איחרת את הרכבת!
המשרה שחיפשת כבר אינה רלוונטית, מזל שיש לנו עוד משרות דומות להציע לך.
כדאי לחפש גם במאגר המשרות, או ליצור סוכן חכם שיעשה את העבודה בשבילך.
הצעות עבודה בפיננסים וכספים
למרכז רפואי בחיפה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 - זמני עם אופציהבמסגרת התפקיד:ביצוע הנה"ח ללקוחות ולספקים.ביצוע רישום חשבונאי, תיוק, ניהול קופה קטנה.עבודה מול עריית חיפה, רישום דו"חות.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:ניסיון בתפקיד מנהל/ת חשבונות - חובה!היכרות עם תכנת אקסל - חובה.
לחברה יצרנית דרושה חשב/ת. התפקיד כולל אחריות על כלל הדיווחים הכספיים של החברה, לרבות הדוחות הכספיים של החברה , דוחות מס וביצוע בקרה על רישומים במערכת הנהלת החשבונות והשכר והכנת ניתוחים אנליטים.תחומי אחריות:1. הכנה ועריכת דוחות כספיים שנתיים לכלל חברות הקבוצה.2. הכנת דוחות חודשיים תפעוליים לכלל חברות הקבוצה.3. פיקוח וניהול מחלקת הנהלת חשבונות – ביצוע בקרות שוטפות על מחלקת הנהלת החשבונות, ליווי הנחיה ופתרון בעיות חשבונאיות שוטפות.4. הכנה ועריכת דוחות להנהלה, לרבות ניתוחים אנליטיים.5. הכנה ודיווח דוחות לרשויות המס והתנהלות שוטפת מול רואי החשבון החיצוניים של החברות.6. פיקוח ובקרה על שכר העובדים בחברה.7. שיפור וייעול תהליכים במחלקת הנהלת החשבונות וממשקים בין המחלקות.
דרישות התפקיד:
תואר ראשון BA בחשבונאות – חובהרשיון רו"ח – חובהניסיון ניהולי קודם – יתרוןבעל/ת ניסיון של כ- 3-4 שנים כחשב – חובה, נסיון מחברה יצרנית - יתרוןנסיון בתחום השכר - חובהנסיון בעבודה על פריורטי – חובה, נסיון בהטמעת פריוריטי – יתרוןבעל/ת תודעת שירות גבוההיכולת התמודדות עם פתרון בעיותאקסל ברמה גבוהה
במסגרת התפקיד:-ביצוע פעולות מדידה, הפקת דוחות, ניתוח נתונים, בקרה והסקת מסקנות בהתאם למטרות העסקיות והעמידה ביעדים -סיוע על בסיס נתונים לצורך קבלת החלטות-תמחור ובדיקת מחירונים-אחריות על הצעות מחיר-הכנה והצגה של דוחות ומדדים -דיווחים חודשיים -ניתוח מגמות מכר-הרמת דגלים בכל הקשור לניתוח נתוני מכר-מתן מענה לשאלות ובקשות של מנהלי המכירות בהקשר של נתונים ומדדים-ממשק יומיומי אל מול מנהלי המכירות ומנהל הסחר
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:-תואר אקדמאי בתחום הכלכלה/הנדסת תעו"נ -נסיון של שנה ככלכלנ.ית בחברה-יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים ויכולת הסקת מסקנות-שליטה מלאה ב-Excel ברמה גבוהה מאוד-ניסיון בעבודה עם מערכות BI – יתרון משמעותי-ניסיון בעבודה עם תוכנות ERP (פריורטי – יתרון)-אנגלית ברמה גבוהה-שליטה בתוכנות Office
דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות לחברה מובילה בחיפהתיאור התפקיד:גבייה מלקוחות והתאמות בנקים לקוחות וספקים,הפקת זיכויים וחיובים במערכות,קליטת חשבוניות ספקים וביצוע תשלומים.מעבר על דוחות בSAP ו-BI לוודא שלמות החומר, זיהוי וטיפול בחריגותהתפקיד כולל ממשק עם כלל יחידות הספנות במטה החברה וסוכנויות ברחבי העולםשעות עבודה 08:00 עד 16:30
דרישות התפקיד:
דרישות:תעודת הנהלת חשבונות 1+2- חובהאנגלית ברמה גבוהה- חובה!ידע בתוכנת SAP - יתרון משמעותי!***עובד/ת חברה מהיום הראשון+ תנאים מעולים למתאימים/ות***
למפעל מעולה באשקלון דרוש/ה חשב/ת שכר, -ביצוע סגירות שכר לעובדים-טיפול בטפסי 161-טיפול בעובדים זרים-אחריות על הכנת שכר חודשי, שעתי וגלובלי-בקרה ואישור חשבוניות עובדי כ"א-טיפול בתאונות עבודה ומקרים מיוחדים (מילואים וכו')-התנהלות שוטפת מול מוסדות וטיפול בסוציאליות
דרישות התפקיד:
-תעודת חשב/ת שכר חובה-ידע באקסל רמה גבוהה חובה-ניסיון קודם בתחום – חובה-יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טוביםנכונות לעבודה במשרה מלאה
לחברת שילוח בשוהם דרוש/ה רפרנט/ית כספים למשרה מלאה!• בדיקת רווחיות משלוחים-היכרות עם מחירונים, בדיקת האם תואם להצעת המחיר והאם בוצע חיוב נכון במערכות החברה. הוצאות והכנסות.• קליטת חשבוניות ומעקב אחר קבלת תשלומים מלקוחות גלובליים• הפקת דוחות/כרטסות • בקרה והתכתבות עם עובדי החברה לצורך התאמה• התכתבות עם סוכנים/ספקים בחו"ל לצורך התאמה, דרישה ואישור תשלום.• רישום תשלומים והתאמות ביוניפרייט ובסאפ.
דרישות התפקיד:
• ניסיון מתחום השילוח- יתרון • ניסיון עבודה על מערכת היוניפרייט – יתרון משמעותי • תואר ראשון (בכלכלה, ניהול, מנהל עסקים, חשבונאות)/ תעודת הנה"ח- חובה • אנגלית רמה גבוהה• ידע באקסל- רמה טובה• אחריות אישית, יסודיות, ראש גדול, יחסי אנוש• עבודה טובה אל מול ממשקים חיצוניים ופנימיים
תואר אקדמאי – חובהשליטה מלאה באופיס – (word .excel. power point), בעיקר אקסל – שליטה מלאה PVOT, VLOOKUP ,XLOOKUP, כולל הכנת טבלאות ומצגות והפקת דוחות- חובהאנגלית- רמה טובהרצוי ניסיון בתקשורת מערכתית רחבה (שיווק, מכירות ולקוחות) תקשורת בינאישית טובה, ראש גדול, יוזמה, נכונות לשעות נוספותכפיפות למנהל מערך מכירות ארצי
דרישות התפקיד:
תואר אקדמאי – חובהשליטה מלאה באופיס – (word .excel. power point), בעיקר אקסל – שליטה מלאה PVOT, VLOOKUP ,XLOOKUP, כולל הכנת טבלאות ומצגות והפקת דוחות- חובהאנגלית- רמה טובהרצוי ניסיון בתקשורת מערכתית רחבה (שיווק, מכירות ולקוחות) תקשורת בינאישית טובה, ראש גדול, יוזמה, נכונות לשעות נוספותכפיפות למנהל מערך מכירות ארצי
לחב' קמענואית מובילה בהרצליה פיתוח דרוש/ה מנ"ח סוג 3.התפקיד כולל:• אחראיות על ניהול ורישום הפעולות החשבונאיות של מספר חברות בנות.•קליטת חש. ספקים והכנת תשלומם. •הנפקת חשבוניות ללקוחות.•רישום וניהול חשבונאי של חוזים של שוכרים.•התאמת בנקים. •הכנת חומר עד מאזן והכנת תקציב רבעוני.•הכנת הכנסות מראש ולקבל. •הכנת הוצאות מראש ולשלם.
דרישות התפקיד:
•3-4 שנות ניסיון – חובה.•תעודת הנה"ח סוג 3 – חובה.•ניסיון בחברות נדל"ן – יתרון.•ניסיון בעבודה עד סגירת מאזן.•יכולת עבודה עצמאית , ראש גדול וקליטה מהירה.•יכולת לימוד עצמי והבנה של תהליכים חשבונאיים.•יכולת עבודה בתנאי לחץ.•ידע באקסל – חובה.•ידע בתוכנת סאפ ובתפנית – יתרון.
לחברה בינ"ל מובילה באיירפורט סיטי דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה בצוות- צוות ספקים.עבודה מול חו"ל.משרה מלאה (08:00 עד 16:45) ונכונות לשעות עבודה נוספות בהתאם לצורך.מקום עבודה בקרית שדה התעופה.
דרישות התפקיד:
סוג 3/ מדופלם ומעלהאנגלית ברמה מצוינת ++ניסיון של 10 שנים לפחות בתחום הכספיםניסיון בפריוריטי שליטה מלאה באקסל - PIVOT, VLOOKUPהכרה של דרישות ה- US GAAP – יתרון ידע והבנה בקריאת מאזנים ורווה"ס- יתרוןניסיון בסביבה רב מטבעית- יתרון
התפקיד כולל הכנת משכורות לעובדים מא' ת' לרבות דוחות איזון ופקודת שכר, טיפול בכל תחומי השכר: ביטוח לאומי, קופות גמל, גמ"ח, תשלומי מילואים, ביצוע בקרת נוכחות, ועודגמר חשבון
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בתחום- חובהנכונות לעבודה במשרה מלאהראש גדול, אחריות ויכולת עבודה בצוות
לחב' מובילה ברמלה דרוש.ה רו"ח מתחיל/ה אחרי סטאג' או כלכלן מתחיל/ה עד שנתיים ניסיון.***חובה אנגלית רמת שפת אם***תיאור התפקיד: ביצוע ניתוחים פיננסיים של פעילות וקשר יומיומי עם חו"להכנת דוחות תקופתיים ודו"חות ניהוליים לפי הצורךעבודה צמודה עם צוות של 4 רואי חשבוןקשר שוטף עם גורמים רבים בחו"למשימות שוטפות -דוחות, תזרים,רווחיות, ניתוחים אחרים כפי שנדרש ועוד.
דרישות התפקיד:
רואה חשבון מתחיל/לאחר סטאז’ או כלכלן עם עד שנתיים ניסיוןאנגלית ברמת שפת אם – חובה!יכולת אנליטית גבוהה ויכולת עבודה עם נתונים פיננסייםשליטה גבוהה באקסל ובכלי BI – חובה
אחריות על תחום הנוכחות והשכר. - נוכחות – הכרת הסכמי הנוכחות, מערכת הנוכחות וטיפול בנוכחות של עובדים.- שכר – הכרת הסכמי העסקה, מערכת השכר וביצוע שכר חודשי.- קליטה וסיום – קבלת עובדים חדשים וסיומי העסקה (כולל טופס 161 מקוון).- פנסיוני – תשלום לקופות, עבודה מול סוכן הביטוח ומול יועץ ביטוח.- רגולציה – ביטוח לאומי עובדים ודוח הגברת אכיפה.- הכנה והפקת דוחות ממערכת השכר לצורך בקרה ובדיקות.- מתן מענה לעובדים ומנהלים בנושאים הרלוונטיים.
דרישות התפקיד:
- חשב/ת שכר בכיר – חובה.- תואר ראשון- יתרון.- ניסיון כחשב/ת שכר בארגון בינוני (200 עובדים) עם סוגי הסכמים שונים, עובדים שעתיים/ חודשיים /גלובליים 3 שנים לפחות – חובה- שליטה בתוכנות שכר מלם- יתרון. - שליטה בתוכנת הנוכחות סינריון – יתרון.- שליטה מעולה באקסל (שליטה בפונקציות VLOOKUP, PIVOT TABLE)- יכולת עבודה באופן עצמאי, שירותיות גבוהה, דיסקרטיות, אמינות, דייקנות, יוזמה, ארגון ויסודיות.
• אחריות על הכנת שכר לעובדים בהתאם לחוקי עבודה ודיני מס• טיפול בדו"חות נוכחות, קליטת עובדים וסיום העסקה• עבודה מול גופי ביטוח, פנסיה וקופות גמל• דיווחים למס וביצוע התאמות שכר• עבודה בצוות הנהלת חשבונות• ידע בהנהלת חשבונות סוג 2
דרישות התפקיד:
• תעודת חשב/ת שכר מוסמכ/ת – חובה• ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד חשבת שכר באירגונים של למעלה מ 200 עובדים• ניסיון בסיסי בהנהלת חשבונות • שליטה מלאה בתוכנת שקלולית• שליטה מלאה באופיס ביחוד באקסל• ידע בדיני עבודה
למפעל מוביל באזור הדרום דרוש/ה עוזר/ת למנהלת חשבונות ראשית- משרה חלקיתבמסגרת התפקיד: • טיפול בספקים, טיפול בבנקים• עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל•רישום והתאמות בנקים, דיווחים למע"מ, מרכז השקעות•רישום חשבונות ותשלום מוסדות, מאזן שנתי, תזרים מזומנים•הכנת דו"ח ניכוי מס במקור מספקים.יכול להתאים כמשרה התחלתית בתחום למעוניינים/ות ללמוד ולהתפתח!!
דרישות התפקיד:
• תעודת מנהלת חשבונות סוג 2- חובה• שליטה מלאה ביישומי אופיס ואאוטלוק- חובה• שליטה בתוכנת ERP- יתרון משמעותי• יכולת למידה מהירה • יכולת עבודה מול הרבה ממשקים בחברה• בעל/ת אסרטיביות, וורבליות, כישורים בינאישיים מצוינים
לחברה גדולה בחיפה דרוש/ה רו"ח - החלפה לחל"דבמסגרת התפקיד:* הכנת דוחות כספיים ודוחות מס* עבודה מול צוות רואי חשבון המבקרים* ליווי סגירת דוחות כספיים מול צוות הנהלת חשבונות.* עבודה מול יועצים/ מעריכי שווי/אקטוארים בסוגיות חשבונאיות/מיסוי* ליווי ביקורות מס הכנסה/מעמ/ניכויים* הכנת ניירות עבודה תיעוד ובקרה בהתאם לדרישות sox
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:* תעודת רואה חשבון * תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים או תואר אחר רלוונטי.* ניסון בתחום כשנה - יתרון משמעותי* שליטה גבוהה ב- Excel! *שליטה טובה ביישומי office* אחריות, חריצות, קליטה מהירה ומוסר עבודה גבוה* הכרות עם תקינה בינלאומית בעיקר. Ias 19, ifrs16
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי
סוכן חכם
קבלו משרות למייל מיד עם פרסומן!
בהרשמה אתם מאשרים את תקנון האתר.
בלי ספאם, מבטיחים!
עכשיו כשיש לך סוכן שמעדכן ודואג לך
– כדאי שיהיה לך גם פרופיל מדוגם.
חצי דקה ויש לך פרופיל שיאפשר לך
להגיש מועמדות למשרות ולעשות עוד הרבה
דברים שרק הרשומים יכולים. ההרשמה חינם!
רוצה להירשם אולי בפעם אחרתפעולת ההסרה מרשימת התפוצה בוצעה בהצלחה! נשמח לראות אותך שוב ולעמוד לשירותך