הצעות עבודה באדמיניסטרציה
מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית, ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

-מתן מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות הקופה-מתן ייעוץ מקצועי-זימון תורים-מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים , אחיות, רוקחים ,ובעלי מקצוע נוספים• קבלת הקהל המוזמן לרופא, ניווטו לפני ואחרי הבדיקה ומתן מידע לגבי המשך הטיפול• זימון תורים טלפוני או פרונטלי • מתן שירות בראיה כוללת לכלל צרכי המבוטח (במסגרת תפקידה) על מנת לייעל את הטפול האדמיניסטרטיבי בו• ייזום, מתן מידע ו"מכירה" למבוטחים של נושאים שונים כגון: שירותי ' ON-LINE, ביטוחים משלימים ,קידום בריאות, צמיחה ועוד.• אחריות כוללת על תפקוד המרפאה, טיפול בתקלות, הזמנת ספקים, פיקוח על הנקיון וכדו'.
דרישות התפקיד:
-תודעת שרות גבוהה, סבלנות רבה, אמפטיה יחד עם גבולות -זיהוי ויכולת התמודדות במצבי שירות מורכבים-עמידה בלחצים-שליטה מלאה באופיס
לחברת יבוא ושיווק גדולה באזור יבנה דרוש/ה פקיד/ת קבלה ושירות לקוחות.התפקיד כולל מענה טלפוני ודיגיטלי לפניות של לקוחות החברה, עבודה אדמיניסטרטיבית במחלקת שירות לקוחות וסיוע בהחלפות בעמדות הקבלה.
דרישות התפקיד:
• תואר ראשון – יתרון.• בגרות מלאה – חובה.• אנגלית ברמה טובה.• ידע ושליטה בכל יישומי ה- OFFICE. שרותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בלחץ.• נייד/ת.
יש לך ניסיון בתפקידי שירות או מכירה ואת/ה מחפש/ת תפקיד בעל שליחות?חברת "דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, מגייסת רכז/ת שירות ומכירה לתפקיד בעל משמעות וערך חברתי למשרה מלאה בחדרה!התפקיד כולל:- קבלת לידים ויצירת קשר ראשוני עם לקוח פוטנציאלי ושיווק שירותי החברה.- תיאום ביקור ראשוני של עובד סוציאלי בבית המטופל.- שיבוץ והתאמת מטפל למטופל שתגיע לביתו על חשבון דנאל.- קשר רציף עם המטופל ומשפחתו.- הוצאת שיחות יזומות וקבלת קהל.*משרה מלאה, ימים א' עד ה', בין השעות: 08:00-16:30.*תנאים טובים הכוללים - בונוסים , ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, מענק התמדה מפנק, גיבושים, נופש חברה שנתי ועוד."דנאל סיעוד" הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / שימור לקוחות / מזכירות רפואית וכדומה - חובה!- ניסיון בעבודה ממוחשבת - חובה.- יחסי אנוש מעולים.- נכונות לימי שישי בבוקר אחת לחודש.
• תיאום והזמנת שירותים לוגיסטיים למשלחות משרד החוץ, כולל מלונות, ארוחות, אתרים ושירותים VIP .• מתן שירות אישי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר לנציגי המשלחות ומשרד החוץ • תמחור והכנת הצעות מחיר לקבוצות בהתאם לדרישות ולתקציב• עבודה מול ספקים וביצוע הזמנות בהתאם לדרישות הלקוח• בדיקה, קליטה והכנסת חשבוניות למערכת באופן מדויק ומסודר• עמידה בסטנדרטים תפעוליים ומנהליים בהתאם לצורכי המשלחות• עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים וגורמים חיצוניים• ניהול ובקרה על תהליך התיאום והביצוע בשטח
דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם בתפקיד דומה ( תיירות/הפקת אירועים / תיאום משלחות) – יתרון• יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות בסביבה דינמית• דיוק, סדר וארגון ברמה גבוהה• שליטה מלאה ביישומי מחשב (Excel)• שירותיות ויחסי אנוש מעולים• אנגלית ברמה גבוהה – חובה, שפות נוספות – יתרון
מחפש/ת עבודה משרדית הכוללת שירות ומשמעות חברתית בתפקידך הבא? יש לנו משרה עבורך!לחברת "דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, דרוש/ה רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה לסניף בית שמש.התפקיד כולל:- התנהלות שוטפת מול המטופלים הקשישים והמטופלות עובדות הסניף.- שיבוץ בין מטפלת למטופל והתאמה ביניהם.- אדמיניסטרציה שוטפת, טיפול ביומני שעות של המטפלות.- התנהלות מול ממשקים רבים (רשויות מקומיות, ביטוח לאומי וכדומה).- מענה טלפוני וקבלת קהל.משרה מלאה, א’ עד ה’, בין השעות 8:00-16:30.תנאים סוציאליים מעולים ביניהם- ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, מענק התמדה מפנק, נופש חברה שנתי ועוד."דנאל סיעוד" הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / שימור לקוחות / מזכירות רפואית וכדומה – חובה.- ניסיון בעבודה ממוחשבת- חובה.- יחסי אנוש מעולים.- נכונות לימי שישי בבוקר אחת לחודש ולשעות נוספות במידת הצורך בימי שכר.
דרוש/ה מזכיר/ה לחברת איכותית באשדוד.משרה מלאה, שעות עבודה 08:00-16:30 וימי ראשון 08:00-16:00 לא כולל ימי שישי.קליטה ישירה לחברה!תיאור התפקיד:מענה טלפוני, מענה למייליםארגון ישיבות ותיאום לוחות זמנים.הזמנת ציוד למשרדעבודה מול ספקים הנותנים שירותים למשרד.ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד.
דרישות התפקיד:
יכולת ארגון וניהול משימות בצורה עצמאית.יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות.שליטה ביישומי מחשב.אנגלית ברמה טובה.
תיאור התפקיד:-מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיביים-קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימים-מתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות, בהתאם לסל השירותים-טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאה-טיפול בקליטת לקוחות חדשים במרפאה-מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספים-שותפות בהשגה ובמימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:-תעודת בגרות מלאה - חובה-ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון-תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות-יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת-יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס-שליטה בשפה העברית, שליטה בשפה נוספת - יתרון-כושר הבעה גבוה בכתב ובע"פ
קבוצת דנאל מחפשת רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה למשרה מלאה במטה הקבוצה ברמת גן.במסגרת התפקיד:- הזנת הסכמים למערכת.- מתן סיוע למחלקת הרכב, קופות קטנות וכדומה בעת הצורך.- מענה שוטף לעובדי אגף התפעול וכן לעובדי הקבוצה.- אדמיניסטרציה שוטפת ועבודה מרובה על EXCEL.- עבודה שוטפת על מס' מערכות במקביל.תנאים מצוינים: ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, סל רווחה נרחב, הכשרה וליווי מקצועיים על חשבון החברה, ימי כיף, נופש בארץ ובחו"ל, אפשרויות קידום ועוד.
דרישות התפקיד:
- ניסיון, יכולת ושליטה ביישומי אופיס, בדגש על הEXCEL - חובה.- ניסיון מעולם הרכב/סלולר - יתרון.- ניסיון אדמיניסטרטיבי / בק אופיס בסביבה ארגונית דינאמית - יתרון.- ניסיון קודם במתן שירות ועבודה מול ספקים - יתרון משמעותי.
בעל/ת ניסיון מעולם השירות? יש לנו משרה עבורך!חברת "דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, מחפשת רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה בסניף קרית גת."דנאל סיעוד" הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.התפקיד כולל:במסגרת התפקיד:- אחריות על מערך מטפלות- שיבוץ מטפלות אצל הלקוחות וטיפול בשכרן.- קשר שוטף עם הקשישים ומשפחותיהם.- עבודה מרובת ממשקים (רשויות מקומיות, ביטוח לאומי ועוד).- עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.- מענה טלפוני וקבלת קהל.משרה מלאה, 08:00-16:30תנאים סוציאליים מעולים ביניהם- ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, מענק התמדה מפנק, נופש חברה שנתי בארץ או בחו"ל ועוד."דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / שימור לקוחות / מזכירות רפואית וכדומה - חובה!- ניסיון בעבודה ממוחשבת - חובה.- יחסי אנוש מעולים.- נכונות לימי שישי בבוקר, אחת לחודש.
אחראיות על ניהול ותיאום הפעילויות הקשורות לתחזוקה ולתפעול התקני המערכת. התפקיד כולל מגוון משימות, ואלה חלק מהן:מענה דיגיטלי וטלפוני עבודה עם מערכות ממוחשבות, תיעדוף ומיון פניות והעברתן לטיפול הצוותים בשטחקשר עם עובדי מגוונים בתוך ומחוץ לארגוןשותפות מלאה ועזרה לכלל הצוותתיאום בין צוותי האחזקה רישום ותיעודקשר עם ספקיםהפקת דוחותתיאום עם מחלקות אחרות
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותיתודעת שירות גבוהה.יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובתנאי לחץ ועומס.
לקבוצת חברות מובילה בתחומה ובצמיחה מתמדת, דרוש/ה רכז/ת גבייה ושכר למשרה מלאה ברמת גן, למחלקה העוסקת בתחום מיצוי זכויות לקשישים.תפקיד ראשוני עם ליווי מהצעד הראשון ללא צורך בנסיון קודם. התפקיד כולל: - כפיפות למחלקת הנהלת חשבונות - אדמיניסטרציה והתנהלות שוטפת מול ממשקים ממשלתיים- טיפול בגבייה וסגירת מעגלי שירות- סגירת שכר ומשכורות עובדים- עבודה שוטפת על הEXCEL**תנאים מצוינים: ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, סל רווחה נרחב, הכשרה וליווי על חשבון החברה, ימי כיף, נופש בארץ ובחול, אפשרויות קידום ועוד.
דרישות התפקיד:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי/ שירות לקוחות - שליטה ביישומי מחשב וידע באקסל- אוריינטציה חישובית
לחברת הסיעוד של דנאל דרוש/ה ראש/ת צוות שירות ואדמיניסטרציה לסניף רמת גן."דנאל סיעוד" מעניקה שירות למשפחות וקשישים מטעם הביטוח הלאומי וסיוע במיצוי זכויות.התפקיד:- ריכוז תחום שימור הלקוחות בסניף ושיפור איכות מתן השירות.- חלוקה ותיעדוף משימות לצוות העובדים.- ביצוע ביקורי בית אצל הלקוחות במידת הצורך.- טיפול בפניות ומתן שירות ללקוחות ועובדי החברה ועוד. - תפקיד מגוון עם המון אחריות.הכשרה מקצועית בתחום תינתן על חשבון החברה. תנאים סוציאליים מעולים! ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, נופש חברה שנתי ועוד.משרה מלאה, ימים א' עד ה' בשעות 8 עד 16 וחצי.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / שימור/ מכירות מול לקוחות - חובה.- ניסיון קודם כראש צוות / א. משמרת/ רכז/ת בכירה - חובה.- יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות.- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית וכחלק מצוות ומסירות.- נכונות לעבוד בימי ו' אחת לחודש.
מחפשים תפקיד שירות ואדמיניסטרציה עם שליחות וערך מוסף? יש לנו משרה להציע לך!חברת "דנאל סיעוד" מגייסת רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה למשרה מלאה בסניף כפר סבא.תנאים סוציאליים מעולים והכשרה מלאה על חשבוננו!התפקיד כולל:- התנהלות שוטפת מול המטופלים הקשישים והמטופלות עובדות הסניף.- שיבוץ בין מטפלת למטופל והתאמה ביניהם.- אדמיניסטרציה שוטפת, טיפול ביומני שעות של המטפלות.- התנהלות מול ממשקים רבים (רשויות מקומיות, ביטוח לאומי וכדומה).- מענה טלפוני וקבלת קהל.משרה מלאה, א’ עד ה’, בין השעות 8:00-16:30.תנאים סוציאליים מעולים ביניהם- ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, נופש חברה שנתי ועוד."דנאל סיעוד" הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות / שימור/ מכירות מול לקוחות - חובה.- יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות.- נכונות לעבודה בימי שישי בבוקר פעם בחודש ושעות נוספות בהתאם לצורך.
בעל/ת ניסיון מעולם שירות הלקוחות והמכירה? מחפש/ת את התפקיד הבא?לחברת הסיעוד של דנאל דרוש/ה ראש/ת צוות שירות לקוחות ומכירה בתל אביב."דנאל סיעוד" מעניקה שירות למשפחות וקשישים מטעם הביטוח הלאומי וסיוע במיצוי זכויות.במסגרת התפקיד:- עבודה בכפוף למנהלת הסניף.- ריכוז תחום המכירות, טיפול במקרים חדשים- החל משלב הפנייה ועד סיום הטיפול- טיפול בלידים תוך איתור לקוחות פוטנציאליים נוספים, במטרה להגדיל ולקדם את תחום המכירות.- ביצוע חלוקה ותעדוף משימות לצוות העובדים.- ניהול תהליכים והנעה ליעדים.משרה מלאה א'-ה' 08:00-16:30 תנאים מצוינים בניהם: ארוחות מסובסדות, בונוסים, קרן השתלמות, סל רווחה נרחב, הכשרה וליווי על חשבון החברה, ימי כיף, נופש בארץ ובחו"ל ועוד.החברה הינה חברה ציבורית המומחית בתחום הגיל השלישי, מסייעת ומעניקה שירות מקצועי לקשישים ומשפחתם.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות/מכירות מול לקוחות - חובה.- ניסיון קודם כראש צוות/אחראית משמרת - יתרון.- יחסי אנוש מעולים, יכולת הנעת עובדים, מסירות ואחריות.- ידע מחשובי בסיסי, יכולות מולטי-טסקינג ודינאמיות - חובה.
לקבוצת חברות מובילה בתחומה ובצמיחה מתמדת, דרוש/ה רכז/ת גבייה ושכר למשרה מלאה ברמלה, למחלקה העוסקת בתחום מיצוי זכויות לקשישים.תפקיד ראשוני עם ליווי מהצעד הראשון ללא צורך בנסיון קודם. התפקיד כולל: - כפיפות למחלקת הנהלת חשבונות - אדמיניסטרציה והתנהלות שוטפת מול ממשקים ממשלתיים- טיפול בגבייה וסגירת מעגלי שירות- סגירת שכר ומשכורות עובדים- עבודה שוטפת על הEXCEL**תנאים מצוינים: ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, סל רווחה נרחב, הכשרה וליווי על חשבון החברה, ימי כיף, נופש בארץ ובחול, אפשרויות קידום ועוד.
דרישות התפקיד:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי/ שירות לקוחות - שליטה ביישומי מחשב וידע באקסל- אוריינטציה חישובית
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי