שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
טוען

הצעות עבודה במחשבים ורשתות

מחפשים עבודה בתחום המחשבים, חומרה והרשתות? הגעתם למקום הנכון. מגוון משרות חמות בתחום: ניהול פרויקטים, תשתיות, משרות למפעילי מחשב, תמיכה טכנית, הדרכה, הבטחת איכות, אבטחת מידע, עריכת תוכן, ניהול מערכות מידע, בדיקות חומרה, הנדסת מחשבים, הנדסת ווריפיקציה, ניהול מוצר בתחום החומרה, משרות ניהול בתחום החומרה ועוד.

משרות בתחום מחשבים ורשתות
1 - 2 מתוך 2
מספר משרה 405137
רכז/ת טיוב נתונים
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה

לקבוצת דנאל דרוש/ה רכז/ת אדמינ' למטה החברה בר"גבמסגרת התפקיד:מתן תמיכה לרכזים ופתרון תקלות.טיוב נתונים, הפקת דו"חות ופתיחת הסכמים.מעקב ובקרה אחר תהליכי עבודה.כתיבת תסריטי בדיקות ותיקופם.ביצוע בדיקות מערכת ולקיחת חלק בהעלאות גרסה (לעיתים מהבית גם לאחר שעות העבודה)תמיכה בפרוייקטים שוטפיםמשרה מלאהתנאים מעולים למתאימים: ק. השתלמות, ארוחות מסובסדות, ימי נופש וגיבוש ועוד

דרישות התפקיד:

רקע טכנולוגי/תמיכה טכנית – יתרון משמעותיגישה למערכות מידע - יתרון משמעותי

מספר משרה 403657
מנהל/ת צוות תמיכה טכנית Help Desk
מיקום המשרה: בית קמה
היקף משרה: מלאה

דרוש/ה מנהל/ת צוות תמיכה טכנית Help Desk למפעל גלובלי בדרום!תפקיד מפתח במחלקת ה-IT, התפקיד כולל הגדרת האסטרטגיה התפעולית ויעדי ה-KPI לצוות הHelp Desk, יחד עם הובלה והנחיה של הצוות, מינוף הביצועים והובלת יוזמות לשיפור מתמיד של השירותים הניתנים.• ניהול יומיומי של מוקד תמיכה Help Desk לרבות קביעת יעדים, שגרות, ניתוח ביצועים ושיפור תהליכים.• הובלת צוות תומכים מקצועי, מתן הדרכה והכוונה במתן מענה לפניות משתמשים.• ניהול זמן, קביעת סדרי עדיפויות ומשימות לצוות התומכים תוך עמידה ביעדי SLA ואיכות השירות.• זיהוי הזדמנויות לשיפור השירות והיעילות.• התמודדות עם מצבים מורכבים ומציאת פתרונות יצירתיים.• ניהול ושמירה על מלאי חומרה ורישוי תוכנות זמין בהתאם לצרכי הארגון.• עבודה מול ספקים ונותני שירות כמקור קשר ראשי בארץ ובחול.• כתיבת נהלי עבודה.

דרישות התפקיד:

• ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים בניהול מחלקת תמיכת Help Desk בסביבה ארגונית - חובה.• הבנה מעמיקה של תהליכי עבודה ב Help Desk ומערכות ניהול פניות - חובה.• בוגר/ת תואר ראשון רלוונטי עם התמחות במערכות מידע - יתרון.• הסמכות/קורס ייעודי בתחומי המחשוב הרלוונטיים - יתרון.• יוזמה ורצון להוביל שינויים.• כישורי הובלה וניהול משימות/פרויקטים.• יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה ביעדים.• ניסיון בהתמודדות עם אתגרים והסרת התנגדויות.• גישה פרואקטיבית לפתרון בעיות.• ידע טכני נרחב בעולם התוכן ויכולת לסייע לצוות במקרה הצורך.• עברית ואנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה)

משרה מיקום היקף תאריך
 
רכז/ת טיוב נתונים רכז/ת טיוב נתונים רמת גן מלאה 19/02/2025
 
מנהל/ת צוות תמיכה טכנית Help Desk מנהל/ת צוות תמיכה... בית קמה מלאה 14/10/2024
1 - 2 מתוך 2