הצעות עבודה באדמיניסטרציה
מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית, ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

במסגרת התפקיד:• ניהול ישיר של עובדי המרפאה השייכים למגזר המנהלי (נציגות שירות וסייעות).• המשאב האנושי: גיוס, מיון וחניכה של עובדים בסקטור המנהלי ומעורבות בגיוס צוות רפואי, ניהול אדמיניסטרטיבי של תיקי עובד, נוכחות וקדם שכר, קידום עובדים, הדרכה ורווחת העובד.• שירות: ניהול נושא השירות במרפאה, מתן ואחריות על מענה ללקוחות המרפאה, טיפול בפניות ובתלונות ציבור. • ניהול עסקי: ניהול הכספים ובקרה תקציבית, ניהול תקציב ויעדים.• תפעול: אחריות על תפעול המרפאה, הטמעת הנחיות ונהלים בקרב העובדים, אחריות על חברת הניקיון וחברת השמירה, אחריות על נושא הרכש.
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:• ניסיון בניהול עובדים בתחום שירות ,תפעול ו/או מכירה- חובה• יכולת ניהולית ויכולת הובלת צוות- חובה• נסיון בניהול מערכת עסקית וצוות רב מקצועי- חובה• השכלה אקדמאית- חובה. • נכונות לעבודה בניהול דואלי.• יכולת ארגונית. • גישה שירותית. • מוסר עבודה גבוה ואחריות.
*ניהול ישיר של עובדי המרפאה השייכים למגזר המנהלי* המשאב האנושי: גיוס, מיון וחניכה של עובדים בסקטור המנהלי ומעורבות בגיוס צוות רפואי, ניהול אדמיניסטרטיבי של תיקי עובד, נוכחות וקדם שכר, קידום עובדים,הדרכה ורווחת העובד.* שירות: ניהול נושא השירות במרפאה, מתן ואחריות על מענה ללקוחות המרפאה, טיפול בפניות ובתלונות ציבור.* ניהול עסקי: ניהול הכספים ובקרה תקציבית, ניהול תקציב ויעדים.*תפעול: אחריות על תפעול המרפאה, הטמעת הנחיות ונהלים בקרב העובדים, אחריות על חברת הניקיון וחברת השמירה, אחריות על נושא הרכש.
דרישות התפקיד:
ניסיון בניהול עובדים בתחום שירות ,תפעול ו/או מכירה. יכולת ניהולית ויכולת הובלת צוות.* נסיון בניהול מערכת עסקית וצוות רב מקצועי* השכלה אקדמאית- חובה.* נכונות לעבודה בניהול דואלי.* יכולת ארגונית.* גישה שירותית.* אוריינטציה מכירתית.* היכרות עם סביבה ממוחשבת.* מוסר עבודה גבוה ואחריות.
במסגרת התפקיד:• כפיפות למנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת במרפאה• נמנית על הנהלת המרפאה• אחריות על מתחם קבלת קהל הלקוחות במרפאה• ניהול צוות נציגות השירות במרפאה, פתרון בעיות, הכנת סידורי עבודה• שותפה לגיוס וקליטת נציגות שירות חדשות, חניכת נציגות שירות חדשות• טיפול בסיטואציות מורכבות: תלונות, תוכניות טיפול גדולות, אירועים חריגים במרפאה.• ביצוע משמרות פרונטאליות ותמיכה במשרד לפי הצורך • ניהול המשרד, כולל בקרה ואכיפה • טיפול בכספים • טיפול בחשבוניות • אחראי/ת על משימות אדמיניסטרטיביות מטעמו/ה של המנהל/ת האדמינ'
דרישות התפקיד:
דרישות התפקיד:• השכלה אקדמאית- יתרון• ניסיון בניהול צוות, בעלת יכולות ניהוליות ויכולת הובלת צוות • בעלת גישה שירותית ואוריינטציה מכירתית• ניסיון בעבודה במתן שירות ומכירה. • היכרות עם סביבה ממוחשבת• מוסר עבודה גבוה ואחריות
התפקיד כולל אחריות על ניהול וטיפול בפניות בנושאי חיובים בגין שירותים רפואיים מטעם גופי הבריאות, לרבות קופות חולים, צה"ל, משרד הביטחון, ביטוח לאומי, חברות ביטוח וגורמים מוסדיים נוספים, תוך עבודה שוטפת מול המבטחים וממשקים פנימיים בארגון.תחומי אחריות: -בחינת פניות ומתן מענה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולמדיניות הארגון.-עדכון שוטף של סטטוס הפניות במערכות המידע (זיכוי, דחייה, בטיפול), תוך הקפדה על תיעוד מדויק וזמינות נתונים.-ניתוח מגמות והכנת דוחות תקופתיים להצגת נתונים עדכניים.-עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים, לרבות גורמים רפואיים, מנהלות ומנהלי אדמיניסטרציה במחלקות אשפוז, מרפאות ומכונים.-עבודה מול ממשקים חוץ-ארגוניים, לרבות נציגי קופות החולים, ביטוח לאומי, חברות ביטוח וגורמים מוסדיים נוספים.-מעקב אחר חיובים והשלמת תהליכים מול גופי הבריאות בהתאם לסיכומים ולהבנות הקיימים.
דרישות התפקיד:
-תואר ראשון - חובה (עדיפות לתואר במנהל מערכות בריאות או משפטים).-היכרות עם מערכת הבריאות בישראל, לרבות קופות חולים, בתי חולים, ביטוח לאומי וחברות ביטוח - יתרון משמעותי.-ניסיון תעסוקתי בתחום ניהול פניות בתחום החיובים בגין שירותים רפואיים - יתרון.-ניסיון בעבודה עם מערכות מידע ממוחשבות.-שליטה גבוהה בתוכנות Office, בדגש על Excel
דרוש/ה מנהל/ת אדמניסטרטיבי/ת במרפאה!התפקיד כולל:קבלת קהל פרונטלי וטלפוניאחריות על צוות המשרד והתפעול של המרפאה
דרישות התפקיד:
תואר ראשון- חובהניסיון ניהולי- יתרון משמעותי
טיפול בפניות של לקוחות המרפאה, ניהול זימונים, מענה לבקשות, בירורים, טענות, תלונות, בכל הקשור לשירותי המרפאה והארגון ולזכויות המבוטחיםטיפול בקליטת לקוחות חדשים ושמירת הקיימים (במרפאות ראשוניות ומשולבות בלבד).ניהול הצוות המינהלי של המרפאה - קליטה, סידורי עבודה, וויסות, הכשרה ופיתוח, הערכה ומשוב וסיוע בבעיות אישיותהשתתפות בניהול המרפאה כחלק מהצוות המוביל - גיבוש תוכניות, קבלה ויישום החלטות, הנעה והטמעת תהליכים וכלים, ארגון משימות ומשאבים ועודניהול ותיאום קשרים בין היחידות והסקטורים השונים במרפאה וקיום קשרי העבודה של המרפאה עם גורמים חיצוניים (בארגון ומחוץ לו)אחריות לריכוז, תיעוד ועיבוד מידע ונתונים (ממוחשבים ואחרים) והפצתם במרפאה ומחוץ לה - רישומים, תכתובת, מחשוב, מאגרי מידע, דיווחים וכד'אחריות לנושאי משק ותחזוקה, במרפאה - תחזוקת מבנה וציוד, מלאי ורכש (הזמנות), ניקיון, ביטחון ובטיחות ועודניהול הקופות ודברי הערך של המרפאה - גביית כספים, תשלומי החזרים והוצאות, הפקדות, רישום ודיווח.השתתפות בהובלת המרפאה להשגה ומימוש יעדים ותוכניות שיווקיים - הגדלת מספר לקוחות, מכירת שירותים נוספים, שיפור תדמית המרפאה, הפצת מידע על שירותי המרפאה והארגון וכד'השתתפות במפגשים וישיבות, הן במרפאה והן כנציגות בפני גורמים במינהלת, במחוז או מחוץ לארגוןביצוע פעילות מינהלתית ושירות ישיר ללקוחות המרפאה
דרישות התפקיד:
השכלה אקדמית (תואר ראשון) בניהול מערכות בריאות, במדעי החברה, הרוח או ההתנהגות, מינהל ציבורי, או מינהל עסקים - חובהניסיון קודם של שנה לפחות בעבודה מינהלית או שירותית -חובהשליטה ביישומי אופיס - חובה נסיון בעבודה במרפאה - יתרון
אחריות ניהולית ומקצועית על הפעילויות האדמיניסטרטיביות והלוגיסטיות במרפאהשותפות בצוות המנהל של המרפאה - גיבוש תכניות עבודה, הנעה והטמעת תהליכים וכלים, ארגון משימות ומשאבים ועודשותפות בהובלת המרפאה להשגת יעדים בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועודניהול צוות אדמיניסטרטיבי של המרפאה - קליטת עובדים, הכשרה ופיתוח, סידורי עבודה, דיווחי שכר, הערכה ומשובניהול השירות במרפאה - ניהול תורים ושירותים אדמיניסטרטיביים, מתן מענה כולל לצרכי הלקוחות וטיפול בפניותיהם, ייזום, תכנון ויישום תכניות לשיפור איכות השירותניהול תפעולי של המרפאה - אחריות על תחזוקת מבנה וציודניהול כספים - גביית כספים, תשלומי החזרים והוצאות, הפקדות, רישום ודיווחממשקים וקשרי עבודה עם גורמים בארגון ומחוצה לואחריות על נושאים נוספים כגון: הגנת מידע, בטיחות בעבודה, איכות סביבה, שעת חירום ועוד
דרישות התפקיד:
תואר ראשון בניהול מערכות בריאות/ מדעי החברה/ מדעי ההתנהגות/ מנהל ציבורי/ מנהל עסקים.עבודה בפיצולים- חובהניסיון קודם בניהול ו/או בעולמות השירות והמכירה - יתרוןראייה רחבה ומערכתית, יכולת ניתוח והסקת מסקנותיכולת הנעת עובדים ותהליכים, יכולת ארגון ותפעולתודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוותיכולת עבודה בתנאי לחץ ועומסיכולת עבודה בסביבה ממוחשבתשליטה בשפה העברית, שליטה בשפה נוספת - יתרוןכושר הבעה בעל פה ובכתב
משרה | מיקום | היקף | תאריך | |
---|---|---|---|---|
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למרפאה! דרוש/ה מנהל/ת... | פתח תקווה | מלאה | 17/03/2025 | |
למרפאה באזור גוש דן דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למרפאה באזור גוש דן... | תל אביב - יפו | מלאה | 16/03/2025 | |
למרפאת שיניים מובילה דרוש/ה מנהל/ת משרד! למרפאת שיניים מובילה... | ירושלים | מלאה | 11/03/2025 | |
רכז.ת בקרת חשבונות וטפסי 17- 50% משרה רכז.ת בקרת חשבונות... | תל אביב - יפו | חלקית | 10/03/2025 | |
דרוש/ה מנהל/ת אדמניסטרטיבי/ת במרפאה דרוש/ה מנהל/ת... | פתח תקווה | מלאה | 09/03/2025 | |
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למרפאה בשרון מנהל/ת אדמיניסטרטיבי... | הרצליה | מלאה | 05/03/2025 | |
מנהל/ת אדמיניסטרטיבי/ת למרפאה בדרום מנהל/ת אדמיניסטרטיבי... | באר שבע | מלאה | 12/02/2025 |
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי