הצעות עבודה באדמיניסטרציה
מחפשים משרות בתחום האדמיניסטרציה? אתם בידיים טובות!!! מגוון משרות חמות בתחום כמו: מזכירות, בק אופיס, מזכירות רפואית, ניהול לשכה, קלדנות, ניהול אדמיניסטרטיבי, מזכירות משפטית, ע' סמנכ"ל/מנכ"ל, personal assistant ועוד.

לחברת סטארט אפ בהקמה דרוש/ה מזכיר/ה עם אנגלית ברמה גבוהה ביותר לאחר תואר ראשוןניהול לוז, קשר מול משקיעים תכתובת באנגלית , בעל/ת ידע במדיה חברתית , ניסיון עם gpt וכל נושא הדיגיטלקליטה ישירה לחברה מדהימה.
דרישות התפקיד:
תואר ראשוןאנגלית ברמה גבוהה"הגדלת ראש" מוטיבציה גבוהה זמינות לעבודה מידיית
דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד :מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת לקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות טיפול בקליטת לקוחות חדשים מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאהשותפות בהשגה ומימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Office
דרוש\ה מזכיר\ה רפואית לקופת חולים- תקנים בשדרות וערדמתן שירות ללקוחות הקופה בקביעת תורים, מידע רפואי וסיוע בתחומים הנדרשים.מענה לכל פניה של לקוחות הקופהתנאים טובים למתאימים/ות !
דרישות התפקיד:
*תעודת בגרות מלאה-חובה!!*תואר ראשון-יתרון (מכוון לעתודה ניהולית)*נכונות לפיצולים פעמיים בשבוע ושישי לסירוגין - חובה*וורבליות וכושר ביטוי מעולה-יתרון*ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון משמעותי
לקופ"ח מובילה בירושלים, דרושים/ות פקידים/ות רפואיים/ות!במסגרת התפקיד:מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות המרפאה בנושאים אדמיניסטרטיבייםקביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת, והכוונת הלקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות בהתאם לסל השירותיםטיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות המרפאהמתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים במרפאה: רופאים, אחיות, רוקחים, ובעלי מקצוע נוספיםשכר גבוה!
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותיתודעת שירות גבוהה.יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ובתנאי לחץ ועומס.
למרכז רפואי ארצי- דרוש\ה מזכיר\ה רפואית, משרה בב"ש נתיבות אופקיםמתן שירות ללקוחות הקופה בקביעת תורים, מידע רפואי וסיוע בתחומים הנדרשים.מענה לכל פניה של לקוחות הקופהמכוון לעתודה ניהולית תנאים טובים למתאימים/ות !
דרישות התפקיד:
*תעודת בגרות מלאה-חובה!!*תואר ראשון-יתרון (מכוון לעתודה ניהולית)*נכונות לפיצולים פעמיים בשבוע ושישי לסירוגין - חובה*וורבליות וכושר ביטוי מעולה-יתרון*ניסיון בתפקידי שירות ומכירה - יתרון משמעותי
דרוש/ה מתאם/ת שירות במסגרת התפקיד :מתן שירות פרונטאלי וטלפוני ללקוחות המרפאה קביעת תורים לרפואה ראשונית ויועצת והכוונת לקוחות לשירותים הרפואיים המתאימיםמתן מידע על זכויות המגיעות ללקוחות טיפול בנושאי גבייה והחזרים כספיים ללקוחות טיפול בקליטת לקוחות חדשים מתן שירות אדמיניסטרטיבי לגורמים בתוך המרפאהשותפות בהשגה ומימוש יעדי המרפאה בתחומי השירות, האיכות הרפואית, גיוס לקוחות, שיווק שירותים ועוד
דרישות התפקיד:
תעודת בגרות מלאה - חובהתעודת מזכירות רפואית - יתרוןניסיון אדמינסטרטיבי - יתרוןשליטה מלאה בשפה העבריתידיעה של שפה נוספות - יתרוןשליטה במחשב ובתוכנות Office
לחברה מובילה ברמלה דרוש/ה מזכיר/ת סמנכ"ל.80% משרה -שעות עבודה: 08:30-15:30 (יש גמישות בשעות)התפקיד כולל הענקת שירותי משרד ותיאום לסמנכ"ל משאבי אנוש ולמנהל המפעל, תוך שמירה על סדר, ארגון, דיסקרטיות ומתן מענה אדיב ומהיר לכלל העובדים והמנהלים.תחומי אחריות ופעילות:• מענה טלפוני מקצועי, קבלת הודעות והעברתן בצורה מסודרת.• טיפול בדואר ומסמכים: קבלה, מיון, תיוק והפצה.• כתיבת מסמכים וסיכומי ישיבות, תיוק וניהול מסמכים פיזיים ודיגיטליים.• תפעול יומיומי של יישומי מחשב ותוכנות Office.• תיאום פגישות וניהול יומנים.• מתן מענה משרדי שוטף לכלל עובדי האגף, לפי הצורך.• סיוע במשימות אדמיניסטרטיביות נוספות לפי דרישת הממונים.
דרישות התפקיד:
• שליטה מלאה ביישומי Office ובסביבת עבודה ממוחשבת – חובה.• ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה – יתרון משמעותי.• ניסיון בהזמנות רכש ומעקב אחרי ספקים – יתרון.• שליטה באנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) – חובה.
לקבוצת חברות מובילה בתחומה ובצמיחה מתמדת, דרוש/ה רכז/ת גבייה ושכר למשרה מלאה ברמלה, למחלקה העוסקת בתחום מיצוי זכויות לקשישים.תפקיד ראשוני עם ליווי מהצעד הראשון ללא צורך בנסיון קודם. התפקיד כולל: - אדמיניסטרציה והתנהלות שוטפת מול ממשקים ממשלתיים- טיפול בגבייה וסגירת מעגלי שירות- סגירת שכר ומשכורות עובדים- עבודה שוטפת על הEXCEL**תנאים מצוינים: ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, סל רווחה נרחב, הכשרה וליווי על חשבון החברה, ימי כיף, נופש בארץ ובחול, אפשרויות קידום ועוד.
דרישות התפקיד:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי/ שירות לקוחות - שליטה ביישומי מחשב וידע באקסל- אוריינטציה חישובית
אנו מחפשים מזכיר/ה רפואי/ת ומתאם/ת שירות למשרד מכבי ח 300 בחולון.עבודת BACK OFFICE- מענה לפניות, שיחות יזומות לחברים בתחום קידום הבריאות, עבודה מינהלית אחרתמתן שירות לקהל המבוטחים בנושאים שוניםתיאום תורים בסניףא'-ה'07:45-13:00 ו2 משמרות מפוצלות בשבוע 16:00-18:30העסקה דרך כח אדם ל9 חודשים עם אפשרות לקליטה לקופה
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה- חובהניסיון בתפקיד דומה- יתרון
יש לך ניסיון בתפקידי שירות או מכירה ואת/ה מחפש/ת תפקיד בעל שליחות?חברת "דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, מגייסת רכז/ת שירות ומכירה לתפקיד בעל משמעות וערך חברתי למשרה מלאה באזור השרון!התפקיד כולל:- קבלת לידים ויצירת קשר ראשוני עם לקוח פוטנציאלי ושיווק שירותי החברה.- תיאום ביקור ראשוני של עובד סוציאלי בבית המטופל.- שיבוץ והתאמת מטפל למטופל שתגיע לביתו על חשבון דנאל.- קשר רציף עם המטופל ומשפחתו.- הוצאת שיחות יזומות וקבלת קהל.*משרה מלאה, ימים א' עד ה', בין השעות: 08:00-16:30.*תנאים טובים הכוללים - בונוסים , ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, מענק התמדה מפנק, גיבושים, נופש חברה שנתי ועוד."דנאל סיעוד" הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.
דרישות התפקיד:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / שימור לקוחות / מזכירות רפואית וכדומה - חובה!- ניסיון בעבודה ממוחשבת - חובה.- יחסי אנוש מעולים.- נכונות לימי שישי בבוקר אחת לחודש.
• ביצוע בקרה ושליטה על שכר העובדים • ניהול יומן סמנכ"ל ותיאום פגישות• טיפול ברכש והזנת חשבוניות• אדמיניסטרציה שוטפת• עבודה ישירה מול בעלי תפקידים בארגון וחוצי ארגון• מעקב על תוכניות עבודה • ריכוז מכרזים
דרישות התפקיד:
• ניסיון בתפקידי שירות / אדמינסטרציה – חובה (ניתן גם ניסיון מהשירות הצבאי)• שליטה במערכות ממוחשבות וביישומי אופיס- חובה• ניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון• ניסיון בעבודה עם מערכת פריורטי- יתרון
לחברה יבואנית באזור השרון דרוש/ה נציג/ת מחסןמענה טלפוני ללקוחות עסקיים ופרטייםהקלדת הזמנותהדפסת תעודותהכנת דוחות ודוחות בקרההפקת תעודות לאספקהניהול מוצרי מלאי
דרישות התפקיד:
היכרות עם תוכנות Office - חובהנסיון בפריוריטי - יתרון משמעותייכולת לימוד ועבודה עצמאיתעמידה בלחץ וריבוי משימותסדר וארגון
לחברה בורסאית העוסקת בתחום הנדל"ן דרוש/ה מזכיר/ת לשכה. מזכיר/ת הלשכה הם "חלון הראווה " של החברה .תפקידה/ו כולל ניהול יומנים במקביל למספר גורמים, כולל הזמנת נסיעות בארץ ובחו"ל, הדפסות, הקלדת נתונים למערכת הנה"ח, ניהול גבייה מלקוחות וכיוצ"בקבלת פנים, מענה טלפוני ואירוח הכולל הכנת כיבוד.
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם - חובה בעל/ת רמה גבוהה של אמינות ואחריות כנובע מאופי התפקיד ומהחומרים אליהם תיחשף במהלך עבודתה.שליטה ברמה טובה בתכנת אקסל.שליטה ברמה סבירה בשפה האנגלית - יתרון
לחברה ממשלתית בחולון דרוש/ה מזכיר/ת חטיבת משאבי אנוש התפקיד כולל ניהול יומנים כולל יומן סמנכ"ל משאבי אנוש, ניהול לו"ז, עבודה מול גורמים שונים ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.תחילה - העסקה דרך כ"א ולאחר מכן קליטה ישירה לחברה משרה מלאה א-היום עבודה מהבית
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנה ומעלה במזכירות אדמיניסטרטיבית ידע ושליטה בתוכנות OFFICE - חובה ניסיון בהכנה והפקה של פרוטוקולים - יתרון אנגלית ברמה גבוהה - יתרוןהמשרה יכולה להתאים גם לסטודנטים/יות
- טיפול ויכולת ניהול של בקשות אישורים- הוצאת דוחות וייעוץ בנוגע לתנאים ודרישות של מערך האישורים- סדר וארגון, תשומת לב לפרטים- יכולת עבודה עם מערכת ממוחשבת ולקוחות- עבודה מול גורמים נוספים במערכת הציבורית- שותפות מלאה ועזרה לכלל הצוות
דרישות התפקיד:
בגרות מלאה או חוצים מלאים- חובה!ניסיון בתפקיד דומה- יתרון משמעותיהשכלה רלוונטית- יתרון משמעותיזמינות מיידית- יתרון משמעותיתודעת שירות גבוהה.יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בצוות.יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
הגשת מועמדות בהצלחה!
הגיעו למשרות החדשות לפני כולם באמצעות
יצירת סוכן חכם או עדכון הנוכחי.
כל הגדרות הסוכן נמצאות באיזור האישי