איחרת את הרכבת!
המשרה שחיפשת כבר אינה רלוונטית, מזל שיש לנו עוד משרות דומות להציע לך.
כדאי לחפש גם במאגר המשרות, או ליצור סוכן חכם שיעשה את העבודה בשבילך.
הצעות עבודה בפיננסים וכספים
לחברת שילוח בשוהם דרוש/ה רפרנט/ית כספים למשרה מלאה!• בדיקת רווחיות משלוחים-היכרות עם מחירונים, בדיקת האם תואם להצעת המחיר והאם בוצע חיוב נכון במערכות החברה. הוצאות והכנסות.• קליטת חשבוניות ומעקב אחר קבלת תשלומים מלקוחות גלובליים• הפקת דוחות/כרטסות • בקרה והתכתבות עם עובדי החברה לצורך התאמה• התכתבות עם סוכנים/ספקים בחו"ל לצורך התאמה, דרישה ואישור תשלום.• רישום תשלומים והתאמות ביוניפרייט ובסאפ.
דרישות התפקיד:
• ניסיון מתחום השילוח- יתרון • ניסיון עבודה על מערכת היוניפרייט – יתרון משמעותי • תואר ראשון (בכלכלה, ניהול, מנהל עסקים, חשבונאות)/ תעודת הנה"ח- חובה • אנגלית רמה גבוהה• ידע באקסל- רמה טובה• אחריות אישית, יסודיות, ראש גדול, יחסי אנוש• עבודה טובה אל מול ממשקים חיצוניים ופנימיים
לחברה משפחתית סמוך לאשקלון דרוש/ה פקיד/ת מפעל ומנהל/ת חשבונות,הנהלת חשבונות וגבייה לקוחות וספקים. ריכוז חומר עד מאזן. התאמות ספקים.מעקב אחרי ביטוחים וטסטים. עבודה בסביבה ממוחשבת.
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם- חובה! הנהלת חשבונות סוג 3. ניידות- חובה!
תואר אקדמאי – חובהשליטה מלאה באופיס – (word .excel. power point), בעיקר אקסל – שליטה מלאה PVOT, VLOOKUP ,XLOOKUP, כולל הכנת טבלאות ומצגות והפקת דוחות- חובהאנגלית- רמה טובהרצוי ניסיון בתקשורת מערכתית רחבה (שיווק, מכירות ולקוחות) תקשורת בינאישית טובה, ראש גדול, יוזמה, נכונות לשעות נוספותכפיפות למנהל מערך מכירות ארצי
דרישות התפקיד:
תואר אקדמאי – חובהשליטה מלאה באופיס – (word .excel. power point), בעיקר אקסל – שליטה מלאה PVOT, VLOOKUP ,XLOOKUP, כולל הכנת טבלאות ומצגות והפקת דוחות- חובהאנגלית- רמה טובהרצוי ניסיון בתקשורת מערכתית רחבה (שיווק, מכירות ולקוחות) תקשורת בינאישית טובה, ראש גדול, יוזמה, נכונות לשעות נוספותכפיפות למנהל מערך מכירות ארצי
לחב' קמענואית מובילה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנ"ח סוג 3.התפקיד כולל:• אחראיות על ניהול ורישום הפעולות החשבונאיות של מספר חברות בנות.•קליטת חש. ספקים והכנת תשלומם. •הנפקת חשבוניות ללקוחות.•רישום וניהול חשבונאי של חוזים של שוכרים.•התאמת בנקים. •הכנת חומר עד מאזן והכנת תקציב רבעוני.•הכנת הכנסות מראש ולקבל. •הכנת הוצאות מראש ולשלם.
דרישות התפקיד:
•3-4 שנות ניסיון – חובה.•תעודת הנה"ח סוג 3 – חובה.•ניסיון בחברות נדל"ן – יתרון.•ניסיון בעבודה עד סגירת מאזן.•יכולת עבודה עצמאית , ראש גדול וקליטה מהירה.•יכולת לימוד עצמי והבנה של תהליכים חשבונאיים.•יכולת עבודה בתנאי לחץ.•ידע באקסל – חובה.•ידע בתוכנת סאפ ובתפנית – יתרון.
לחברה בינ"ל מובילה באיירפורט סיטי דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות- צוות ספקים.עבודה מול חו"ל.משרה מלאה (08:00 עד 16:45) ונכונות לשעות עבודה נוספות בהתאם לצורך.מקום עבודה בקרית שדה התעופה.
דרישות התפקיד:
סוג 3/ מדופלם ומעלהאנגלית ברמה מצוינת ++ניסיון של 10 שנים לפחות בתחום הכספיםניסיון בפריוריטי שליטה מלאה באקסל - PIVOT, VLOOKUPהכרה של דרישות ה- US GAAP – יתרון ידע והבנה בקריאת מאזנים ורווה"ס- יתרוןניסיון בסביבה רב מטבעית- יתרון
התפקיד כולל הכנת משכורות לעובדים מא' ת' לרבות דוחות איזון ופקודת שכר, טיפול בכל תחומי השכר: ביטוח לאומי, קופות גמל, גמ"ח, תשלומי מילואים, ביצוע בקרת נוכחות, ועודגמר חשבון
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בתחום- חובהנכונות לעבודה במשרה מלאהראש גדול, אחריות ויכולת עבודה בצוות
לחב' מובילה ברמלה דרוש.ה רו"ח מתחיל/ה אחרי סטאג' או כלכלן מתחיל/ה עד שנתיים ניסיון.***חובה אנגלית רמת שפת אם***תיאור התפקיד: ביצוע ניתוחים פיננסיים של פעילות וקשר יומיומי עם חו"להכנת דוחות תקופתיים ודו"חות ניהוליים לפי הצורךעבודה צמודה עם צוות של 4 רואי חשבוןקשר שוטף עם גורמים רבים בחו"למשימות שוטפות -דוחות, תזרים,רווחיות, ניתוחים אחרים כפי שנדרש ועוד.
דרישות התפקיד:
רואה חשבון מתחיל/לאחר סטאז’ או כלכלן עם עד שנתיים ניסיוןאנגלית ברמת שפת אם – חובה!יכולת אנליטית גבוהה ויכולת עבודה עם נתונים פיננסייםשליטה גבוהה באקסל ובכלי BI – חובה
אחריות על תחום הנוכחות והשכר. - נוכחות – הכרת הסכמי הנוכחות, מערכת הנוכחות וטיפול בנוכחות של עובדים.- שכר – הכרת הסכמי העסקה, מערכת השכר וביצוע שכר חודשי.- קליטה וסיום – קבלת עובדים חדשים וסיומי העסקה (כולל טופס 161 מקוון).- פנסיוני – תשלום לקופות, עבודה מול סוכן הביטוח ומול יועץ ביטוח.- רגולציה – ביטוח לאומי עובדים ודוח הגברת אכיפה.- הכנה והפקת דוחות ממערכת השכר לצורך בקרה ובדיקות.- מתן מענה לעובדים ומנהלים בנושאים הרלוונטיים.
דרישות התפקיד:
- חשב/ת שכר בכיר – חובה.- תואר ראשון- יתרון.- ניסיון כחשב/ת שכר בארגון בינוני (200 עובדים) עם סוגי הסכמים שונים, עובדים שעתיים/ חודשיים /גלובליים 3 שנים לפחות – חובה- שליטה בתוכנות שכר מלם- יתרון. - שליטה בתוכנת הנוכחות סינריון – יתרון.- שליטה מעולה באקסל (שליטה בפונקציות VLOOKUP, PIVOT TABLE)- יכולת עבודה באופן עצמאי, שירותיות גבוהה, דיסקרטיות, אמינות, דייקנות, יוזמה, ארגון ויסודיות.
• אחריות על הכנת שכר לעובדים בהתאם לחוקי עבודה ודיני מס• טיפול בדו"חות נוכחות, קליטת עובדים וסיום העסקה• עבודה מול גופי ביטוח, פנסיה וקופות גמל• דיווחים למס וביצוע התאמות שכר• עבודה בצוות הנהלת חשבונות• ידע בהנהלת חשבונות סוג 2
דרישות התפקיד:
• תעודת חשב/ת שכר מוסמכ/ת – חובה• ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד חשבת שכר באירגונים של למעלה מ 200 עובדים• ניסיון בסיסי בהנהלת חשבונות • שליטה מלאה בתוכנת שקלולית• שליטה מלאה באופיס ביחוד באקסל• ידע בדיני עבודה
למפעל מוביל באזור הדרום דרוש/ה עוזר/ת למנהלת חשבונות ראשית- משרה חלקיתבמסגרת התפקיד: • טיפול בספקים, טיפול בבנקים• עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל•רישום והתאמות בנקים, דיווחים למע"מ, מרכז השקעות•רישום חשבונות ותשלום מוסדות, מאזן שנתי, תזרים מזומנים•הכנת דו"ח ניכוי מס במקור מספקים.יכול להתאים כמשרה התחלתית בתחום למעוניינים/ות ללמוד ולהתפתח!!
דרישות התפקיד:
• תעודת מנהלת חשבונות סוג 2- חובה• שליטה מלאה ביישומי אופיס ואאוטלוק- חובה• שליטה בתוכנת ERP- יתרון משמעותי• יכולת למידה מהירה • יכולת עבודה מול הרבה ממשקים בחברה• בעל/ת אסרטיביות, וורבליות, כישורים בינאישיים מצוינים
לחברה גדולה בחיפה דרוש/ה רו"ח - החלפה לחל"דבמסגרת התפקיד:* הכנת דוחות כספיים ודוחות מס* עבודה מול צוות רואי חשבון המבקרים* ליווי סגירת דוחות כספיים מול צוות הנהלת חשבונות.* עבודה מול יועצים/ מעריכי שווי/אקטוארים בסוגיות חשבונאיות/מיסוי* ליווי ביקורות מס הכנסה/מעמ/ניכויים* הכנת ניירות עבודה תיעוד ובקרה בהתאם לדרישות sox
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:* תעודת רואה חשבון * תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים או תואר אחר רלוונטי.* ניסון בתחום כשנה - יתרון משמעותי* שליטה גבוהה ב- Excel! *שליטה טובה ביישומי office* אחריות, חריצות, קליטה מהירה ומוסר עבודה גבוה* הכרות עם תקינה בינלאומית בעיקר. Ias 19, ifrs16
לחברה מובילה בתחום המזון היושבת באזור תעשייה ברקן.דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בצוות.תיאור המשרה:•טיפול בלקוחות חו"ל מההזמנה ועד הגביה.•טיפול בהליך היצוא עמילי מכס, חברות הובלה ושילוח.•עבודה שוטפת של הנהלת חשבונות.שעות העבודה 08:00-16:00
דרישות התפקיד:
• ידע נרחב וניסיון מוכח בהנהלת חשבונות, התאמות כרטיסים, הפקת תשלומים, סגירת חודש.• יכולת עבודה בצוות, תחת לחץ תוך ריבוי משימות ותיעדופן.• אנגלית ברמה טובה (יכולת ניהול שיחה וכתיבת מיילים ללקוחות בחו"ל).
דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות לחברה מובילה בחיפהתיאור התפקיד:גבייה מלקוחות והתאמות בנקים לקוחות וספקים,הפקת זיכויים וחיובים במערכות,קליטת חשבוניות ספקים וביצוע תשלומים.מעבר על דוחות בSAP ו-BI לוודא שלמות החומר, זיהוי וטיפול בחריגותהתפקיד כולל ממשק עם כלל יחידות הספנות במטה החברה וסוכנויות ברחבי העולםשעות עבודה 08:00 עד 16:30
דרישות התפקיד:
דרישות:תעודת הנהלת חשבונות 1+2- חובהאנגלית ברמה גבוהה- חובה!ידע בתוכנת SAP - יתרון משמעותי!***עובד/ת חברה מהיום הראשון+ תנאים מעולים למתאימים/ות***
לחברה גדולה בתחום השירותים דרוש/ה מנהל/ת אגף שכר. ניהול כל תחום השכר, נוכחות, חיוב לקוחות, ניהול צוות עובדים, וביצוע ניהול שוטף של תחום השכר והנוכחות בכל המובנים.
דרישות התפקיד:
דרישות ניהוליות:• תואר ראשון בתחומים רלוונטיים יתרון.• ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול אגף/מדור/מחלקת שכר ונוכחות ב-ארגון גדול • נסיון בהטמעת מערכות שכר, נוכחות • שליטה מעולה בתוכנות שכר ונוכחות (כגון "הרמוני").• ידע בהסכמים קיבוציים, דיני עבודה ובתנאים סוציאליים.• ניסיון בניהול צוותי שכר• יכולת להוביל פרויקטים בתחום השכר ולהנחות את הצוות בביצוע משימות שוטפות.• יכולת עבודה תחת לחץ וניהול זמן אפקטיבי.• יכולת לפתח ולהוביל תהליכים, כולל אוטומציה ושיפורים מתמידים בתהליכי השכר והנוכחות.• ידע בניהול עבודה מול ממשקים פנימיים HR, כספים, משפטי ולקוחות חיצוניים• ניסיון בעבודה עם מערכת ERP פריוריטי ובייחוד הפקת חשבוניות.• יכולת עבודה עצמאית ובצוות.• דיוק, סדר וארגון ברמה גבוהה.• יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים מגוונים.
לחברה ממשלתית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים לחטיבת הכספים.התפקיד כולל: מנהל/ת חשבונות בצוות אשר אחראי על הספקים ונותני השירותים של החברה. בדיקה ורישום של חשבונות עסקה וחשבוניות של קבלנים וספקים. הכנת תשלומים לקבלנים וספקים באמצעות מס"ב, שיקים והעברות בנקאיות. התאמה וניתוח כרטיסי הנהלת חשבונות. בדיקה ועדכון נתוני ניכוי מס במקור של הספקים ונותני השירותים. מעקב אחר כל חשבונות עסקה (דרישות תשלום) ממזמיני עבודה וגבייתן. עבודה עם ממשקים רבים מול גורמים חיצוניים וגורמים פנימיים בחברה. סגירות ביצוע חודשי- הפקת דוחות וניתוחם. התאמות בנקים, רישום שכר, תשלומים למוסדות ודיווח דוחות. אחריות על מוסר התשלומים לספקים ונותני שירותים של החברה, כולל בקרות וייעול התהליכים. ביצוע מטלות נוספות בהנחיית המנהל הישיר.
דרישות התפקיד:
תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 3. ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות.דרישות המהוות יתרון: ניסיון בהנהלת חשבונות בחברות מתחום הקבלנות וסגירות מאזנים – יתרון משמעותי. שליטה במערכת הפריוריטי. שליטה ביישומי ה- Office בדגש על Excel.
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי
סוכן חכם
קבלו משרות למייל מיד עם פרסומן!
בהרשמה אתם מאשרים את תקנון האתר.
בלי ספאם, מבטיחים!
עכשיו כשיש לך סוכן שמעדכן ודואג לך
– כדאי שיהיה לך גם פרופיל מדוגם.
חצי דקה ויש לך פרופיל שיאפשר לך
להגיש מועמדות למשרות ולעשות עוד הרבה
דברים שרק הרשומים יכולים. ההרשמה חינם!
רוצה להירשם אולי בפעם אחרתפעולת ההסרה מרשימת התפוצה בוצעה בהצלחה! נשמח לראות אותך שוב ולעמוד לשירותך