דרוש/ה מתאמ/ת תלונות לקוח לחברת מדיקל
- חלקית
תיאור המשרה
לחברה מובילה בתחום המדיקל הממוקמת בקיסריה דרוש/ה מתאמ/ת תלונות לקוח ל 50% משרה .- לרשום, לנתח ולנהל משוב ותלונות של לקוחות, לעבוד עם מחלקות הפיתוח, הייצור והאיכות בארגון על מנת לחקור את הבעיה ולתעד את הפתרון הסופי.- לעבוד ישירות עם מהנדסי שירות ברחבי העולם כדי לקבל מידע אודות התלונה ולעדכן בהתפתחות.- להיות מסוגל/ת ללמוד מערכת בין-תחומית ברמה טכנית מעמיקה.- לנהל את קונפיגורציית המערכות בשטח.- לשמור על מאגר נתונים טכני.
דרישות התפקיד
• מאורגן/ת מאוד• הבנה טכנית חזקה• לומד/ת עצמאי/ת ומהירה/ה• שחקן/ת צוות• מחויבות ואחריות לתחומי האחריות המוגדרים• תואר בהנדסה או בהנדסה מעשית בתחום רלוונטי או ניסיון מוכח בתפקיד דומה• יכולת תקשורת טובה באנגלית (כתיבה ודיבור)• שליטה ב-MS Office, ניתוח נתונים ב-Excel ובמאגרי נתונים אלקטרוניים• ניסיון במכשירים רפואיים / חברה בין-תחומית• ניסיון בטיפול בתלונות• ניסיון בעבודה עם מערכות ERP ו-CRM.
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי