הצעות עבודה באדמיניסטרציה
מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית, ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

לחברה בתחום חברת שיווק והפצה בתחום החשמל באזור השרון דרוש/ה פקיד/ת משרד- מתן מענה טלפוני ופרונטלי - תפעול אדמיניסטרטיבי שוטף- הכנת תשלומים לספקים- ניהול יומן
דרישות התפקיד:
- שליטה ביישומי OFFICE, בדגש על EXCEL ו-OUTLOOK PRIORITY- חובה- אנגלית ברמה טובה- חובה-יחסי אנוש טובים- יכולות עבודה באופן עצמאי
דרוש/ה מתאמ/ת שירות לביה"ח איכילוב! - מתן מענה ותיאום לחדרי הניתוח - ניהול ובקרת מלאי רפואי - ביצוע הזמנות, חיובים והחזרים כספיים - התנהלות שוטפת מול ספקים
דרישות התפקיד:
ניסיון בתפקיד דומה > חובה! ניסיון בתחום הרכש > יתרון! תואר בהנדסה תעשיה וניהול > יתרון!
לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי באזור השרון דרוש/ה רפרנט/ית שירות לקוחותמה התפקיד כולל?• עבודה עם לקוחות בתי החולים וספקים.• ממשק מול מחסן ומול גורמים בחברה.• זיהוי חריגים ובעיות וטיפול למול הלקוח ולמול עובדי התחום לקליטה מלאה של ההזמנות במערכת.• הפקת ושליחת דוחות מידע ללקוח - דו"ח אספקות, דו"ח חוסרים ותאריכי האספקה עבורם, דו"ח הצעות מחיר פתוחות, וכד'.• הקמת מק"טים חדשים, מכרזים – מעורבות בהכנת מכרזים יחד עם אחראית מכרזים.• הקמת הסכמי רכש, זיכויים כספיים ללקוחות בהתאם לצורך.• טיפול בהזמנות ובהצעות מחיר.* שכר מתגמל ותנאים סוציאליים מעולים למתאימים\ות
דרישות התפקיד:
שליטה טובה ב-EXCEL -חובה! ניסיון בשירות לקוחות-חובה! ניסיון מתחום הרכש-יתרון
לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה אחראי/ת שרשרת אספקהתיאור תפקיד:* תכנון ביקושים ואספקות* ניהול הזמנות רכש מול ספקים בארץ ובחו"ל* מעקב אחר משלוחים ועבודה מול עמילי מס* ניהול המלאי בחברה* עבודה מול כלל מחלקות החברה : כספים, סניפים וכו'.* הפקה וניהול של דוחות אקסל.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:* תואר ראשון בלוגיסטיקה/הנדסאי תעשיה וניהול- חובה* מיומנות בניתוח דו"חות אקסל- חובה* אנגלית ברמה גבוהה- קריאה וכתיבה -חובה* ניסיון עד שנתיים בתחום* יכולת אנליטית וראייה רחבה* יכולת לעובד תחת לחץ וניהול מספר רב של משימות
לחברה מובילה בנצרת עילית דרוש/ה קדמ/ת / פקיד/ת רכשתיאור תפקיד:- פתיחה וקידום הזמנות במערכת, עבודת אדמיניסטרציה שוטפת- בקרה וניהול מלאי, מתן מענה לבעיות שוטפות- התנהלות שוטפת עם ספקים ועם מחלקות המפעל באופן שוטף- עבודה בכפיפות לראש צוות מחלקת רכש- הסעות: עפולה, נוף הגליל, נצרת עילית, מגדל העמק, יקנעם, רמת ישי, חיפה, קריות.** דריסת רגל ראשונית בתחום **
דרישות התפקיד:
דרישות תפקיד:- זיקה לתחום הלוגיסטיקה/ רכש- חובה!- אנגלית ברמה טובה (התכתבויות)- חובה!
משרה | מיקום | היקף | תאריך | |
---|---|---|---|---|
משרה חמה | פקיד/ת משרד פקיד/ת משרד | כפר חיים | מלאה... |
משרה חמה 13/03/2025
|
דרוש/ה מתאמ/ת שירות לביה"ח איכילוב! דרוש/ה מתאמ/ת שירות... | תל אביב - יפו | מלאה | 06/02/2025 | |
רפרנט/ית שירות לקוחות לחברת מדיקל בנתניה רפרנט/ית שירות... | נתניה | מלאה | 06/02/2025 | |
לחברה מובילה בחיפה דרוש/ה אחראי/ת שרשרת אספקה לחברה מובילה בחיפה... | חיפה | מלאה | 03/02/2025 | |
קדמ/ת רכש קדמ/ת רכש | נצרת עילית | מלאה | 16/01/2025 |
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי