מחפש/ת עבודה בתחומי בק אופיס? לוח דרושים בק אופיס למשרות בכל הארץ
תחומי הבק אופיס והאדמיניסטרציה הם תחומים מרתקים שנועד לעשות סדר בארגון ולנהל את מאחורי הקלעים של כל עסק - אם אתם אנשים שאוהבים סדר וארגון, לוח "דרושים בק אופיס" הוא בדיוק המקום הנכון עבורך למציאת המשרה הבאה שלך

במסגרת התפקיד:אחריות על הפקת דו"חות מכירות עבור המפקחים והסוכניםאחריות על תהליך קליטת סוכן.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:חשיבה אנליטיתשליטה באקסל ברמה גבוהה-בנייה והפקת דוחותשליטה במערכות מחשביסודיות וירידה לפרטיםיכולת ביצוע עבודה באופן עצמאי עם דגש על סגירת מעגל טיפול מהיר ויעילהכרת מבנה של חברת ביטוח, מערכות תגמול, מוצרים , מושגים במכירות ביטוח, ועבודת שיווק מול סוכני ביטוח
במסגרת התפקיד:-אחריות על תיק תביעה מיום קבלתו במכון ועד החזרתו למשהב"ט- ניהול וועדה רפואית - ריכוז חומרים נדרשים, הקלדת פרוטוקול, סיוע לרופא הוועדה- מתן שירות פרונטלי וטלפוני לזכאים בנושאים אדמיניסטרטיביים- סריקת חומר רפואי ומנהלי לתיק הזכאי, ביצוע משימות משרדיות וניהול לו"ז המכון- הכרות עם חוק הנכים וספר תקנות הנכים של אגף השיקום במשהב"ט- עבודה מול גורמי פנים וחוץ. רופאים, עו"ד, משהב"ט
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:-תעודת בגרות מלאה - חובה, תואר ראשון- יתרון- שליטה מלאה בשפה העברית, ידיעת שפה נוספת - יתרון-שליטה במחשב ובתוכנות Office- תודעת שירות גבוהה-תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות-יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב, הקלדה מהירה וכתב יד קריא
במסגרת התפקיד:-אחריות על תיק תביעה מיום קבלתו במכון ועד ליציאתו לסניף-הבנת התיק מבחינת חוק נכות כללית, מענה טלפוני לשאלות התובעים, שאלות הסניף ושאלות הרופאים-השתתפות בוועדות - ריכוז חומרים נדרשים, הקלדת פרוטוקול, סיוע לרופא האחראי-אחריות לביקורת על עבודת הרופאים מבחינת החוק ועל עבודת עו"ס מבחינת החוק-מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים בנושאים אדמיניסטרטיביים-קבלת תובעים בדלפק הקדמי והפנייתם לגורמי הטיפול השונים-אחריות על הזרמת תיקים והפקת הזמנות מהמחשב בהתאם לצורך-אחריות על תיוק, סריקת חומר רפואי ומנהלי לתיק המטופל וביצוע משימות משרדיות
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:-תעודת בגרות מלאה- חובה-תואר ראשון - יתרון-שליטה מלאה בשפה העברית,-ידיעת שפה נוספת - יתרון-שליטה במחשב ובתוכנות Office-תודעת שירות גבוהה-תקשורת בין אישית טובה ויכולת עבודה בצוות-יכולת ביטוי טובה בעל פה ובכתב, הקלדה מהירה וכתב יד קריא
לחברת יבוא ושיווק גדולה באזור יבנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה ושירות לקוחות.התפקיד כולל מענה טלפוני ודיגיטלי לפניות של לקוחות החברה, עבודה אדמיניסטרטיבית במחלקת שירות לקוחות וסיוע בהחלפות בעמדות הקבלה.
דרישות התפקיד:
• תואר ראשון – יתרון.• בגרות מלאה – חובה.• אנגלית ברמה טובה.• ידע ושליטה בכל יישומי ה- OFFICE. שרותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בלחץ.• נייד/ת.
- טיפול ויכולת ניהול של בקשות אישורים- הוצאת דוחות וייעוץ בנוגע לתנאים ודרישות של מערך האישורים- סדר וארגון, תשומת לב לפרטים- יכולת עבודה עם מערכת ממוחשבת ולקוחות- עבודה מול גורמים נוספים במערכת הציבורית- שותפות מלאה ועזרה לכלל הצוות
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותיתודעת שירות גבוהה.יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
פקיד/ת שירות יבש לחברה קמעונאית מצליחה בשוהם! - עבודה רצופה על מערכות המידע של המחסן ע"מ לייצר עבודה שוטפת למרלו"ג- ביצוע בקרה על ההזמנות שמתקבלות- משיכת הזמנות הצטיידות ללקוחות החברה והורדתם לעבודת הליקוט- הפקת תעודות משלוח / חשבוניות עבור נהגים ומפיצים לשם ווידוא הזמנה תקינה- מתן מענה לצוות השירות ברמפה בכדי לספק מידע למתן שירות ומענה איכותיים- ניהול הזמנות דחופות וטיפול בהן על מנת לאפשר מענה מהיר- מתן מענה רציף לממשקים: הפצה, מצונן, יבש ומכירות
דרישות התפקיד:
- 12 שנות לימוד- יכולת עבודה על מחשב/ סביבה ממוחשבת– חובה- דייקנות וייסודיות- יחסי אנוש מעולים- נכונות לעבודה במשמרות
מתאמ/ת שירות לחברה טכנולגית מובילה תאור התפקיד עבודת משרד, טיפול בלקוחות החברה, תיאום מהנדסי שירות להתקנות, טיפולים שוטפים וטיפול בתקלות.שליחת הצעות מחיר, הנפקת חשבוניות, הכנת בקשות רכש שבועיות, שליחת מערכות לתיקון בחו"ל.
דרישות התפקיד:
ניסיון של מתאמ/ת שירות טכני או אדמיניסטרציה.אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה יכולות בינאישיות טובות. יכולת עמידה בלחץ ובריבוי משימותיכולת עבודה בצוות ושרירותיות ברמה גבוהה
חברה גלובלית ומובילה ביקום מגייסת מזכיר/ת מנכ"ל למשרה זמנית ל-3 שבועות!מהות התפקיד:- ריכוז חומרים לישיבות הנהלה- הזמנת ציוד + כיבוד ללשכה - ארגון חדר ישיבות- ניהול יומן מנכ"ל
דרישות התפקיד:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית - חובה- שליטה ביישומי OFFICE -חובה- אנגלית ברמה גבוהה - חובה- תודעת שירות גבוהה - חובה
לחברה מובילה דרוש/ה פקיד/ת רכש ואדמיניסטרציה.במסגרת התפקיד:-התנהלות שוטפת מול ספקים-רכש-מענה טלפוני-טיפול בחשבוניות -קביעת פגישות
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:תואר ראשון- יתרון משמעותיאנגלית טובה- חובהשליטה מלאה בתוכנות Office- יתרון משמעותי
למשרד תכנון ערים בתל אביב העוסק בפרויקטים של תשתית לאומית.התפקיד כולל: עיבוד והקלדת נתונים, עדכון טבלאות אקסל, עדכון נתונים במערכות מידע שונות, תיוק מסמכים ממוחשב, סיוע לאנשי הצוות במשרד
דרישות התפקיד:
היכרות ושליטה בתוכנות office.תואר ראשון-יתרון
במסגרת התפקיד:ניהול יומנים ותיאום פגישות, אחריות על תאום חדרי ישיבות, מתן מענה לגורמי פנים וחוץ בארגון וטיפול אדמיניסטרטיבי שוטף.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:יכולות ביטוי גבוהות בע"פ ובכתבניסיון עבודה ב- OFFICE, בדגש על OUTLOOKאנגלית ברמה גבוהה - חובהאסרטיביות, בגרות ונמרצותיכולת עבודה תחת לחץשירותיות ויחסי אנוש טובים
דרוש/ה בק אופיס לקופת חולים באור יהודה - משרה זמנית ל 9 חודשים עבודת מחשב - אישור טפסים א-ה 7:30-16:00 פעמיים בשבוע 10:30-19:00
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה - יתרון ניסיון בעבודה דומה - חובה
למוסד אקדמי מוביל דרוש/ה יועצ/ת לימודים! תאור המשרה:•הכרות עם תכניות הלימודים•מתן מידע ושירות מהיר, אדיב ואמין למתעניינים פוטנציאליים במטרה לרשום אותם כסטודנטים (פונים שעברו תחילה דרך מרכז מידע ונבדקה התאמתם הבסיסית ללימודים) •ביצוע כלל הפעילויות הנדרשות כולל: איתור צרכי לקוח, מציאת הפתרון והנחיית הלקוח, בירורים מול גורם מקצועי במידת הצורך.ניהול תהליך ההתקשרות עם המועמד מתחילתו ועד סופו, תוך טיפול בכל ההיבטים הכרוכים במעבר מפונה לסטודנט: מתן מידע, רישום, ועדות קבלה, שכ"ל ועוד.•ייעוציים אישיים (פנים אל פנים / טלפונית/ זום).•מעקב אחר פניות שבטיפולו וחזרה ללקוחות במטרה לממש רישום ללימודים (ניהול משימות). •השתתפות באירועים שיווקיים במכללה.
דרישות התפקיד:
דרישות תפקיד: •ניסיון מתפקיד דומה•מיומנות וידע בתוכנות אופיס, סדר וארגון•יכולות ייעוציות •שרירותיות, יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית טובה.•אוריינטציה מכרתית •כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב•יכולת עבודה בתנאי לחץ
לחברת מכשור רפואי ביקנעם דרוש/ה סטודנט/יתבמסגרת התפקיד:-סיוע אדמינ' למחלקה העיסקית-הזמנות רכש, טיפול מול ספקים- תמיכה בצוותי המוצר הקליניים
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:סטודנט/ית הנדסאי/ת תעשייה וניהול/שיווק - חובה !ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם-חובה!אנגלית ברמה גבוהה-חובה!שליטה בתוכנות OFFICE
לחב' מובילה בלוד דרוש/הרפרנט/ית רכש תפעולי**חובה אקסל רמה גובהה(פיבות/וילוקפ) וזמינות למשרה מלאה א-ה 8-17**במסגרת התפקיד:- עבודה מרובה במערכת ERP פריורטי.- עבודה מול קבלני משנה, חברות ביטוח ושמאי רכב.- תמחור פריטים ובדיקת רווחיות.- עבודה שוטפת אל מול מחלקות שונות בחברה.- הוצאת מחיר לגורמים מחוץ לחברה.-תמחיר והמחרת מוצריםסגירת מעגל של ספקים ולקוחות
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בכלכלה \ מנהל עסקים או תואר דומה- יתרון .- אנגלית ברמה טובה.- שליטה ביישומי Office ו-Excel בפרט ברמה גבוהה -חובה.- היכרות עם מערכת פריורטי - יתרון משמעותי.- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות, יסודיות וירידה לפרטים הקטנים, תקשורת בין אישית.
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי