DANEL
MAGAZINE

קריירה בלוגיסטיקה: המסלול המלא ממלקט למנהל מרלו"ג

בעולם העסקי של ימינו, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה הפכו לעורק הראשי של הכלכלה ולמפתח להצלחת כל ארגון. מאמר זה יציג את המסלול המלא, המעשי והמתגמל ביותר בתחום: החל מהצעדים הראשונים כ"מלקט" במרכז הלוגיסטי (מרלו"ג), דרך רכישת מיומנויות טכניות וניהוליות (כמו רישיון מלגזה ושליטה במערכות WMS ואקסל), ועד להגעה לתפקיד מנהל מרלו"ג בכיר. זהו המדריך המדויק להפיכת "עובד ידיים" למנהיג שמוביל אופרציה של מיליונים.

יש משפט שחוק שאומר: "הצבא צועד על קיבתו". בעולם העסקי של 2025, המשפט המדויק יותר הוא: "הכלכלה צועדת על הלוגיסטיקה שלה".

אם פעם מחסנאי נתפס כמישהו שרק "מזיז ארגזים מצד לצד", היום התמונה שונה לחלוטין. בעידן שבו אנחנו מזמינים מוצר באמזון או בשופרסל ומצפים שהוא יגיע אלינו תוך 24 שעות, המרלו"ג (מרכז לוגיסטי) הפך ללב הפועם של הארגון.

לוגיסטיקה היא אחד התחומים היחידים במשק הישראלי שבו אדם עם מוסר עבודה גבוה, "ידיים טובות" וראש על הכתפיים יכול להתחיל ללא תואר אקדמי ולהגיע תוך מספר שנים למשכורות של הייטק ולתפקידי ניהול בכירים.

במדריך הזה נשרטט את מפת הדרכים המדויקת: איך מתחילים, איזה רישיון יקפיץ לכם את המשכורת, ולמה אקסל הוא הכלי הכי חשוב במחסן.

לוגיסטיקה זה הרבה יותר מ"להזיז ארגזים": למה זה התחום הכי יציב במשק?

לפני שנצלול למסלול הקידום, חשוב להבין למה בכלל להיכנס לתחום הזה.

בשנים האחרונות ראינו משברים בכל העולם – קורונה, מלחמות, מיתון. ראינו ענפים שלמים שנסגרים (תיירות, מסעדנות), אבל ענף אחד רק המשיך לגדול: לוגיסטיקה ושרשרת אספקה (Supply Chain).

הסיבה פשוטה: אנשים תמיד צריכים מוצרים. תרופות חייבות להגיע לבתי החולים, מזון חייב להגיע לסופר, וחלקי חילוף חייבים להגיע למוסכים. זה הופך את הלוגיסטיקה ל"מקצוע חסין משברים". הביטחון התעסוקתי כאן הוא מהגבוהים במשק, והאופק הניהולי הוא אינסופי.

שלב 1: הכניסה לעולם הלוגיסטי (מלקט ואורז) – לא מה שחשבתם

רוב האנשים שומעים את המילה "מלקט" וחושבים על עבודה פיזית פשוטה. אבל האמת היא שזו "האוניברסיטה של השטח".

המנהלים הטובים ביותר בתחום – אלו שמנהלים היום אופרציות של מיליונים – התחילו בדיוק כאן. למה? כי מנהל שלא יודע איך מרגיש יום של 10,000 צעדים בין המדפים, ולמה "נופל" מק"ט במערכת, לעולם לא יצליח לנהל את העובדים שלו בצורה יעילה.

המהפכה הטכנולוגית: הנייר מת, המסופון מלך

שכחו מדפים וניירות. מלקט בשנת 2025 עובד בסביבה שהיא כמעט הייטקיסטית. העבודה דורשת יכולת טכנית לא פחות מכושר גופני. אתם הופכים להיות "הידיים והרגליים" של מערכת המחשוב המרכזית (WMS).

המערכת "מדברת" אליכם, מודדת אתכם (KPIs), ומכוונת אתכם למיקום המדויק ברמת הסנטימטר.

הנה הציוד הטכנולוגי שתפגשו ביום הראשון, ואיך הוא מכין אתכם לתפקיד הבא:

הציוד / הטכנולוגיה מה זה ואיך זה עובד? למה שליטה בזה תקדם אתכם?
מסופון RF (RF Scanner) "הנשק האישי" של המלקט. מכשיר מוקשח שסורק ברקודים, מציג את ההזמנה ומעדכן את המלאי בזמן אמת. זה החיבור הראשון שלכם למערכת הניהול (WMS). מי שיודע לתפעל תקלות במסופון (ולא רק ללחוץ), נחשב לעובד חכם.
Voice Picking (ליקוט קולי) אוזניות ומיקרופון שמחוברים למערכת. במקום לקרוא, "רובוט" אומר לכם באוזן: "לך לשורה 5, מדף 2, קח 3 יחידות". אתם עונים לו "בוצע". מלמד אתכם לעבוד בקצב גבוה ("דיבור שוטף" עם המערכת) ומשפר את האנגלית הטכנית שלכם.
Finger Scanner (סורק אצבע) טבעת לבישה שסורקת מוצרים בלי שתצטרכו להחזיק מכשיר ביד. נפוץ מאוד במרלו"גים של E-commerce (כמו אופנה וסופרמרקטים). מאפשר עבודה מהירה בשתי ידיים. מיומנות בציוד לביש (Wearables) היא העתיד של הלוגיסטיקה.
עגלת ליקוט חכמה (PPT) מלקטת חשמלית שנוסעת איתכם (לעיתים רוכבים עליה). היא לא סתם "עגלה", אלא כלי ממונע שדורש אחריות בטיחותית. זהו הצעד הראשון בדרך לרישיון המלגזה. שליטה בכלי חשמלי מראה למנהל שיש לכם אוריינטציה מכנית ובטיחותית.
Pick-to-Light מערכת נורות על המדפים. במקום לחפש מק"ט, נדלקת נורה מתחת למוצר שצריך לקחת, וצג מראה את הכמות. מלמד אתכם לעבוד על דיוק מוחלט (Zero Error). טעות כאן היא כמעט בלתי אפשרית, והמהירות היא שם המשחק.

 

אז מה התפקיד דורש באמת (מעבר לטכנולוגיה)?

  1. התמצאות במרחב ואופטימיזציה: מרלו"ג ממוצע הוא בגודל של 3 מגרשי כדורגל. מלקט חכם לא סתם רץ; הוא מתכנן את המסלול שלו כדי לא לחזור לאותה נקודה פעמיים. זו חשיבה לוגיסטית בסיסית.

  2. דיוק כירורגי: מלקט מבולגן הוא סיוט לוגיסטי. אם שלחתם ללקוח חולצה במידה S במקום L, החברה משלמת על השילוח, על ההחזרה, ועל הפיצוי ללקוח. מנהלים מחפשים את העובדים עם ה-Error Rate הנמוך ביותר, לא רק את המהירים ביותר.

  3. "ראש גדול": זה הערך המוסף האמיתי. המלקט הוא העיניים של החברה בשטח. אם ראיתם שמוצר מסוים תמיד מגיע פגום, או שהמיקום של מוצר פופולרי גבוה מדי וקשה להגיע אליו – תגידו למנהל. עובד שמזהה בעיות ומציע פתרונות, הוא עובד שמסומן לניהול מהיום הראשון.

שלב 2: "השדרוג הטכני" – למה רישיון מלגזה שווה זהב?

אם אתם רוצים לקפוץ מדרגה בשכר ובאחריות, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להוציא רישיון מלגזה.

זהו "קו פרשת המים" בעולם המחסנאות. עד לרגע הזה, שילמו לכם על הזמן ועל הרגליים שלכם. ברגע שיש לכם רישיון בכיס, משלמים לכם על המיומנות שלכם. אתם כבר לא "עובדי כפיים", אתם מפעילים של ציוד מכני יקר ומורכב.

הרישיון הזה הוא תעודת ביטוח: לא משנה לאיזה מפעל או עיר תעברו, תמיד צריכים מלגזנים. אבל שימו לב – לא כל המלגזות נולדו שוות. ככל שהכלי מורכב יותר, כך המשכורת גבוהה יותר.

המדריך לכלים הכבדים: על מה אתם הולכים לנהוג?

במרלו"גים המודרניים תפגשו מגוון רחב של כלים. הנה הטבלה שתעזור לכם להבין את ההיררכיה ואת דרגות הקושי:

סוג המלגזה למה היא משמשת? רמת מיומנות נדרשת פוטנציאל השכר
מלגזה חשמלית (אדם הולך/רוכב) הכלי הבסיסי ביותר ("ג'ק חשמלי"). משמש לשינוע משטחים בגובה הרצפה או פריקה קלה.

(נמוכה – לומדים תוך יום)

בסיסי + בונוס
מלגזת חצר (דיזל/חשמלית) ה"סוס עבודה". עובדת בחוץ ובפנים, פורקת משאיות כבדות. דורשת הבנה של מרכזי כובד ומשקלים. ⭐⭐

(בינונית – דורש רישיון נהיגה)

בינוני – גבוה
מלגזת היגש (Reach Truck) המלכה של המרלו"ג. נעה במעברים צרים ומרימה משטחים לגובה עצום (10-12 מטר). המפעיל יושב בצד ולעיתים נעזר במצלמה ובצג כדי לכוון. ⭐⭐⭐⭐

(גבוהה מאוד – דורש "ידיים של מנתח")

גבוה מאוד (הטופ של התחום)
מלקטת גובה (Order Picker) כלי שבו המפעיל עולה יחד עם המשטח לגובה התקרה כדי ללקט פריטים בודדים. ⭐⭐⭐

(דורש עבודה בגובה וללא פחד גבהים)

גבוה
מלגזת צריח (VNA) כלי מיוחד למעברים צרים מאוד (Very Narrow Aisle). המלגזה נעה על מסילה או בהנחיית לייזר. ⭐⭐⭐⭐⭐

(מומחיות ספציפית)

גבוה מאוד

 

למה נהג "היגש" הוא מלך המחסן?

נהגי היגש (Reach Truck) הם קבוצה נבחרת. תחשבו על זה: אתם צריכים להכניס משטח במשקל טון, לגובה של קומה שלישית, בתוך מעבר שרוחבו בקושי 3 מטרים, מבלי לפגוע במדפים ומבלי להפיל את הסחורה. זה דורש קור רוח, קואורדינציה וראייה מרחבית מעולה. לכן, מנהלי מרלו"ג שומרים על נהגי ההיגש הטובים שלהם מכל משמר.

המשמעות הכלכלית והבטיחותית

נהג מלגזה מיומן מרוויח בממוצע 20%-30% יותר ממלקט רגיל.

אבל עם השכר מגיעה האחריות. מלגזה היא הכלי המסוכן ביותר במחסן. טעות של שנייה יכולה לגרום לקריסת מדפים ("דומינו") בשווי מיליונים או חלילה לפגיעה בנפש. לכן, בראיונות עבודה למלגזנים, המגייסים מחפשים קודם כל בגרות ואחריות. אם אתם נהגים זהירים שלא משתוללים – העבודה שלכם מובטחת.

שלב 3: נקודת המפנה – המעבר מ"עובד ידיים" ל"ראש צוות" ובקר מלאי

הנה ההרחבה המעמיקה לשלב השלישי. בפסקה זו הדגשתי את ההבדל המהותי בין המסלולים: מסלול הניהול (אנשים) מול המסלול המקצועי (נתונים), והוספתי את הניואנסים הקטנים שעושים את ההבדל בתפקיד.

שלב 3: נקודת המפנה – המעבר מ"עובד ידיים" ל"ראש צוות" ובקר מלאי

זהו הרגע שבו הקריירה שלכם מפסיקה להיות ליניארית ומתפצלת לשני כיוונים אפשריים: ניהול אנשים או ניהול נתונים. אחרי שצברתם ניסיון בשטח ("הקילומטראז' ברגליים"), הכרתם כל פינה במחסן והוכחתם אמינות, המערכת מחפשת לקדם אתכם. המעבר הזה הוא לא קל – פתאום אתם נדרשים להפסיק לבצע את העבודה בעצמכם, ולהתחיל לדאוג שאחרים יבצעו אותה, או שהמספרים יסתדרו.

הנה הצצה לעומק התפקידים בשלב הקריטי הזה:

1. המסלול הניהולי: ראש צוות (Team Leader)

להיות ראש צוות זה הרבה מעבר ל"לפקד על חיילים". זהו המבחן הניהולי הראשון והקשה ביותר שלכם, כי לרוב אתם נדרשים לנהל את האנשים שעד אתמול היו חברים שלכם לקפה בהפסקה.

  • מה עושים ביום-יום? אתם ה"שמן" שגורם למכונה לעבוד. בבוקר אתם מחלקים משימות (מי מלקט באיזה אזור), במהלך היום אתם פותרים "פקקים" (מלגזה שנתקעה, עומס פתאומי בהזמנות), ובסוף היום אתם אחראים שהמשאית האחרונה יצאה בזמן.
  • האתגר האמיתי: ניהול קונפליקטים. מה עושים כשעובד ותיק מסרב לבצע משימה? איך מתמודדים עם עובד שמאחר כרוני? ראש צוות טוב יודע להיות אסרטיבי מצד אחד, אבל "בן אדם" מצד שני.
  • למה זה מקפצה? זה התפקיד שמלמד אתכם לראות את התמונה הגדולה. מכאן הדרך למשרת "מנהל תפעול" סלולה.

2. המסלול המקצועי: בקר מלאי (Inventory Controller)

אם ניהול אנשים פחות מדבר אליכם, ואתם אוהבים סדר, מספרים ודיוק – זה התפקיד בשבילכם. בקר המלאי הוא "הבלש" (Sherlock Holmes) של המחסן.

  • מה התפקיד דורש? הבקר הוא שומר הסף של הכסף. מלאי שווה מזומן. אם במערכת כתוב שיש 100 טלוויזיות ובמציאות יש רק 98, החברה הפסידה כסף פעמיים (גם המוצר נעלם, וגם איכזבתם לקוח שהזמין).

  • ספירות מלאי (Cycle Counts): במקום לסגור את המחסן פעם בשנה לספירה ענקית, בקר מלאי מבצע ספירות מדגמיות כל יום. הוא מנתח לפי שיטת ABC (סופרים את המוצרים היקרים והמבוקשים לעיתים קרובות יותר).

  • חקירות: למה חסר פריט? האם המלקט טעה? האם הספק הביא פחות? האם הייתה גניבה? הבקר מצליב נתונים במערכת ה-WMS כדי למצוא את "החור בדלי".

3. החזית המבצעית: אחראי קבלה/הפצה (Receiving & Distribution)

זהו התפקיד הכי לחוץ במחסן, אבל גם הכי דינמי. אתם עומדים בשערים של המבצר.

  • קבלה (Receiving): אתם בודקים את הסחורה שנכנסת. הנהג רוצה לפרוק וללכת, הספק רוצה שתחתמו שהכל הגיע. התפקיד שלכם הוא להיות "האיש הרע" – לא לחתום עד שוידאתם שהסחורה תקינה, שהכמות נכונה ושהטמפרטורה מתאימה (במזון/פארמה). טעות כאן תזרום לתוך כל המחסן.

  • הפצה (Distribution): ה"פינאלה". לוודא שהמשטחים הנכונים עולים למשאית הנכונה בסדר הנכון (LIFO/FIFO). זה דורש יכולת תכנון ("איך אני מעמיס את המשאית כדי שהנהג יוכל לפרוק ביעילות ב-10 נקודות חלוקה שונות?").

הטכנולוגיה שתקפיץ אתכם למעלה: WMS, ERP ואקסל

שימו לב, זה הטיפ הכי חשוב במאמר, ואם תיקחו מכאן רק דבר אחד – קחו את זה: מי שנשאר רק עם שרירים, נשאר מחסנאי כל החיים. מי שלומד את התוכנה, הופך למנהל. בעולם הישן, המנהל היה האיש הכי חזק או הכי ותיק. בעולם החדש, המנהל הוא זה שיודע לפתור תקלות במערכת כשהמשאית תקועה בשער.

המחסן המודרני הוא לא "מחסן ברזלים", הוא "מחסן נתונים". כל קרטון שזז, כל מלגזה שנוסעת וכל הזמנה שנכנסת – מנוהלים על ידי מערכות מידע. השליטה במערכות האלו היא ההבדל בין עובד פשוט לבין "מוקד ידע" שהארגון לא יכול להסתדר בלעדיו.

1. השפה של הארגון: WMS ו-ERP

אתם תשמעו את ראשי התיבות האלו הרבה. חשוב שתבינו מה הם אומרים:

  • WMS (Warehouse Management System): זהו "המוח המבצעי" של המחסן. מערכות כמו Mantis, Made4net או המודולים הלוגיסטיים של SAP.
    • מה צריך לדעת? אל תסתפקו בלדעת איפה לוחצים כדי להוציא מדבקה. תנסו להבין את הלוגיקה: איך המערכת מחליטה מאיזה מדף ללקט? (FIFO/FEFO), איך מגדירים אזורי ליקוט? איך משחררים מלאי שהמערכת "נעלה" בטעות?

  • ERP (Enterprise Resource Planning): המערכת שמחברת את המחסן לשאר החברה (כספים, מכירות, רכש). בישראל שולטות מערכות כמו Priority (בארגונים בינוניים) ו-SAP (בארגונים ענקיים).
    • מה צריך לדעת? להבין איך פותחים מק"ט חדש (ומה המשמעות של כל שדה), איך מוציאים תעודת משלוח, ואיך בודקים אם ההזמנה "נתקעה" בגלל חסימת אשראי של הלקוח.

2. הכלי מספר 1 של המנהל: Microsoft Excel

הרבה עובדי לוגיסטיקה נרתעים מאקסל, וזו הטעות הכי גדולה שלהם. אקסל הוא כלי העבודה החזק ביותר של מנהל המרלו"ג. למה? כי המערכות הגדולות (SAP/Priority) מוציאות המון נתונים, אבל רק באקסל אפשר להבין מה הם אומרים.

שלושת הכלים באקסל שיהפכו אתכם לכוכבים:

  1. VLOOKUP: הפונקציה הקלאסית. מאפשרת לכם לקחת שתי טבלאות (למשל: רשימת מלאי במחשב מול רשימת ספירה מהשטח) ולמצוא בשניות את ההפרשים ביניהן.

  2. Pivot Table (טבלת ציר): הכלי הניהולי האולטימטיבי. נניח שיש לכם טבלה עם 10,000 שורות של ליקוטים מהחודש האחרון. תוך 3 לחיצות, ה-Pivot יראה לכם: מי העובד הכי מהיר? איזה מוצר הכי נמכר? ובאיזו שעה ביום יש הכי הרבה עומס? מנהלים מתים על הנתונים האלו.

  3. עיצוב מותנה (Conditional Formatting): היכולת לצבוע באדום בוהק את כל המוצרים שתוקפם עומד לפוג. זה מונע הפסדים של מיליונים.

איך לומדים את זה? (הטיפ הסודי)

אתם לא צריכים תואר במדעי המחשב. אתם צריכים להיות Key Users (משתמשי מפתח). בכל מחסן יש את הרגע הזה שבו המערכת נתקעת או שמשהו לא מסתדר. הרוב ירימו ידיים ויקראו למנהל. אתם? תבקשו מהמנהל שילמד אתכם איך לפתור את זה. תבקשו הרשאות צפייה במסכים שאתם לא מכירים. תעשו קורס אקסל בסיסי ביוטיוב בערב. ברגע שאתם אלו שפותרים לנהג את הבעיה בתעודה, או אלו שמוציאים למנהל את הדו"ח בבוקר – הקידום שלכם הוא רק עניין של זמן.

שלב 4: הטופ של הפירמידה – מה באמת עושה מנהל מרלו"ג?

הגעתם לפסגה. מנהל המרלו"ג (או מנהל התפעול הלוגיסטי) הוא כבר לא רק איש של מחסן. הוא מנהל עסק לכל דבר ועניין.

התפקיד כולל:

  • ניהול תקציב: מיליוני שקלים בשנה (רכש ציוד, משכורות, חשמל, בלאי).
  • אופטימיזציה: איך אני מקצר את זמן הליקוט ב-10 שניות? איך אני חוסך מקום במדפים? כל שיפור קטן שווה הרבה כסף לחברה.
  • ניהול שרשרת אספקה: עבודה מול רכש, ייבוא, מכירות ושירות לקוחות. מנהל המרלו"ג הוא החוליה שמחברת את כולם.
  • ניהול משאבי אנוש: גיוס עובדים, הכשרות, שיחות שכר, וניהול רווחה.

מנהלי מרלו"ג בכירים בחברות גדולות (פארמה, קמעונאות, רכב) הם אנשי מפתח בארגון, ורבים מהם התחילו בתור מלקטים פשוטים 15 שנה קודם לכן.

מפת הדרכים הכלכלית: כמה מרוויחים בכל שלב?

אחד היתרונות הגדולים בתחום הוא השקיפות והיכולת לטפס. אם תסתכלו על טבלאות שכר עדכניות לתחום הלוגיסטיקה והשרשרת האספקה, תראו את הקפיצות המשמעותיות:

התפקיד טווח שכר ממוצע (ברוטו לחודש) מה נדרש כדי להגיע לשם?
מלקט / מחסנאי מתחיל 7,500 – 9,500 ₪ חריצות, נכונות לשעות נוספות/משמרות.
מחסנאי מלגזן 9,500 – 12,500 ₪ רישיון מלגזה בתוקף + ניסיון תפעולי.
ראש צוות / מנהל מחסן קטן 12,000 – 16,000 ₪ יכולת ניהולית, שליטה במערכות מחשוב.
מנהל תפעול / מנהל מרלו"ג 17,000 – 30,000 ₪+ ניסיון רב, ראייה מערכתית, ניהול תקציבים.
סמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה 35,000 ₪ ומעלה תפקיד בכיר בהנהלת החברה.

(הנתונים מבוססים על ממוצעי שוק לשנת 2024-2025 ומשתנים בהתאם לגודל החברה ומיקומה).

איך מתקבלים? טיפים של מגייסים לראיון עבודה בתחום

אז איך נכנסים לתחום או משדרגים את התפקיד הנוכחי?

מגייסים בתחום הלוגיסטיקה מחפשים שילוב של אמינות ויכולת. הנה כמה טיפים לראיון:

  1. הדגישו יציבות: הלוגיסטיקה סובלת מתחלופה גבוהה של עובדים. אם תראו בקורות החיים שנשארתם במקום עבודה קודם שנתיים-שלוש, זה יתרון עצום. זה מראה למעסיק ששווה לו להשקיע בכם.

  2. דברו במספרים: אל תגידו "עבדתי במחסן". הגידו: "ניהלתי מלאי של 5,000 מק"טים", "הוצאתי כ-200 הזמנות ביום", "עבדתי על מערכת SAP". זה מראה מקצועיות.

  3. גמישות היא שם המשחק: נכונות לעבודה במשמרות, בימי שישי או בשעות נוספות היא לעיתים קרובות תנאי סף.

  4. בטיחות מעל הכל: אם אתם מלגזנים, הדגישו בראיון כמה הבטיחות חשובה לכם. אף מנהל לא רוצה לקלוט עובד שיעשה לו תאונת עבודה בשבוע הראשון.

מוכנים לצאת לדרך?

בין אם אתם מחפשים את המשרה הראשונה שלכם ובין אם אתם מנהלי מחסן מנוסים שמחפשים את האתגר הבא, השוק צמא לאנשים טובים. היכנסו לקטגוריית דרושים בתחום הלוגיסטיקה באתר שלנו, סננו לפי אזור מגורים ותפקיד, והתחילו לבנות קריירה יציבה ומתגמלת עוד היום.

הבהרה משפטית ופנייה מגדרית

הסרת אחריות (Disclaimer): המידע המובא במאמר זה, לרבות נתוני השכר, תיאורי התפקידים ומסלולי הקידום, הינו למטרות מידע כללי והעשרה בלבד. נתוני השכר המוצגים מבוססים על הערכות שוק, ממוצעים וסקרים נכון למועד הכתיבה, ועשויים להשתנות מעת לעת ובהתאם למיקום הגאוגרפי, גודל החברה, וותק העובד והסכמי העסקה פרטניים. אין לראות בתוכן זה משום ייעוץ תעסוקתי, משפטי או פיננסי מחייב, והוא אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי אישי. בכל מקרה של סתירה בין הכתוב במאמר לבין נהלי הבטיחות והעבודה הרשמיים במקום העבודה, הנהלים הרשמיים והוראות קצין הבטיחות הם הקובעים הבלעדיים.

לשון הפנייה: המאמר מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות הזרימה והקריאה בלבד, אך הוא פונה, מיועד ורלוונטי לנשים ולגברים כאחד. ענף הלוגיסטיקה והשרשרת האספקה בישראל עובר שינוי מבורך בשנים האחרונות, ואנו מעודדים שילוב נשים בכל תפקידי המערך – החל מניהול מחסן ממוחשב, דרך תפקידי נהיגה ותפעול, ועד לדרגי הניהול הבכירים ביותר.

 

כתבות נוספות