול מערכת עסקית וצוות רב מקצועי- חובה• השכלה אקדמאית- חובה. • נכונות לעבודה בניהול דואלי.• יכולת ארגונית. • גישה שירותית. • מוסר עבודה גבוה ואחריות.
דרוש/ה רפרנט/ית יצוא לחברה מובילה בחיפה• טיפול בהצעות מחיר ללקוחות • קשר עם לקוחות בישראל • קשר עם סוכני החברה בכל העולם • הזנת נתונים למערכות מחשוב קיימות • התנהלות מול עמילי מכסמשרה מלאה, 8:00-16:30, ימי ראשון עבודה מהבית.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:• אנגלית ברמה גבוהה - חובה!• ניסיון אדמינסטרטיבי חובה!• ניסיון בייצוא/תובלה/לוגיסטיקה – יתרון משמעותי• נכונות לעבודה בשעות נוספות• שירותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות **עובד/ת חברה מהיום הראשון**
לארגון רפואי מוביל דרוש/ה נציג/ת שירות פרונטאלי/ת,התפקיד כולל: מתן מענה פרונטלי מקצועי ושירותי לבקשות, תלונות ומתן תורים למטופלי המרפאה. טיפול בהצעות מחיר, סגירת תכניות טיפול והסדרת תשלומים עמידה ביעדים צוותים בנושא שירות ומכירה.
דרישות התפקיד:
ניסיון במתן שירות פרונטלי/טלפוני וקבלת קהל. כושר ביטוי ברמה גבוהה אורינטציה מכירתית, עקומת למידה גבוהה
- עבודה משרדית שוטפת במשרד מנב"ט המרחב, לרבות ניהול יומן המנב"ט, תיאום פגישות, מענה טלפוני, תיוק מסמכים, מעקב ורישום חלוקת אמצעים להגנה עצמית, הפקדת והחזרת נשקים וציוד נלווה, מתן שירות לעובדי המרחב ולגורמי חוץ בנושא ביטחון, שמירה ואבטחה.- מתן שירות למחלקות נוספות כגון חינוך/קש"צ/גיוס משאבים – אחראי/ת על טיולים וסיורים, משלחות, הגעת קבוצות למרכז שדה במרחב (יתיר), קבלה וידוא וביצוע הזמנות ושליחתם לחב' האבטחה, עדכון שמות המאבטחים ודרכי התקשורת עימם והעברתם למזמין.- תיאום אימונים מול גורמים ביטחוניים כגון צה"ל – קבלת טפסים לתיאום ובדיקתם, תיאום מול המתאם הפיקודי, הקלדת במערכת מעקב ועדכון המנב"ט/יערן ראשי.- מתן שירות ליח' הביצוע/אזורים במרחב הכולל קבלת הזמנות/ביטולים ושליחה לחב' השמירה, עדכון וסנכרון מול מנב"ט והפקחים.- טיפול בחשבוניות המתקבלות במשרד המנב"ט – הקלדה בתוכנת מעקב, בדיקתם, החתמת מנב"ט מרחבי ומנב"ט ארצי, שליחתם למזמינים ומעקב.- עבודה מול חברות מוקד ומתח נמוך – הזמנת טכנאים לטיפול בתקלות טכניות במערכות אלקטרוניות, עדכון חברות המוקד באנשי הקשר ופעילויות הדורשות התייחסות, קליטת חשבוניות בדיקתם והעברתם לתשלום.- ביצוע מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונה.
דרישות התפקיד:
כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ - חובהתודעת שירות ויחסי אנוש מעולים - חובהסדר ארגון ושיטתיות בעבודה - חובהמיומנות בתקשורת בינאישית - חובהמיומנויות מחשב - חובהחשיבה מערכתית רחבה - חובהידע בניהול תקציב - חובה
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי
סוכן חכם
קבלו משרות למייל מיד עם פרסומן!
בהרשמה אתם מאשרים את תקנון האתר.
בלי ספאם, מבטיחים!
עכשיו כשיש לך סוכן שמעדכן ודואג לך
– כדאי שיהיה לך גם פרופיל מדוגם.
חצי דקה ויש לך פרופיל שיאפשר לך
להגיש מועמדות למשרות ולעשות עוד הרבה
דברים שרק הרשומים יכולים. ההרשמה חינם!
רוצה להירשם אולי בפעם אחרתפעולת ההסרה מרשימת התפוצה בוצעה בהצלחה! נשמח לראות אותך שוב ולעמוד לשירותך