איחרת את הרכבת!
המשרה שחיפשת כבר אינה רלוונטית, מזל שיש לנו עוד משרות דומות להציע לך.
כדאי לחפש גם במאגר המשרות, או ליצור סוכן חכם שיעשה את העבודה בשבילך.
הצעות עבודה באדמיניסטרציה
מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית, ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.
לחברה קבלנית בנתניה דרוש/ה פקיד/ת קבלה!תיאור התפקיד: - מענה לטלפונים- מילוי דו"ח נוכחות עובדים והיתרי עבודה- אדמיניסטרציה שוטפת: הדפסות, תיוקים, קבלת אורחים בנקים ודואר- מתן מענה וחיבור לכל בעלי התפקידים השונים בחברה- מענה למנכ"ל
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנתיים בתפקיד דומה- חובהשליטה ביישומי OFFICE ו-OUTLOOK- חובהזמינות למשרה מלאהשירותיות, ויחסי אנוש טובים
למרכז רפואי ארצי- דרוש\ה מזכיר\ה רפואית, משרה בב"ש נתיבות אופקיםמתן שירות ללקוחות הקופה בקביעת תורים, מידע רפואי וסיוע בתחומים הנדרשים.מענה לכל פניה של לקוחות הקופהמכוון לעתודה ניהולית תנאים טובים למתאימים/ות !
דרישות התפקיד:
*תעודת בגרות מלאה-חובה!!*תואר ראשון-יתרון (מכוון לעתודה ניהולית)*נכונות לפיצולים פעמיים בשבוע ושישי לסירוגין - חובה*וורבליות וכושר ביטוי מעולה-יתרון*ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון משמעותי
דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד :מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת לקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות טיפול בקליטת לקוחות חדשים מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאהשותפות בהשגה ומימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Office
-מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות הקופה-מתן ייעוץ מקצועי-זימון תורים-מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים , אחיות, רוקחים ,ובעלי מקצוע נוספים• קבלת הקהל המוזמן לרופא, ניווטו לפני ואחרי הבדיקה ומתן מידע לגבי המשך הטיפול• זימון תורים טלפוני או פרונטלי • מתן שירות בראיה כוללת לכלל צרכי המבוטח (במסגרת תפקידה) על מנת לייעל את הטפול האדמיניסטרטיבי בו• ייזום, מתן מידע ו"מכירה" למבוטחים של נושאים שונים כגון: שירותי ' ON-LINE, ביטוחים משלימים ,קידום בריאות, צמיחה ועוד.• אחריות כוללת על תפקוד המרפאה, טיפול בתקלות, הזמנת ספקים, פיקוח על הנקיון וכדו'.
דרישות התפקיד:
-תודעת שרות גבוהה, סבלנות רבה, אמפטיה יחד עם גבולות -זיהוי ויכולת התמודדות במצבי שירות מורכבים-עמידה בלחצים-שליטה מלאה באופיס
לקופ"ח מובילה בירושלים, דרושים/ות פקידים/ות רפואיים/ות!במסגרת התפקיד:מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיבייםקביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות בהתאם לסל השירותיםטיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאהמתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים במרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספיםשכר גבוה!
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותיתעודת בגרות מלאה - חובה.תודעת שירות גבוהה.יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובתנאי לחץ ועומס.
טיפול בפניות של לקוחות המרפאה, ניהול זימונים, מענה לבקשות, בירורים, טענות, תלונות, בכל הקשור לשירותי המרפאה והארגון ולזכויות המבוטחיםטיפול בקליטת לקוחות חדשים ושמירת הקיימים (במרפאות ראשוניות ומשולבות בלבד).ניהול הצוות המינהלי של המרפאה - קליטה, סידורי עבודה, וויסות, הכשרה ופיתוח, הערכה ומשוב וסיוע בבעיות אישיותהשתתפות בניהול המרפאה כחלק מהצוות המוביל - גיבוש תוכניות, קבלה ויישום החלטות, הנעה והטמעת תהליכים וכלים, ארגון משימות ומשאבים ועודניהול ותיאום קשרים בין היחידות והסקטורים השונים במרפאה וקיום קשרי העבודה של המרפאה עם גורמים חיצוניים (בארגון ומחוץ לו)אחריות לריכוז, תיעוד ועיבוד מידע ונתונים (ממוחשבים ואחרים) והפצתם במרפאה ומחוץ לה - רישומים, תכתובת, מחשוב, מאגרי מידע, דיווחים וכד'אחריות לנושאי משק ותחזוקה, במרפאה - תחזוקת מבנה וציוד, מלאי ורכש (הזמנות), ניקיון, ביטחון ובטיחות ועודניהול הקופות ודברי הערך של המרפאה - גביית כספים, תשלומי החזרים והוצאות, הפקדות, רישום ודיווח.השתתפות בהובלת המרפאה להשגה ומימוש יעדים ותוכניות שיווקיים - הגדלת מספר לקוחות, מכירת שירותים נוספים, שיפור תדמית המרפאה, הפצת מידע על שירותי המרפאה והארגון וכד'השתתפות במפגשים וישיבות, הן במרפאה והן כנציגות בפני גורמים במינהלת, במחוז או מחוץ לארגוןביצוע פעילות מינהלתית ושירות ישיר ללקוחות המרפאה
דרישות התפקיד:
השכלה אקדמית (תואר ראשון) בניהול מערכות בריאות, במדעי החברה, הרוח או ההתנהגות, מינהל ציבורי, או מינהל עסקים - חובהניסיון קודם של שנתיים ומעלה בעבודה מינהלית או שירותית -חובהשליטה ביישומי אופיס - חובה נסיון בעבודה במרפאה - יתרון ידיעת השפה העברית על בורייהידע באנגליתידיעת שפות נוספות (בהתאם לאוכלוסיית הלקוחות) - יתרון
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה מזכיר/ה רפואית למכון הרנטגן.• קבלה של חולים המופנים ממחלקות בית החולים כולל רפואה דחופה (מיונים), מרפאות ומכונים.• קליטתה במערכת הרנטגן כולל זיהוי הנבדק, סימון מצבו במערכת, שיבוץ לחדר בדיקה, סימון הגעה והכנסתו לתור לבדיקה. • קבלה של נבדקים אמבולטוריים (מוזמנים מבחוץ), קליטתם למערכת מינהל חולים של בית החולים (ATD) ומערכת הרנטגן.• טיפול בפניות והזמנות לבדיקות מגורמים פנימיים או חיצוניים (קבלת הזמנות ממוחשבות, זיהוי הבדיקה הנדרשת, פנייה לרופא• מתן מענה טלפוני לפניות של נבדקים, רופאים וצוותים רפואיים בבית החולים או מחוץ לו.• קביעת תורים לבדיקות אמבולטוריות.• רישום ותיעוד נתוני נבדקים ובדיקות במערכות המחשוב וטיפול במסמכים הנלווים (טפסי התחייבות, תוצאות של בדיקות מעבדה וכד').• צריבת בדיקות דימות על גבי דיסקים לנבדקים המבקשים זאת.• קיום קשרי עבודה טובים עם גורמים מתוך בית החולים ומחוץ לו (רופאים, צוות סיעודי, מזכירות מחלקה, קופות חולים בקהילה).• שיתוף פעולה שוטף עם צוות מחלקת הדימות: רדיולוגים, רנטגנאים, סיעוד ומינהל
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:• השכלה תיכונית מלאה (תעודת בגרות מלאה)• תעודת מזכירה רפואית- יתרון• ידיעת השפה העברית על בורייה ושליטה חלקית בשפה האנגלית.• רצויה ידיעת שפות נוספות.• ידע בהפעלת מחשב תוכנות OFFICE.• הכרה של נהלים ותקנות (בתחומים המתאימים).• כושר ביטוי – בעל פה ובכתב.• כושר לקיים יחסי אנוש תקינים.• נכונות לעבודה במשמרות.
לקופת חולים דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/ת למשרה חלקית במסגרת התפקיד: • מתן שירות, קבלת קהל ומענה לחברי הקופה במגוון ערוצים: פרונטלי, טלפונית ו- Back office.• שליטה בעולם התוכן הרפואי והמנהלי, בהתאם לסטנדרטים, תוך התמקצעות והתעדכנות מתמדת לצורך שמירה על כשירות מקצועית.• התפקיד כרוך בחשיפה למידע רפואי ואישי של מטופלים ולכן חשובה שמירה על דיסקרטיות.• עבודה בצוות תוך מתן עזרה וגיבוי הדדי.העבודה במרפאת קופת החולים בירושלים/אפרת/הוד השרון/כוכב יאיר/אריאל/פתח תקווה.
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה- חובה.תודעת שירות גבוהה - חובה.ניסיון במתן שירות ובעבודה בסביבה ממוחשבת - יתרון.על פי הוראת משרד הבריאות, נדרש לבצע בדיקה במרפאה תעסוקתית והשלמת חיסונים, בהתאם לתכנית החיסונים של עובדי מערכת הבריאותנדרשת גמישות לעבודה במשמרות ערב ומשמרות מפוצלות בהתאם לסידור עבודה
למלון מוביל באזור הדרום דרוש/ה מנהל/ת קבלהתחומי האחריות המרכזיים של התפקיד:• אחריות על נראות הקבלה, תקינות הציוד בקבלה.• אחריות על פתיחת קופה וסגירת קופה בקבלה.• מענה לקבלת אורחים/עזיבת אורחים• מעבר על הלו"ז היומי והשבועי -והוצאת דו"חות רלוונטיים.• ניהול צוות: גיוס, הדרכה והכשרת הצוות, ישיבות צוות, הטמעת נהלי עבודה.• הכנת סידורי עבודה לצוות, שיבוץ חדרים.• אחריות על שביעות רצון אורחים. קבלת האורחים, מענה לאורחים במהלך שהותם ומענה לפניות גם לאחר האירוח כולל תלונות אורחים.• עבודה בשיתוף עם מחלקת תוכן והעברת המידע לצוות הקבלה.• אחראיות על קבוצות במלון- תכנון מקדים מול הקבוצה לגבי דרישות/ צרכים והעברת האינפורמציה למחלקות השונות, כמו כן, אחריות על התפעול ובקרה, כולל גם סיורים לקבוצות.• אחראיות על אורחי VIP- אורחים חשובים- להעביר הנחיות לביצוע לבעלי התפקידים הרלוונטיים במלון ובקרה על כך שמתבצע.
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בתחום האירוח/ הסעדה/ מלונאות- חובה• ניסיון ניהולי קודם- יתרון משמעותי• אנגלית ברמה טובה- חובה• שפות נוספות- יתרון• ניסיון עבודה עם מערכות ממוחשבות• היכרות עם מערכת האופטימה- יתרון• שירותיות, אהבה לאירוח, יחסי אנוש מעולים.• חריצות וסדר וארגון• נאמנות, מסירות, אכפתיות ואחריות• יכולת עבודה מול ממשקים מרובים בתוך הארגון ומחוץ לו• יכולת עבודה תחת לחץ
מזכיר/ה במוקד התחייבות באזור מודיעין!תקשורת מול בתי חולים שירות למטופל הקמת התחייבויותהתמודדות עם התנגדויות
דרישות התפקיד:
שירותיות קליטה מהירה תפוקות עבודה גבוהותמחשב: אופיס
לחברה ציבורית באזור עפולה דרוש/ה מתאמ/ת פרויקטים- מעקב ובקרה אחרי משימות של מחלקת הפרויקטים וניהול לוחות זמנים - מענה לטלפונים והזנת נתונים למערכות- פניות יזומות ללקוחות, סריקת ניירת לתיקים, הכנת דוחות מעקב ועוד.- משרה מלאה א'-ה' בין השעות 17:00-08:00, ש. נוספות לפי צורך- מתן מענה למנהלי/ות פרויקטים, עבודה בצוות עם מתאמ/ת נוסף/ת
דרישות התפקיד:
דרישות תפקיד:- ניסיון בעבודת תפעול/ BO /שירות לקוחות/ אדמיניסטרציה- חובה!- היכרות עם תוכנות ה OFFICE -חובה! PRIORITY- יתרון- אנגלית ברמה טובה
לשירותי בריאות כללית דרוש/ה מזכיר/ה רפואי/תמתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של המרפאה.טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה.
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובה.תעודת מזכיר/ה רפואי/ת- יתרון.ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
דרוש/ה רפרנט /ית הזמנות לחברת יבוא מובילה באזוה"ת הצפוני יבנהלחברת ייבוא ותיקה ומובילה, הפועלת מול לקוחות אסטרטגיים במשק,דרוש/ה רפרנט/ית הזמנות לתפקיד מגוון ומאתגר (ללא מכירות).במסגרת התפקיד:מתן הצעות מחיר ללקוחות החברה, קבלת הזמנות וקליטתן למערכת, Follow up, מענה ללקוחות והתנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים.העבודה במשרדי החברה בא.ת. יבנה, בימים א-ה 8:00-16:30.עבודה לטווח הארוך.
דרישות התפקיד:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי ושליטה גבוהה בסביבה ממוחשבת- חובה- שליטה באקסל בסיסי- חובה - אנגלית ברמה טובה - יתרון- יחסי אנוש מעולים, שירותיות, יכולת עבודה בצוות, דייקנות, יכולת למידה ומוטיבציה לכך, התנהלות עצמאית, אחריות ומסירותחוזה אישי יחתם בין הצדדים,
לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה רכז/ת משק ואחזקת מבנים- החלפה לחל''דתיאור התפקיד:מתן שירות לספקים, פתיחת הזמנות וטיפול בחשבוניות, ניהול יומן וקביעת פגישות.הזמנת ציוד משרדי, אחריות על תפעול מערך הכביסה של המפעל, טיפול בחוזים.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד: • ידע במערכות מחשב לרבות בתכנת SAP.• יחסי אנוש טובים, יכולת ארגון ותכנון, ראיה מערכתית.• יכולת התנסחות בעברית.נכונות למשרה מלאה, 06:45-15:45הגעה במערך הסעות
לארגון רפואי גדול באזור חדרה דרוש/ה פקיד/ת שירות מחליפ/ה למשרה חלקיתמתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים.קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים.מתן מידע על הזכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים של הכללית.טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה, טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה.מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים.
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהנכונות לעבודה עם פיצול פעמיים בשבוע - חובהניסיון בשירות לקוחות טלפוני/פרונטלי - יתרון אזור חדרה/פרדס חנה/זכרון/אור עקיבא
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי
סוכן חכם
קבלו משרות למייל מיד עם פרסומן!
בהרשמה אתם מאשרים את תקנון האתר.
בלי ספאם, מבטיחים!
עכשיו כשיש לך סוכן שמעדכן ודואג לך
– כדאי שיהיה לך גם פרופיל מדוגם.
חצי דקה ויש לך פרופיל שיאפשר לך
להגיש מועמדות למשרות ולעשות עוד הרבה
דברים שרק הרשומים יכולים. ההרשמה חינם!
רוצה להירשם אולי בפעם אחרתפעולת ההסרה מרשימת התפוצה בוצעה בהצלחה! נשמח לראות אותך שוב ולעמוד לשירותך