טוען

הצעות עבודה בביטוח

מה שבטוח – לעבוד בביטוח! עבודה בתחום הביטוח היא בעיקר בסוכנויות ביטוח ובחברות ביטוח. ניתן למצוא מגוון תפקידים בתחום הביטוח כגון: יועצים/משווקים פנסיוניים, רפרנטים בתחום הביטוח, סוכני ביטוח בתחומים שונים (לדוגמה: ביטוח אלמנטרי, ביטוח חיים, ביטוח בריאות), חתמים ועוד.

משרות בתחום ביטוח
1 - 8 מתוך 8
מספר משרה 404500
רכז/ת תפעול
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

קבוצת דנאל מחפשת רכז/ת תפעול ואדמיניסטרציה למשרה מלאה במטה הקבוצה ברמת גן.במסגרת התפקיד:- הזנת הסכמים למערכת.- מתן סיוע למחלקת הרכב, קופות קטנות וכדומה בעת הצורך.- מענה שוטף לעובדי אגף התפעול וכן לעובדי הקבוצה.- אדמיניסטרציה שוטפת ועבודה מרובה על EXCEL.- עבודה שוטפת על מס' מערכות במקביל.תנאים מצוינים: ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, סל רווחה נרחב, הכשרה וליווי מקצועיים על חשבון החברה, ימי כיף, נופש בארץ ובחו"ל, אפשרויות קידום ועוד.

דרישות התפקיד:

- ניסיון, יכולת ושליטה ביישומי אופיס, בדגש על הEXCEL - חובה.- ניסיון מעולם הרכב/סלולר - יתרון.- ניסיון אדמיניסטרטיבי / בק אופיס בסביבה ארגונית דינאמית - יתרון.- ניסיון קודם במתן שירות ועבודה מול ספקים - יתרון משמעותי.

מספר משרה 404493
קלדן/ית זמני/ת
מיקום המשרה: תל אביב - יפו
היקף משרה: מלאה

לחברה בתחום הביטוח דרוש/ה קלדן/ית זמני/ת! במסגרת התפקיד: - קבלת בקשות לביטוח- הקלדת נתונים למערכת ייעודית באיכות ומהירות גבוהות - יצירת קשר עם לקוחות החברה

דרישות התפקיד:

- שליטה בישומי מחשב - חובה- הבנת השפה העברית על בוריה - חובה- ניסיון בהקלדה - יתרון משמעותי- יכולת עבודה בתנאי לחץ - יכולת עבודה עצמאית ובצוות

מספר משרה 404423
לחברת ביטוח דרוש/ה חתם/ת עסקים
מיקום המשרה: רמת גן
היקף משרה: מלאה

לחברת ביטוח גדולה דרוש/ה חתם/ת עסקאות. התפקיד כולל עבודה בצוות ואחריות על תהליכי החיתום מול סוכנים בתחום העסקי.

דרישות התפקיד:

o מעל שנה ניסיון בתחום חיתום עסקים - חובהo יכולת ניהול מו"מ וקידום מכירות – חובהo ניסיון עבודה מול סוכנים מוביליםo שירותיות, דינאמיותo יכולת עבודה בצוות ועמידה בעבודה מרובת משימותo שליטה מלאה ביישומי ה-OFFICE

מספר משרה 403285
מנהל/ת תיקי לקוחות ומכירות לחברה מובילה ביקנעם
מיקום המשרה: יקנעם (מושבה)
היקף משרה: מלאה

מנהל/ת תיקי לקוחות ומכירות לחברה מובילה ביקנעם!• עמידה ביעדי מכירות.• מתן מענה וטיפול שוטף ללקוחות קיימים וחדשים.• מתן יעוץ והכוונה ללקוחות לרכישת מוצרי החברה. • ניהול מו"מ, תמחור הצעות מחיר, הוצאת הזמנות.**עובד/ת חברה מהיום הראשון!!***תנאים טובים למתאימים.ות*

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד:• ניסיון בתחום המכירות/ רכש – חובה• ניסיון עבודה ממוקדי מכירות- יתרון• ניידות עם רכב- חובה (המקום אינו נגיש לתחבורה ציבורית)• ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשב בתוכנות אופיס ומערכת CRM - יתרון• יכולת עבודה בצוות, ניהול עצמי, וורבליות, הנעת תהליכים

מספר משרה 402533
איש/ת מכירות לחברת פיננסית
מיקום המשרה: בני ברק
היקף משרה: מלאה

לחברת פיננסית מהגדולות בישראל דרוש/ה איש/ת מכירות שטח באזור המרכז הוצאת שיחות, תיאום פגישות, אחריות מלאה על מכירת מוצרי החברה, מכירות טלפוניות ופרונטליות.שעות עבודה 8:30-17:30עמלות גבוהות למתאימים/ות!

דרישות התפקיד:

ניסיון במכירות בחברה פיננסית- חובה.רישיון נהיגה- חובה.שירותיות, וורבליות, מוסר עבודה וראש גדול.

מספר משרה 395298
סוכן/ת מכירות שטח מעולם השילוח בינ"ל
מיקום המשרה: שוהם
היקף משרה: מלאה

ללב' שילוח גדולה בשוהם דרוש/ה סוכן/ת שטח עם ניסיון מעולמות השילוח.מהות התפקיד: לידים קרים, איתור ומציאת לקוחות עסקיים פוטינציאליים, יצירת קשר עמם ופגישות פרונטאליות מרובות, בניית מצגות וצירוף לקוחות לפעילות העיסקית, התנהלות באנגלית.משרה מלאההתפקיד כולל רכב צמודקליטה לחברה מהיום הראשון!שכר גבוה למתאימים/ות!!!ניסיון כאיש מכירות מתחום השילוח- חובהאנגלית ברמה טובה מאוד-חובהאחריותאסרטיביותיכולת ניהול מו"מיחסי אנוש מעוליםשכר: 10-11K- ובונוסים בגובה כמה אלפים+ רכב ( כמובן שאם יהיה מישהו איכותי נשלם יותר)

דרישות התפקיד:

ניסיון כאיש מכירות מתחום השילוח- חובהאנגלית ברמה טובה מאוד-חובהאחריותאסרטיביותיכולת ניהול מו"מיחסי אנוש מעולים

מספר משרה 398798
רפרנט/ית תפעול ואדמיניסטרציה לחברה מובילה במודיעין
מיקום המשרה: מודיעין
היקף משרה: מלאה

לחברה מובילה במודיעין דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ואדמיניסטרציה! התפקיד כולל:אחריות וביצוע מעקב אחר הכנסת הזמנות יומיות במערכת Priority הכוללת מענה טלפוני לסוכנים וללקוחות החברה , פתיחת הזמנות , העברות בין מחסנים ,הפקת חשבוניות , תעודות משלוח , פתיחת תעודות רכש ,תיוק ,סריקה פיזור ,עבודה מול המרלו"ג , וכו'עבודת תאום פנים וחוץ ארגונית מול נותני שרות של החברה .הפקת דוחות הזמנות ומלאים.מעקב ובקרה אחרי נתוני מלאי לא תקינים.בקרת אישורי קבלה/ קליטה והחזרות של מוצרי החברה.הזנת נתונים למערכות המידע בריבוי ממשקים.

דרישות התפקיד:

• שליטה טובה באקסל ויישומיי Office (שליטה מלאה בפקודות Pivot ,VLOOKUP, ) – חובה.• ניסיון עבודה במערכת Priority – חובה.• תואר אקדמאי – יתרון משמעותי .• יכולת ירידה לפרטים ,דיוק ,סדר וראייה כוללת .• אמינות, אחריות, יכולת התנהלות עצמאית, אסרטיבי /ת, נמרץ /ת.• תודעת שירות ויחסי אנוש מעולים.• יכולת עבודה תחת לחץ.

מספר משרה 402851
רכז/ת תביעות אדמיניסטרטיבית
מיקום המשרה: לוד
היקף משרה: מלאה, מלאה וגמישה

חברה מובילה בתחום הרכב מחפשת רכז/ת תביעות באזור המרכז תפקיד אדמיניסטרטיבילתפקיד הכולל טיפול במיילים הנכנסים וניתובם למחלקות השונות תוך טיפול במיילים היעודיים לתפקיד.

דרישות התפקיד:

דרישות התפקיד -רקע בעולם הביטוח - יתרון משמעותי- ניסיון בעבודה משרדית -חובה -ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי-יתרון-יכולת עבודה בלחץ-יכולת עמידה בריבוי משימות-יכולת עבודה תחת לחץ

משרה מיקום היקף תאריך
 
רכז/ת תפעול רכז/ת תפעול רמת גן מלאה,... 03/12/2024
 
קלדן/ית זמני/ת קלדן/ית זמני/ת תל אביב - יפו מלאה 03/12/2024
 
לחברת ביטוח דרוש/ה חתם/ת עסקים לחברת ביטוח דרוש/ה... רמת גן מלאה 01/12/2024
 
מנהל/ת תיקי לקוחות ומכירות לחברה מובילה ביקנעם מנהל/ת תיקי לקוחות... יקנעם (מושבה) מלאה 19/11/2024
 
איש/ת מכירות לחברת פיננסית איש/ת מכירות לחברת... בני ברק מלאה 19/11/2024
 
סוכן/ת מכירות שטח מעולם השילוח בינ"ל סוכן/ת מכירות שטח... שוהם מלאה 17/11/2024
 
רפרנט/ית תפעול ואדמיניסטרציה לחברה מובילה במודיעין רפרנט/ית תפעול... מודיעין מלאה 06/10/2024
 
רכז/ת תביעות אדמיניסטרטיבית רכז/ת תביעות... לוד מלאה,... 03/09/2024
1 - 8 מתוך 8